Super met gruwelijk genoten!! al was ik begin van avond mij dat papiertje van je jas kwijt! aja mocht de pret niet druk! hebt begon lekker met early setje! daarna beholder! waar ik vooral het eind va set egt dikk vond!
Daarna kwamen AVIO!! wat een helden set!! lekker beuken met vrienden uit belgie!! toen kwam! adaro vs b-front! was wel leuk maar niet meer dan dat.! Toen kwam Live: Frequencerz! dat was heerlijk vooral die nieuwe track! Toen Radical Redemption dat was vet tot ze die domme cd's gingen delen ppf ik daar vooraan bij de dj boot toen werd ik over lopen door zo 30 man! gierig volk!
Toen Thera Live !! die set heb half uur egt nonstop gebeukt de best set van de avond! en daarna Degos & Re-Done

dat was egt geweldig !
