Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Panna schreef:
Everlasting love en unleash war! :love:

Die van Jamie Cullum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Hopen dat er nog een 'raar' plaatje zoals Catalyst op dit album komt. Die blijft super ^^


Aka iets origineels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deze vind ik dan weer wel best vet. Kicks vallen bij mij thuis wat tegen maar hij gaat live wel goed.
Ook leuk dan de melodie wordt doorgetrokken in de 2de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Even wat geluisterd. Sorry hoor, maar dit is echt kut met peren. Wat een karige tracks, ze komen allemaal heel leeg over, de kicks missen overtuiging en de sounds eromheen zijn buitengewoon oninteressant. Warface scoort opnieuw een dikke onvoldoende voor mij. Ik heb het sowieso nooit wat gevonden op Catalyst na. Als ik deze tracks hoor krijg ik gewoon pijn aan m'n oren.

Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andromeda schreef:
Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.

Ik denk niet dat ze het zouden maken en releasen als ze het niet goed vinden, beetje een rare opmerking. Als het niet je ding is oke maar dit is gewoon weer onnodig afkraken..

OT: Let the show begin, tof plaatje. Doet me echt aan defqon denken op de een of andere manier. Ook fijn dat de melodie terugkomt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Open up your eyes, then you realise, here I stand with my
Panna schreef:
Everlasting love
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Andromeda schreef:
Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.

Ik denk niet dat ze het zouden maken en releasen als ze het niet goed vinden, beetje een rare opmerking. Als het niet je ding is oke maar dit is gewoon weer onnodig afkraken..

Hij heeft gewoon een punt hoor; werkelijk alles klinkt hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BuzzLightyear schreef:
yowan schreef:
Andromeda schreef:
Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.

Ik denk niet dat ze het zouden maken en releasen als ze het niet goed vinden, beetje een rare opmerking. Als het niet je ding is oke maar dit is gewoon weer onnodig afkraken..

Hij heeft gewoon een punt hoor; werkelijk alles klinkt hetzelfde.

Daar heb je misschien wel een punt, maar dat was in ieder geval niet het punt van Andromeda
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Daar heb je misschien wel een punt, maar dat was in ieder geval niet het punt van Andromeda

Kwalitatief is het nou ook niet echt om over naar huis te schrijven; zijn muziek is zó ontzettend vlak. Ieder het zijne zullen we maar zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 18:35 
 
Hardtraxxer

Wat een melodie in Fuck you pay me :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg vette ideeën van de producer, maar wat ik met het eerste album had heb ik nu weer.
Waar blijft een volle kick ? met de tail word nauwelijks wat gedaan .... de punches/tocks zijn echt heerlijk maar verder vind ik de tail echt super statisch en er zit nauwelijks sound in behalve veel bass

niet om te haten maar dit vind ik echt een gemis in zijn tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een saai album tot nu toe, alles klinkt hetzelfde, ik begin me zelfs te irriteren aan die kickrolls elke 4 beats. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet verwacht maar toch één van de betere tracks van het album samen met The Violent Storm!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 19:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met afstand de beste track van zijn album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is voor mij tot nu toe toch Let The Show Begin met Artifact.
Maar wellicht komt er nog een verrassing op CD1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 09:49 
 

Unleash War is inderdaad best vet en stijgt ook zeker boven de rest uit.. Best triest eigenlijk aangezien je kan horen dat Digital Punk hier het grootste aandeel in de sounds heeft :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 10:15 
 
Hardtraxx Newbie

Je hoort aan alles dat Warfare technisch gewoon echt een van de mindere is in de scène. Zonde, want aan drive ontbreekt het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Juist door die drive klinkt het allemaal zo leeg en schel. Worden gewoon bewust concessies gedaan. Zo weinig mogelijk laag/tail in de kick met een simpel geluidje zonder al te veel frequenties. Breaks/leads soms weer wat vetter, maar mag allemaal niet te lang duren. Overal standaard 4x4 patronen met snares zodat het continu dat opgefokte blijft hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha een plaat met DP op het album die tot nu toe het meest interessant klinkt. Dan is je album prullenbakmateriaal. Nee, Warface heeft hier voor mij de plank volledig misgeslagen wat ik tot nu toe hoor. Eentonig, inspiratieloos en zoals Timothy inderdaad aangeeft al dat opgefokte door alle tracks, wat zogenaamd flinke drive in de platen moet voorstellen. Dan kon ik met zijn eerste album (veel) meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:38 
 

Warface :lol: :lol: :lol: die track met e-force vind ik op zich wel grappig, en idd die met digital punk is tot nu toe de beste track van het album, maar de rest is gewoon zulke ongeïnspireerde rotmeuk dan het haast grappig word.
iets anders doen dan dat je al 30165532553 keer gedaan hebt is blijkbaar erg lastig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet best dit. Niet creatief, niet echt goed geproduceerd. Ik denk dat ze iets te veel wouden meeliften op het succes van Radical Redemption. Maar die maakt wel flinke stappen en is creatief. Tegenvaller dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Niet best dit. Niet creatief, niet echt goed geproduceerd. Ik denk dat ze iets te veel wouden meeliften op het succes van rawstyle. Maar die maakt wel flinke stappen en is creatief. Tegenvaller dit.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle