Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 16:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nu is het wachten op #H8M3 V2. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nouja ik kap met uitgebreid reageren, stukje kick met elektrische gitaar sounds zijn heel vet. Vocals vind ik niet lekker klinken. Album valt me toch flink tegen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niks voor mij. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 19:33 
 
Hardtraxx Crew

E-Force & Digital Punk collabs zijn prima.

De rest is gewoon kut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 19:41 
 

Wat de fuck joh die laatste :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 20:03 
 
Hardtraxx Addict

Distorted gitaar met kicks :thumbsup:
Gruntachtige metal vocalen :thumbdown: . Maar dat is puur smaak hoor. Ik heb gewoon een vreselijke hekel aan dit soort metal vocalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 21:06 
 

het stuk met de gitaar is wel vet maar de rest is niet best
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Nee, Warface heeft hier voor mij de plank volledig misgeslagen wat ik tot nu toe hoor. Eentonig, inspiratieloos en zoals Timothy inderdaad aangeeft al dat opgefokte door alle tracks, wat zogenaamd flinke drive in de platen moet voorstellen. Dan kon ik met zijn eerste album (veel) meer.

Dit. Vind het zelfs een behoorlijk grote stap terug van zijn eerste album, zowel in kwaliteit als originaliteit. Deze 2 aspecten waren ook niet altijd even sterk bij het eerste album, maar dit werd nog redelijk gecompenseerd door invloeden van de andere artiesten bij een aantal collabs, en uitstapjes zoals Catalyst en Meridian, met een typische Crypsis-sound in de mid.

Dit nieuwe album is dan weer totaal niet voor mij weggelegd, en ik verwacht ook niet dat er nog een baanbrekende preview gaat komen. Ik hoor steeds opnieuw dezelfde sounds. Verder waren de kicks vaak een groot verbeterpunt bij het eerste album, maar deze lijken nog altijd exact hetzelfde (Lijkt wel een principekwestie?). De zogenaamde slapheid van deze 'tok' kick is dan ook enorm goed te horen in vergelijking met de cleane harde E-Force kick in Disphoria. Productietechnisch is dit echt ver onder de maat, zeker voor een gevestigde producer die al een eerste album achter de rug heeft.
Het hebben van een eigen sound is belangrijk, maar het enkel produceren van tracks met dezelfde soort kicks en sounds getuigt simpelweg van een gebrek aan creativiteit, en dat heeft dan ook niets meer met het behoud van een eigen sound te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 22:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja ik kap met uitgebreid reageren, stukje kick met elektrische gitaar sounds zijn heel vet. Vocals vind ik niet lekker klinken. Album valt me toch flink tegen helaas.

Ik ook. Hele stukken geblèr in een plaat. Latuh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 00:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unleash War is voor mij de enige plaat die nog enigszins luisterbaar is. Heb op Disphoria na alle andere platen voordat ze halverwege waren alweer afgezet. Ik druk me erg zacht uit wanneer ik zeg dat dit album helemaal niks voor mij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja ik kap met uitgebreid reageren, stukje kick met elektrische gitaar sounds zijn heel vet. Vocals vind ik niet lekker klinken. Album valt me toch flink tegen helaas.

Sluit ik me bij aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 18:04 
 
Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 18:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Uh, waar is de Crypsis melo/synth c.q. mid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 18:57 
 
Hardtraxxer

Wat een bedroevend slecht album is dit zeg... Serieus geen één goeie plaat :/ Volgens mij was Crypsis ziek op de dag dat ze Throwback hebben gemaakt.. Die track is gewoon 100% Warface en dodelijk saai
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Nouja ik kap met uitgebreid reageren


Ook dit wordt nergens spannend, hoor niks van Crypsis. Matige track -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Dit. Vind het zelfs een behoorlijk grote stap terug van zijn eerste album, zowel in kwaliteit als originaliteit. Deze 2 aspecten waren ook niet altijd even sterk bij het eerste album, maar dit werd nog redelijk gecompenseerd door invloeden van de andere artiesten bij een aantal collabs, en uitstapjes zoals Catalyst en Meridian, met een typische Crypsis-sound in de mid.

Dit nieuwe album is dan weer totaal niet voor mij weggelegd, en ik verwacht ook niet dat er nog een baanbrekende preview gaat komen. Ik hoor steeds opnieuw dezelfde sounds. Verder waren de kicks vaak een groot verbeterpunt bij het eerste album, maar deze lijken nog altijd exact hetzelfde (Lijkt wel een principekwestie?). De zogenaamde slapheid van deze 'tok' kick is dan ook enorm goed te horen in vergelijking met de cleane harde E-Force kick in Disphoria. Productietechnisch is dit echt ver onder de maat, zeker voor een gevestigde producer die al een eerste album achter de rug heeft.
Het hebben van een eigen sound is belangrijk, maar het enkel produceren van tracks met dezelfde soort kicks en sounds getuigt simpelweg van een gebrek aan creativiteit, en dat heeft dan ook niets meer met het behoud van een eigen sound te maken.


Je hebt helemaal gelijk. Warface heeft zich totaal niet ontwikkeld. E-Force, Digital Punk en Artifact redden dit album nog een beetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet wat ik triester vind, dit hele album of de mensen die alle tracks toejuichen in de facebook reacties :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat ik me dan maar eens focussen op wat ik wél leuk vind...
Oudere tracks uitgesloten: violent storm, fuck you pay me, warzone, unleash war, let the show begin, disphoria, throwback en (voor zover ik kan horen in dat facebook filmpje) everlasting fire vind ik allemaal erg vet :thumbup:
En ik vind beyond aggression ook wel wat hebben, is weer eens wat anders. Vocals hadden wel iets minder op de voorgrond gemogen maar ik vind het idee best leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface - Throwback klinkt wederom als een zeer ondermaatse track. Crypsis is het vermelden niet waard, want ik hoor werkelijk waar 0,0 invloeden van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 23:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat ik me afvraag.. hoe sommige tracks als 'fucking vet' ervaren kunnen worden. Is dat geen kennis, of fanboygedrag? En spijtig, Warface zegt wel in elk interview dat hij het samen met Triax doet.. maar Unleash War werd toch echt geproduceerd toen hij op Mallorca zat. Laat die jongen zelf eens achter zijn pc kruipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag je toen niet een foto voorbijkomen, waarbij youri via Skype ofso erbij was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar Warface zal het produceren dan toch zelf ook wel onder de knie willen krijgen? Lijkt me toch niet dat hij er altijd bij zit voor de opvulling en wanneer iemand weer een bakkie pleur nodig heeft ze Warface weer op avontuur sturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2015 23:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Wat ik me afvraag.. hoe sommige tracks als 'fucking vet' ervaren kunnen worden. Is dat geen kennis, of fanboygedrag?

Smaak, elitaire knuppel
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2015 08:42 
 
Hardtraxx Newbie

Bever schreef:
JRDMK5 schreef:
Wat ik me afvraag.. hoe sommige tracks als 'fucking vet' ervaren kunnen worden. Is dat geen kennis, of fanboygedrag?

Smaak, elitaire knuppel


Smaak en een slecht gehoor, want technisch is het echt flink onder de maat en klinkt het echt niet goed.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle