Chukkels schreef:
Henk-Jan schreef:
G1LL schreef:
Trespassing was ook effe los gaan zeg, de tering

Ja man, The Sexual Thrill ook. En Drop The Beats Out, en Outside The Box, en Proud To Be Loud, en Mash up, en en en en..
Geweldig nachtje, had op een gegeven moment het gevoel dat de hele zaal stil stond behalve bij ons

Ik had dat gevoel juist niet. Ik vond het juist een van de meest losgaande feesten ooit. Tot het einde ging het merendeel van het publiek dat op de dansvloer stond los. En dat al vanaf Devon K. Er hing echt een heerlijke sfeer en doordat mensen energie hadden voor 10 en de meeste niet te erg vdk waren, was het feest eigenlijk 2 uur te vroeg afgelopen

Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
