Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:18 
 

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:

Zoek je ruzie?

Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegd :(

Klopt xd Ik werd misselijk, en moest rennen naar de WC. Toen ik bovenkwam stonden mijn vrienden al ready2go. Sorry :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:

Zoek je ruzie?

Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegd :(

Zag je inderdaad halverwege Thera opeens vertrekken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Outside The Box echt zoveel vetter om te horen dan Pattern 2 he :P
Pattern 2 word je ook wel mee doodgegooid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:19 
 

Henk-Jan schreef:
Vind Outside The Box echt zoveel vetter om te horen dan Pattern 2 he :P
Pattern 2 word je ook wel mee doodgegooid.

Kan me niet vaak genoeg gedraaid worden. Over 2 weken in hét Gelredome :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Vind Outside The Box echt zoveel vetter om te horen dan Pattern 2 he :P
Pattern 2 word je ook wel mee doodgegooid.

Misschien juist daarom. Als je OTB elk feest zou horen en Pattern 2 maar 1 x in de 6 maanden ofzo zou het mss andersom zijn :P Maarja boeit ook niet verder, beide vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
:x ik ben een kop groter en mandy was vrolijk


Jaaa nu weet ik het weer, jy stond aan t begin met de hele groep en later op het podium met Avio dacht ik!

Mandy en ik hebben elkaar later nog even voorgesteld! :)

Het is me duidelijk! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daniel wat een held _0_ Bij pattern 2 _0_ Lekker in ze handje klappen :lol:

:worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Citaat:
:x ik ben een kop groter en mandy was vrolijk


Jaaa nu weet ik het weer, jy stond aan t begin met de hele groep en later op het podium met Avio dacht ik!

Mandy en ik hebben elkaar later nog even voorgesteld! :)

Het is me duidelijk! :yay:

Dat klopt.
1 van mn laatste vrolijke momenten inderdaad, heb je geluk gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Ik wacht nog altijd op Pattern 2 van Daan xd Ben echt benieuwd morgen


What the fuck doe ik op het begin van het filmpje? :lol: :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Daniel wat een held _0_ Bij pattern 2 _0_ Lekker in ze handje klappen :lol:

:worship: :worship: :worship:

Aha! Het mysterie van de opgezwollen rode hand van Daniël is bij deze opgelost! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:37 
 
Hardtraxxer

Super met gruwelijk genoten!! al was ik begin van avond mij dat papiertje van je jas kwijt! aja mocht de pret niet druk! hebt begon lekker met early setje! daarna beholder! waar ik vooral het eind va set egt dikk vond!
Daarna kwamen AVIO!! wat een helden set!! lekker beuken met vrienden uit belgie!! toen kwam! adaro vs b-front! was wel leuk maar niet meer dan dat.! Toen kwam Live: Frequencerz! dat was heerlijk vooral die nieuwe track! Toen Radical Redemption dat was vet tot ze die domme cd's gingen delen ppf ik daar vooraan bij de dj boot toen werd ik over lopen door zo 30 man! gierig volk!
Toen Thera Live !! die set heb half uur egt nonstop gebeukt de best set van de avond! en daarna Degos & Re-Done :bomb: :bomb: dat was egt geweldig ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
F-alko92 schreef:
Citaat:
:x ik ben een kop groter en mandy was vrolijk


Jaaa nu weet ik het weer, jy stond aan t begin met de hele groep en later op het podium met Avio dacht ik!

Mandy en ik hebben elkaar later nog even voorgesteld! :)

Het is me duidelijk! :yay:

Dat klopt.
1 van mn laatste vrolijke momenten inderdaad, heb je geluk gehad


En als ik geen geluk had gehad? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:

Wat een kalf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:55 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:


Deze mag er ook wezen xd Wat een heldenplaat ook om op los te gaan.

Haha ja geniaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:

Was hij z'n ID ook weer vergeten? :P

Zie trouwens dat ik echt weer iets episch gemist heb... godver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:


Heb je je oogkapje nog terug gekregen?
kwam toch opeens zo'n knaap naar je toe als ik het me goed herinner? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:

Was hij z'n ID ook weer vergeten? :P

Zie trouwens dat ik echt weer iets episch gemist heb... godver.

Hij had zijn paspoort toch bij zich :P Lijkt mij genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:


Ik ben je eeuwig dankbaar! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:


Heb je je oogkapje nog terug gekregen?
kwam toch opeens zo'n knaap naar je toe als ik het me goed herinner? xd

Oogkapje? Ik denk dat je iemand anders bedoelt, voor zover ik weet heb ik geen oogkapje op gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxx Veteran

Moving Madness schreef:
Pommer schreef:


Deze mag er ook wezen xd Wat een heldenplaat ook om op los te gaan.

Haha ja geniaal :D


Hahaha Cyril, blijft prachtig om jouw blije partyhoofd terug te zien :lol: Mandy is wel een heldin afgaande op dit filmpje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
F-alko92 schreef:
Daveytl schreef:
Jurheinen mag mij trouwens wel bijzonder dankbaar zijn.
Eerst red ik hem al doordat ik 2 paar oordopjes bij mij had (hij was ze vergeten). En vervolgens vond ik zijn paspoort op de grond. En volgens mij heeft die knul mijn oordoppen nog steeds :list:


Heb je je oogkapje nog terug gekregen?
kwam toch opeens zo'n knaap naar je toe als ik het me goed herinner? xd

Oogkapje? Ik denk dat je iemand anders bedoelt, voor zover ik weet heb ik geen oogkapje op gehad.


Nee klopt je heb gelijk, dat was G1LL! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was het verhaal achter die wii shit van Frequencerz dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben 'm wel kwijt, maar de laatste die 'm gekregen heeft was Tom van In-Phase :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2012 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

?? :P
Vorige  1 ... 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten