Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik zei nog tegen iemand: boeit me geen flikker wat ze vanavond draaien, ik ga op alles los.

Eerste plaat: Wake Up >.<

:lol:

Het was ook het allereerste nummer dat ik hoorde, gelukkig moest ik nog munten halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:39 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Piaaa schreef:
Pommer ik wil je bij deze bedanken, je funcioneert naar behoren als rekenmachine!

Ja vanaf met moment dat ik wist dat je aanwezig zou zijn heb ik me mentaal voorbereid en bedacht hoe ik het aan zou pakken, toch wel goed gelukt gelukkig!

En jij functioneerde ook naar behoren, als gezelschap dan :D

Wat draaiden ze eigenlijk nog na Drop The Beats Out? Toen moest ik weg helaas.

Edit: Oja, deze krijgt uiteraard een 'geweldig' op Partyflock (L)

Hahhaa geniaal was dat, ik dacht echt wtf zijn hun dan aan het doen. Toen herinnerde ik me ineens iets gelezen te hebben over calculating chance of succes en toen vatte ik 'm :P
Oja, weet niet of mensen het hadden gezien maar op 't laatst was zo'n oude kerel wel heel vreemd aan het los gaan xd Wat een entertainment was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:41 
 

F-alko92 schreef:
Jaa jongens allemaal nieuwe mensen kan gebeuren:P

Zal het nooit meer doen! ^^

:thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:58 
 
Hardtraxxer

mandy schreef:
zo, ik ben ook weer uit mn coma ontwaakt
WAT een nacht! serieus heb me echt super vermaakt, echt genieten :D vooral op het einde met degos & re-done nog het laatste beetje energie eruit knallen, wat een set :D !
en vooral ook door de mensen waarbij we stonden, echt super gezellig!
Paar nieuwe mensen ontmoet, Falco dacht ik, almighty (lief!! haha), pia die echt een super goede vent is en echt mee gelachen heb haha :P MovingMadness maakt zn naam ook wel waar haha
en ook met jurre, henk-jan, mireille, julius, davey, david, ruben, janine (escaping from the heat yo! :P) en de rest weer super goed vermaakt :D helden!
Ook is de dancebattle tussen tom en mij geeindigd in een gelijkspel haha
kortom echt een geweldige nacht gehad, bedankt allemaal! :D

Hahaha, hoezo maak ik mijn naam waar dan :P
Wij staan trouwens ook nog paar keer op de foto geloof ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
't was ook drama... Enig hoogtepuntje van Pattern 2 imo

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:03 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa

:cry:

For me, i'm your sooooooooooooorrow???


Jou kende ik al :P , dus heb je niet ontmoet!
En dat was echt even geniaal! Echt even vol gas met zijn 2en

Haha wij hebben ook nog tijdje samen staan los gaan, alleen wist ik toen niet dat je op HT zat haha kwam ik vandaag pas achter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:10 
 
Hardtraxx Addict

Hahaha ja Moving Madness, wat een figuur was die oude vent met z'n lange haar. Vind het altijd erg vreemd volk, zulke types, vraag me ook af wat ze er zoeken maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Haha wij hebben ook nog tijdje samen staan los gaan, alleen wist ik toen niet dat je op HT zat haha kwam ik vandaag pas achter :P



Jy had dat zwarte hempje aan he? (Moving Madness) heeerlijk losgegaan met jou tijdens beholder dacht ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Wie was die vent met sjaaltje om en middellang haar die op het eind met G1ll, Davey en consorten stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Wie was die vent met sjaaltje om en middellang haar die op het eind met G1ll, Davey en consorten stond?

tel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentje :lol: lachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen :lol:

De echte sit-down was vooraan met een paar honderd man tijdens de opening van Thera. Dat was geniaal! Beter dan op FMF. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Hahaha ja Moving Madness, wat een figuur was die oude vent met z'n lange haar. Vind het altijd erg vreemd volk, zulke types, vraag me ook af wat ze er zoeken maarja.


haha die mafkees die naar beholder toe liep?
die is ook altijd bij de time out :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:21 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Citaat:
Haha wij hebben ook nog tijdje samen staan los gaan, alleen wist ik toen niet dat je op HT zat haha kwam ik vandaag pas achter :P



Jy had dat zwarte hempje aan he? (Moving Madness) heeerlijk losgegaan met jou tijdens beholder dacht ik!

Ja sowieso, wij hebben tijdje heerlijk lopen stampen ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:22 
 
Hardtraxxer

wouzer schreef:
M-arijn schreef:
Hahaha ja Moving Madness, wat een figuur was die oude vent met z'n lange haar. Vind het altijd erg vreemd volk, zulke types, vraag me ook af wat ze er zoeken maarja.


haha die mafkees die naar beholder toe liep?
die is ook altijd bij de time out :P

Haha geen idee, was echt een fucking vage gast. Haha Piaa stond 'm echt zo aan te kijken van wtf en hij bleef maar door gaan met z'n aparte dans moves xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een avond was het! Heel veel vette tracks voorbij horen komen :D . Het geluid was top, veel HT-ers en andere bekenden gezien, veel losgaande mensen gezien, sfeer was over het algemeen ook goed :) . Alle sets hadden wel iets vets maar 1 set steekt er bovenuit : Thera Live :drool: . Na dat half uurtje was ik ook even toe aan zitten xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik stond trouwens nog met een klein blond meisje op de foto, wie de fuck is dat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Ik stond trouwens nog met een klein blond meisje op de foto, wie de fuck is dat. :P

Bedoel je deze foto? :D
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hahaha wat een verschil :lol:

Heeft er nog iemand leuke foto's/filmpjes trouwens? :D Ik moet sws die van Pattern 2 terugzien, dat ging nergens meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is het vrouwtje van Sainen, Mireille
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:33 
 
Hardtraxx Addict

Er liep ook nog een meisje in een rood jurkje zonder iets eronder, het jurkje was van kant, je zag haar string en bh erdoor heen :lol: Vind 't altijd beetje kansloos als je zo rondloopt maar niet minder prettig voor m'n ogen :D
Oostzaner volgens mij ben jij echt een huge motherfocker xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxxer

Piaaa schreef:
En ik vond het nog wel zo leuk om jou te bespieden :$

Jammer he :innocent: en jij was dat ook van Dieka toch?! Dat je ook de 11e ging? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:34 
 
Hardtraxxer

Haha die vriendin van Sainen ging ook flink los! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Piaaa schreef:
En ik vond het nog wel zo leuk om jou te bespieden :$

Jammer he :innocent: en jij was dat ook van Dieka toch?! Dat je ook de 11e ging? :D

Heb ik dat tegen je gezegd ja? :$
Dan heb je me of verkeerd verstaan of ik kon jou niet verstaan :P
Ik gok het 2e, bij deze dan meteen mijn oprechte excuses en de vraag hoe ik het natuurlijk goed kan maken!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:35 
 
Hardtraxxer

Wie heeft die foto's van ons dan mandy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 19:35 
 
Hardtraxx Addict

Moving Madness schreef:
wouzer schreef:
M-arijn schreef:
Hahaha ja Moving Madness, wat een figuur was die oude vent met z'n lange haar. Vind het altijd erg vreemd volk, zulke types, vraag me ook af wat ze er zoeken maarja.


haha die mafkees die naar beholder toe liep?
die is ook altijd bij de time out :P

Haha geen idee, was echt een fucking vage gast. Haha Piaa stond 'm echt zo aan te kijken van wtf en hij bleef maar door gaan met z'n aparte dans moves xd

Ja echt, beetje dom pils drinken en raar kijken en doen :P Beste danspasjes
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten