Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was serieus van plan om naar Warface te gaan kijken op Q Base, maar het zal toch Phuture Noize worden na deze previews
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vocals in Voice of Addicition inderdaad ook niet mijn ding, kick iets te geforceerd. The Voilent Storm vind ik leuker, lekkere drive. En leuk huppelkickje voor de climax. Opbouw heeft wel erg veel weg Levithian trouwens.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus deze is wel heel erg slecht. Ik stop met reageren want het wordt met de track erger :lol:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Rickzel schreef:
verder wel leuk plaatje. Zou niet lang blijven hangen ofzo.


Precies wat onze Rickert zegt :thumbsup: gewoon een vette plaat imo :cool:


Dat zegt onze Rickert dus niet hé :cool:


Haha je hebt gelijk, was het eigenlijk met alles eens behalve dat ik het een vette plaat vind en hij wel een leuk plaatje :P
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een slappe kicks zeg in violent storm, en eric dumont maakt er niet meer van met warface samen. Tot nu toe klinkt het heel saai en eentonig allemaal :/
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je bij voorbaat al weet dat je dit album kut gaat vinden omdat je niks met warface hebt, reageer dan gewoon 1 keer op het eind en ga niet elke dag 1 track afkraken, niet echt nodig denk ik zo

OT Track vind ik ook leeg klinken, leuk voor live maar deze is om thuis op te zetten evenals de eerste met Nolz niet echt interessant. Disphoria en Violent Storm vind ik wel echt toffe plaatjes
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Violent Storm enige track die me tot nu toe kan boeien, de rest is maar 13/12 imo.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Naar mijn mening is dit album echt alleen om de hype weer groter te maken want albums staan gelijk aan meer exposure in deze scene geloof ik. Alle liefhebbers van Warface zullen dit waarschijnlijk helemaal de shit vinden.

Volgensmij is dit echt alleen een album maken om het album maken want ik vind wat ik tot nu toe gehoord heb nog slechter dan het vorige album, en daar was ik al geen fan van. Het klinkt onzettend leeg en slap allemaal.

Voice of Addiction bijvoorbeeld.. serieus? Sorry hoor maar dit klinkt echt ontzettend amateuristisch en vooral voor een artiest die zo ontzettend populair is tegenwoordig. De collabs die ik heb geluisterd klinken in ieder geval niet zo leeg. Als ik Voice of Addiction vergelijk met oudere platen zoals Killer Itch/FTP en zelfs Cosmic Sin vind ik die platen nog professioneler klinken. Misschien heb ik nu ook wel de slechtste plaat er uit gepakt maar dan is dat toeval want het is de meest recente die ik heb geluisterd.

Maar ja, aan het eind van de dag draait het allemaal om smaak en er zullen wel mensen zijn die het wel mooi vinden.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, fikse tegenvaller. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals al gezegd werd, heel vet thema wel, uitvoering minder. (Had me meer iets voor NC geleken, maar oke :corn: )
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 23:17 
 
Hardtraxxer

Ondanks dat het album niet echt bijzonder is denk ik toch wel dat het er hard aan toe gaat op supremacy en dak geen seconde stil sta
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha die Voice of Addiction, dat klinkt me toch amateuristisch. Zo'n bedroevende plaat heb ik al in tijden niet gehoord van een 'gevestigde' artiest, bizar.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 03:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mijn godAfbeelding Volgens mij is Triax gestopt met Warface ofzo want deze producties gaan gewoon echt drastisch in kwaliteit omlaag, niet dat het meeste vorige spul dat wel was maar daar was de kwaliteit vaak nog best aan te horen, maar dit???
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 08:27 
 

Vond het concept leuk, maar de uitvoering is tot nu toe bedroevend slecht...
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:05 
 

chas1n schreef:
Hahaha die Voice of Addiction, dat klinkt me toch amateuristisch. Zo'n bedroevende plaat heb ik al in tijden niet gehoord van een 'gevestigde' artiest, bizar.


Zo of niet dan :surrender: :huh:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laatste is samen met blutonium boy geloof ik.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bloemkool schreef:
Vond het concept leuk, maar de uitvoering is tot nu toe bedroevend slecht...


Had er al weinig vertrouwen in, maar het idee was leuk maar niet voor een artiest als warface
De meeste collabs wel al gehoord, maar ze doen me niet veel, en heb weinig met warface solo
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 11:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Het eerste album vond ik echt heerlijk doordat ik de sounds wel vernieuwend vond. Op een gegeven moment had er eigenlijk wel genoeg van en dan komt hij ook nog eens met hetzelfde in het nieuwe album. :thumbdown: Niet dat hij nu alles moet veranderen, maar goed.. Radical bijvoorbeeld: die houdt ook zijn eigen stijltje maar op de een of andere manier zit er in die tracks altijd weer iets wat me pakt.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 15:30 
 
Hardtraxxer

Nieuwe platen in Unleashed klinken stukken beter!

Vooral Everlasting Fire, wat een plaat :woot:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 17:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Everlasting Fire :woot: :drool: wat een heerlijke drive en sounds zitten hierin zeg. Beste plaat van zijn album imo.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In Fuck You, Pay Me zit wel een iets betere kick, viel me op in Unleashed podcast. Verder begin ik me nu te ergeren aan die random kickrolls. Het lijkt wel of ze denken; hoe meer, hoe beter. Verzin een andere manier om drive aan je track te geven.
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nummers in Unleashed klinken toch eigenlijk best wel heel dik!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het thema en artwork erg vet, uitvoering is helaas niet aan mij besteed.
Hopen dat er nog een 'raar' plaatje zoals Catalyst op dit album komt. Die blijft super ^^
Bericht Geplaatst op 12 sep 2015 11:39 
 
Hardtraxxer

Everlasting love en unleash war! :love:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle