Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2015 22:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Heb het album op supremacy gekocht want vdk. gedraaid

:lol: Mooi mannetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2015 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bouke schreef:
Gaan we!

Fijn dat je voor Lyst wil invallen, ik heb dit soort uitgebreide reviews gemist :P

Kleine toevoeging op mijn eerdere post:
Ik heb echt moeite met de solo-platen van elkaar te onderscheiden. Er zit gewoon bar weinig 'eigens' in die tracks, niets wat de plaat uniek maakt of boven de andere solo-platen doet uitspringen. De enige die dat nog wel doet is Mutilate & Destroy, maar ook dat vind ik verder niet echt een bijzondere plaat.

Wat betreft de nog niet gereleasde collabs: Allereerst klinkt Turn It Up wat mij betreft echt helemaal nergens naar. Er zit simpelweg geen enkel element in de plaat wat het interessant maakt. Verder had Throwback evengoed een Warface solo kunnen zijn, ik hoor werkelijk geen enkele Crypsis invloed. De vorige Crypsis collab was nog wel interessant, maar deze plaat valt me echt ontzettend tegen. Disphoria, Let The Show Begin, Warzone en Unleash War zal ik thuis niet snel opzetten, maar live zijn deze nog redelijk te doen. Die laatste 2 vind ik eigenlijk de enige 2 degelijke platen van het album, maar die scoren ook hooguit een 6je wat mij betreft.

Het enige wat uniek/bijzonder aan dit album is, is het concept van The 9 Circles. Verder is dit hele album wat mij betreft een perfect voorbeeld van kwantiteit boven kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 09:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dit door een onbekend iemand gepost zou worden in het producer topic, dan zou het merendeel van de mensen zeggen dat die misschien wat aan z'n sounds moet doen, wat vervelend om hier naar te luisteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 11:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tzoine schreef:
JRDMK5 schreef:
tussen het "1997" volk staan.


Wat kan ik doen om niet tot dit volk te behoren? :x

Door jezelf geen #WarfaceSoldier te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net dit album een tweetal keer door de speakers geblazen. En ik weet absoluut niet wat ik ermee moet.

CD1 valt me zo hard tegen. Zoals hier al eerder gezegd, kies je zo'n vet thema, en komt dat dan eigenlijk absoluut niet terug in de tracks. Daarnaast klinkt het voor mij ook allemaal hetzelfde, geen diversiteit, nul.

Zal dan toch maar, om niet tot 'alles kut enter'-groep te behoren, de betere tracks (voor mij) aanduiden. Warzone vind ik ontzettend vet, leuke kick (niet zo een holle 'tok). Daarnaast zijn The Baddest, Sentinel en Unleash War ook best te pruimen.

Gemiste kans, noem ik dit. Tijd voor zelfreflectie, me dunkt, Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:00 
 
Hardtraxx Crew

http://hardstylemag.com/warface-the-9-circles-review/

Wie schrijft deze reviews. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:


Krijgen ze gewoon voor betaald, moet je gewoon zien als promotie. Net als die interviews op Alive at Night. Die zijn ook compleet waardeloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:53 
 

Die review :lol: Zo niet gebaseerd op de feiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 15:56 
 

Hahahahhaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface gebruikt in zijn platen echt wel elementen die ik vet vind; verschillende kicks in 1 plaat/kickswitches, vreemde geluiden/ritmes, ingewikkelde kickrolls. Het is alleen jammer dat hij er albums van maakt want als ik 20 platen achter elkaar luister onderscheid ik ze echt niet meer. Hell, na 2 platen weet ik al niet meer welke welke was. Overkill.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Die review :lol: Zo niet gebaseerd op de feiten

Een review is meestal ook gebaseerd op meningen. De schrijver geeft aan dat hij het vet vindt. Op zich geen verkeerde review, afgezien van het feit dat ik zijn mening niet deel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 16:39 
 

Chroman schreef:
Kiloknaller schreef:
Die review :lol: Zo niet gebaseerd op de feiten

Een review is meestal ook gebaseerd op meningen. De schrijver geeft aan dat hij het vet vindt. Op zich geen verkeerde review, afgezien van het feit dat ik zijn mening niet deel.


Oké sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meningen? Dit is waarschijnlijk gwn door een promoter van end of line of mostwanted gedaan. Maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2015 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Meningen? Dit is waarschijnlijk gwn door een promoter van end of line of mostwanted gedaan. Maargoed


Waarom is het zo ondenkbaar dat andere mensen dit wel kunnen waarderen? Dat is toch het mooie van smaak, sommige mensen stellen nu eenmaal andere eisen aan hun tracks, en die reviewer is er schijnbaar 1 van.

Kan me sowieso niet voorstellen dat er een keer een zwaar kritische review op zo'n site terecht komt. Dan weet je toch meteen hoeveel waarde je aan zo'n review moet hechten?
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle