Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een pretbek. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
david jij had toch nog meer foto's ? :P

Jep :D Zal ze morgen even online gooien ben nu te lui ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:38 
 
Hardtraxx Addict

Piaaa schreef:
Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... :lol:

Hahaha echt :P Hoe zie jij eruit want ik heb wel iemand gezien die op Adaro leek xD Foto van gisteren? Volgens mij stond ik gewoon een tijdlang naast/bij je
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Piaaa schreef:
Ik heb wel eens mensen gezien die van de kaart waren, maar hij ... :lol:

Hahaha echt :P Hoe zie jij eruit want ik heb wel iemand gezien die op Adaro leek xD Foto van gisteren? Volgens mij stond ik gewoon een tijdlang naast/bij je

Ik kom denk ik vanzelf boven water als de foto's verschijnen, ben de enige die een vage bek trekt op de foto ^^
Ohja, en heb een geweldig gespierd torso!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Piaaa lijkt niet op Adaro hoor? xd Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Piaaa lijkt niet op Adaro hoor? xd Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. :whistle:

Die kale van Psyko Punkz is een dikke chubby tinus, pas op jij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:42 
 
Hardtraxx Addict

Oh ja xD Ik dacht aan Klos haha :P Was ff in de war :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Pommer schreef:
Piaaa lijkt niet op Adaro hoor? xd Je hebt Klos in je hoofd denk ik. Piaaa lijkt meer op die kale van Psyko Punkz. :whistle:

Die kale van Psyko Punkz is een dikke chubby tinus, pas op jij!

Afbeelding

Grapje hoor, ik schat je wel wat hoger in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x ik ben een kop groter en mandy was vrolijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:45 
 
Hardtraxx Addict

Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?

You could not be more wrong me gusta
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:47 
 
Hardtraxx Addict

Dan zou ik het niet weten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:49 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Heb ik dat tegen je gezegd ja?
Dan heb je me of verkeerd verstaan of ik kon jou niet verstaan
Ik gok het 2e, bij deze dan meteen mijn oprechte excuses en de vraag hoe ik het natuurlijk goed kan maken!?


Naaaahhh en ik me al helemaal verheugen dat je er zou zijn de 11e! Schandaal :( eeehm ja... Goedmaken... Verzin maar wat leuks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?

Dat was Rawbin ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topfeestje, goed vermaakt weer en genoeg bekenden gezien :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P

Heerlijke plaat blijft dat ook :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover :huh:

Wat een avond! :D

Klopt ja, ik weet nog wel waar het over ging maar maak je maar zorgen dat was niet zoveel soeps. :P

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Oooh Piaa vroeg jij of ik ook om 2 uur naar de meeting kwam bij de bar? Voor een foto ofzo? En toen zei ik dat ik wel kwam als ik het niet vergat?

Dat was Rawbin ;)

Rawbin ben ik echt 25x tegen het lijf gelopen, eerste keer herkende ik hem niet eens meer door zijn piratenhoedgeval. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was echt een topavond. Ik heb echt veel mensen van Hardtraxx gesproken, helaas ben ik de meeste namen alweer vergeten :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:45 
 
Hardtraxxer

Echt een top feestje gehad! Dikke sets en een lekker sfeertjee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P

Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P

Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons >.<

Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering :P

Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons >.<

Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopen :(

Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
F-alko92 schreef:
owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover :huh:

Wat een avond! :D

Citaat:
Klopt ja, ik weet nog wel waar het over ging maar maak je maar zorgen dat was niet zoveel soeps. :P


Nu maak je me toch wel nieuwsgierig :P
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten