Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
1 tip, haal er nooit een broodje bal, wat een gigantisch goor broodje was dat zeg :sick:


Haha wat stond jij te genieten van je broodje :lol:

Jurheinen schreef:
Speciale dank gaat uit naar Pete, Daveytl, Janus en Wootum! :yay:


Ja! Was weer gezellig maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:10 
 

Henk-Jan schreef:
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen :D

Of bij de bar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen :D

Of bij de bar..

Mindgame wat een pauper plaat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:17 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen :D

Of bij de bar..

Mindgame wat een pauper plaat :P

Waar we later stonden met de hele HT bende was ook weinig ruimte links in het midden naast zo'n podium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:22 
 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders.
Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel..
Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje.
Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen :D

Of bij de bar..

Mindgame wat een pauper plaat :P

Pitchkicks aanduiden :cool:

Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!

Maar goed dat na een uurtje geen bier meer op had. Tegen het einde moest ik even bovenhands naar de wc...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HOE
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
HOE wants this motherfucker
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:24 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Henk-Jan schreef:
HOEnter of the Dark
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:25 
 

Oja kut! De balkonsessie vergeten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Oja kut! De balkonsessie vergeten xd

Ik heb jou het hele feest niet eens gezien volgens mij o.0
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:28 
 

Zal maar zo kunnen, volgende x beter hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!

EN IK DAN!?!?!?!?!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!

EN IK DAN!?!?!?!?!?

Jij vond onze shirts stiekem heeel vet :$ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 keer op het balkon geweest om te roken, 1x naar de WC geweest om flesje te vullen en 1x uit de zaal gelopen om taxi te bellen. Kortom, nog nooit zolang in een zaal gestaan. Het was ook veel te gezellig om naar buiten te gaan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!

EN IK DAN!?!?!?!?!?

Jij vond onze shirts stiekem heeel vet :$ :whistle:

Pfff wat een drama :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 21:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!

EN IK DAN!?!?!?!?!?

Hoe kon ik je vergeten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Jurheinen schreef:
Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles >.<

Niet echt voor op het forum bestemd.. heeft nog een behoorlijk staartje gehad.

Meer voor facebook zeg maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was :(

Ik moest het steeds in m'n eentje doen!

EN IK DAN!?!?!?!?!?

Hoe kon ik je vergeten :$

Onbegrijpelijk, doe je zo hard je best en dan krijg je nog niet de waardering die je verdient :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
tommetjeuh schreef:
Jurheinen schreef:
Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles >.<

Niet echt voor op het forum bestemd.. heeft nog een behoorlijk staartje gehad.

Meer voor facebook zeg maar :P

haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Komt omdat ik zelf te hard bezig was met bier drinken waardoor ik niet meer op de rest lette ^^

Maar ik ben trots op je hoor, wij hebben in ieder geval laten zien hoe het moet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook 2.5 kilo lichter zag ik net.. Damn ik moet elke dag zo'n feest hebben :P .

Owja en @ Sainen, geen dank hoor, was mooi nachtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ben ook 2.5 kilo lichter zag ik net.. Damn ik moet elke dag zo'n feest hebben :P .


Haha ik moest m'n riem op het eind vd avond ook een gaatje strakker doen :P

Jammer van al het bier, anders was het mss nog beter geweest haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben dan :thumbsup:


Here it is. :thumbsup: Heb trouwens een hoop filmpjes, waar ik niets meer van weet.




Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Damn wat een feest was dit zeg :woot: alleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan :P


Dat viel te merken op het einde :lol: , kwam geen zinnig woord meer uit


Viel wel mee toch :P kwam er net trouwens achter dat ik niet 65 maar 75 eu heb uitgegeven. Heb echt op het laatste moment nog 4 muntjes gepind, gaan we 3 minuten later xd

En Trespassing momentje was leuk met jou Jurheintje :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geniaal hoe Degos & Re-Done het oppakten toen de muziek even weg viel. Gewoon keihard heeeeeeeeeeeeeu roepen, goed geïmproviseerd :D . En op Partyflock is er weer eens discussie aan de gang over Theracords, geweldig om te lezen :lol: . De voor en tegenstanders :P .
Vorige  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten