Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dinhus schreef:
Haha, echt, hè.

wat echt hè? hoezo hipster? hij had dat jaar al menig festival afgesloten op de raw stages(Rebellion op Rebirth, Loudness op Decibel en de Indigo op Defqon).
Kan je wel ''hipster'' gaan roepen enzo, de bekendste tracks waren een half jaar eerder al bekend. Beetje raar om te zeggen dat dat album aan het eind van het jaar 2014 het begin van de act van warface is. Hou gewoon stil als er niks zinnigs uitkomt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wat ik niet snap hé, en warface ik weet dat je mee leest. Mensen vinden dat catalyst stijltje zo vet. Waarom maar zo weinig experimenteren op een album als je duidelijk de reacties hoort dat dit de vetste tracks zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Wat ik niet snap hé, en warface ik weet dat je mee leest. Mensen vinden dat catalyst stijltje zo vet. Waarom maar zo weinig experimenteren op een album als je duidelijk de reacties hoort dat dit de vetste tracks zijn.

omdat er een hele hoop meer mensen zijn die zn andere stijl vetter vinden, is toch logisch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 23:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Warface is gewoon een enorme hype. Ik weet niet of iemand van jullie in die fangroep van Warface zit op facebook? Daar is hij echt god, alles wat die man maakt, doet of zegt is heilig. Kan gewoon niets fout doen.
Heeft denk ik ook wel te maken met het feit dat hij wel een vet logo heeft en hij veel platen maakt dat over 'war' gaan. En geef toe, wie roept er niet eens graag "show me your warface" als een gek :lol:

Zijn vorig album was zeker niet slecht. Maar toch ook niet hoogstaand. Het concept rond Warface pakt gewoon op 1 of andere manier bij een hoop mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 03:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat stuk op 0:51.. dat moet gruwelijk zijn live :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 10:10 
 

DL22 schreef:
Het concept rond Warface pakt gewoon op 1 of andere manier bij een hoop mensen.


En dat is toch ook mooi voor hem en het hele project Warface? Er is volgens mij gewoon een groot aantal van z'n fans die het niet zo nauw nemen met hoe de tracks productietechnisch in elkaar zitten. Hoe harder (het overkomt), hoe beter! Is ook genoeg vraag naar blijkbaar en Warface voorziet hun daarin. Maar als je echt met een kritisch oor luistert naar z'n producties dan hoor je gewoon dat dit - voor de status wat hij heeft - ver onder de maat ligt. Althans dat vind ik dan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
DL22 schreef:
Het concept rond Warface pakt gewoon op 1 of andere manier bij een hoop mensen.


En dat is toch ook mooi voor hem en het hele project Warface? Er is volgens mij gewoon een groot aantal van z'n fans die het niet zo nauw nemen met hoe de tracks productietechnisch in elkaar zitten. Hoe harder (het overkomt), hoe beter! Is ook genoeg vraag naar blijkbaar en Warface voorziet hun daarin. Maar als je echt met een kritisch oor luistert naar z'n producties dan hoor je gewoon dat dit - voor de status wat hij heeft - ver onder de maat ligt. Althans dat vind ik dan ;)


Helemaal akkoord :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:07 
 

Vette plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Vette plaat :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kicks zijn iig al een heel stuk beter. Nu de leads nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind echt bij alles de sounds flinterdun :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry dat ik er over door blijf gaan hoor maar ik vind dit wel een interessant onderwerp. Als ik met een kritisch oor naar de producties luister hoor ik ook wel dat het niet ontzettend netjes is geproduceerd. Maar ik vind het stijltje van Warface gewoon ontzettend vet en ik geniet ontzettend van wat de beste man(nen) maakt (/maken). Waarom zou ik er dan iets om geven dat het niet geweldig goed geproduceerd is? Of ver onder de maat zoals ik hier vaak lees, misschien hebben jullie wel gelijk maar dat maakt gewoon niet voor iedereen even veel uit.

Ik denk eigenlijk ook dat als deze nummers allemaal ontzettend clean geproduceerd zouden zijn, dat ze niet meer per se als Warface zouden klinken. Ik vind dat onafgewerkte gewoon bij zijn stijl horen, het is ruw, schel en krakerig en dat vind ik wel wat hebben op een of andere manier ^^

En Warzone heeft echt ontzettend dikke kicks pff :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bever schreef:
Ik denk eigenlijk ook dat als deze nummers allemaal ontzettend clean geproduceerd zouden zijn, dat ze niet meer per se als Warface zouden klinken. Ik vind dat onafgewerkte gewoon bij zijn stijl horen, het is ruw, schel en krakerig en dat vind ik wel wat hebben op een of andere manier ^^


Ik denk dat dat een positie is waar de meeste mensen, waaronder ik, zich moeilijk in kunnen verplaatsen. Dat gezegd, als je er bewust van bent dat iets onder de maat is, en weet wat de alternatieven zijn, en je vindt het alsnog leuk - prima toch? Hij maakt z'n tracks sowieso anders dan de rest. Als dat net je smaak is, moet je er gewoon naar luisteren en van genieten. Maar, ik denk zelf dat het nog VEEL beter kan, zonder te veel van zijn stijl af te wijken. Hopelijk zullen we t ooit zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 21:56 
 
Hardtraxxer

Beter had ik het niet kunnen verwoorden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste plaat van het album dat me kan boeien, voornamelijk door de deftige kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Warzone is wel een prima plaat. Beter dan veel andere previews
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Bever schreef:
Ik denk eigenlijk ook dat als deze nummers allemaal ontzettend clean geproduceerd zouden zijn, dat ze niet meer per se als Warface zouden klinken. Ik vind dat onafgewerkte gewoon bij zijn stijl horen, het is ruw, schel en krakerig en dat vind ik wel wat hebben op een of andere manier ^^


Ik denk dat dat een positie is waar de meeste mensen, waaronder ik, zich moeilijk in kunnen verplaatsen. Dat gezegd, als je er bewust van bent dat iets onder de maat is, en weet wat de alternatieven zijn, en je vindt het alsnog leuk - prima toch? Hij maakt z'n tracks sowieso anders dan de rest. Als dat net je smaak is, moet je er gewoon naar luisteren en van genieten. Maar, ik denk zelf dat het nog VEEL beter kan, zonder te veel van zijn stijl af te wijken. Hopelijk zullen we t ooit zien :)


Misschien heb je gelijk. Ik vind Warzone in dat opzicht al een stap in de goeie richting in ieder geval :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warzone vind ik ook best leuk klinken ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intro vind ik best leuk klinken, zit veel drive in. Climax 1 en 2 doen me niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze klinkt best wel vet. Heb alleen het gevoel dat de sounds iets te veel op de achtergrond liggen. Voornamelijk in de intro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:01 
 
Hardtraxx Newbie

Deze vind ik heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mutilate & Destroy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 20:55 
 

grote meh, alweer
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle