Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders. Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel.. Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje. Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders. Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel.. Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje. Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders. Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel.. Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje. Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Of bij de bar..
Mindgame wat een pauper plaat
Waar we later stonden met de hele HT bende was ook weinig ruimte links in het midden naast zo'n podium
Hebbie gelijk in, op het einde was het idd anders. Maar vooral van 1 tot een uur of half 4 had ik wel dit gevoel.. Achteraan had je tenminste een beetje ruimte ook, vooraan was het echt gewoon vechten om je plekje. Heb ook niet heel erg last gehad van de drukte, achteraan was het veelal prima te doen
Of bij de bar..
Mindgame wat een pauper plaat
Pitchkicks aanduiden
Pommer schreef:
Rik het viel me wel een beetje tegen dat je niet kut aan het drinken en bier aan het roepen was
Ik moest het steeds in m'n eentje doen!
Maar goed dat na een uurtje geen bier meer op had. Tegen het einde moest ik even bovenhands naar de wc...
1 keer op het balkon geweest om te roken, 1x naar de WC geweest om flesje te vullen en 1x uit de zaal gelopen om taxi te bellen. Kortom, nog nooit zolang in een zaal gestaan. Het was ook veel te gezellig om naar buiten te gaan.
Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben dan
Here it is. Heb trouwens een hoop filmpjes, waar ik niets meer van weet.
Jurheinen schreef:
Rawbin schreef:
Damn wat een feest was dit zeg alleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan
Dat viel te merken op het einde , kwam geen zinnig woord meer uit
Viel wel mee toch kwam er net trouwens achter dat ik niet 65 maar 75 eu heb uitgegeven. Heb echt op het laatste moment nog 4 muntjes gepind, gaan we 3 minuten later
En Trespassing momentje was leuk met jou Jurheintje
Geniaal hoe Degos & Re-Done het oppakten toen de muziek even weg viel. Gewoon keihard heeeeeeeeeeeeeu roepen, goed geïmproviseerd . En op Partyflock is er weer eens discussie aan de gang over Theracords, geweldig om te lezen . De voor en tegenstanders .