Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan gewoon eens stoppen met dat eeuwige gebitch. Als men het beter weet, ga en doe het zelf dan beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Dan gewoon eens stoppen met dat eeuwige gebitch. Als men het beter weet, ga en doe het zelf dan beter.

Iedereen mag toch z'n eigen mening geven? :P Het is ook gewoon een feit dat bekende DJ's vaak hetzelfde draaien en dat wordt saai na een tijdje. Dat hoeft niet te betekenen dat de bezoeker zich maar aan moet passen en anders niet moet zeiken.. Eerder dat de DJ's iets met het kritiek moeten / kunnen doen. Dat jij hebt genoten van elke set heeft er denk ik meer mee te maken dat je je niet zo heel erg verdiept in de scene van hardstyle muziek. No offence verder hoor. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, natuurlijk mag iedereen zn mening geven. Maar om in 90 van de 100 topics telkens t zelfde gezeik van dezelfde mensen tegen te komen begint me ook te irriteren. Overigens was mijn vorige post niet gericht tot een specifiek persoon. Maar meer in het algemeen. Natuurlijk hoor ik ook graag elk feest weer totaal verschillende en vernieuwende setjes. Feit is is dat dat simpelweg gewoon niet gebeurd, en dat ook niet zo ingrijpend zal gebeuren. Aangezien er altijd naar "de meute" gekeken zal worden. En die proberen ze toch altijd de standaard hitjes te geven. Dus zal dit gemekker altijd blijven, want ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel dj's zijn die er iets mee zullen doen. Natuurlijk zijn er wel dj's die er wat aan doen. Maar het zullen er niet veel zijn.

En verdiepen in de hardstyle? Ik geniet gewoon lekker van de muziek, van de feestjes en de mensen om mij heen. Als die het naar de zin hebben, dan heb ik het ook al naar mn zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vorige keer (toevallig ook in de Matrixx) lag Psycho er ook al om 1 uur op, om vervolgens stuiterende kicks van E-force in je gezicht geduwd te krijgen. Vind dat daar toch best wel iets van gezegd mag worden, al is het alleen om de opbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

b-paap schreef:
Paap-Jan schreef:
Tevens heb ik hier kennisgemaakt met de idiote shirts van David en Tom, PAAP UNITED, hoe verzin je het haha. Heerlijke actie, en vooral het agressieve gezicht van Davey wanneer hij de shirts zag was erg amusant.

Lovin' it :love:


Haha moet zeggen dat ik hem ook geweldig vond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hahahhaha

Afbeelding
Op de foto:

Janus Davey Pete Tel
Jurheinen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran

Beetje laat Pete :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Beetje laat Pete :P

heb 2 dagen laptop niet aangehad haha :P Sorry man :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Natuurlijk hoor ik ook graag elk feest weer totaal verschillende en vernieuwende setjes. Feit is is dat dat simpelweg gewoon niet gebeurd, en dat ook niet zo ingrijpend zal gebeuren.

Dat jij het een feit noemt dat het niet gaat gebeuren mag je zelf weten.

Maar waarom mogen wij niet hopen dat het wel gaat gebeuren? Ik zelf zal hier toch op blijven hameren, simpelweg omdat ik diverse setjes het allerbelangrijkste vindt. En aangezien ik de laatste tijd een goed ontwikkeling zie wat betreft diverser draaien, blijf ik dat ook zeker zeggen, ik hou nog "hoop" :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Eerder dat de DJ's iets met het kritiek moeten / kunnen doen. Dat jij hebt genoten van elke set heeft er denk ik meer mee te maken dat je je niet zo heel erg verdiept in de scene van hardstyle muziek. No offence verder hoor. :)


Het publiek dat hier kritisch op reageert is helemaal niet representatief voor het merendeel van het hardstyle publiek maar een hele kleine groep die enorm veel feesten doet, als een dj zich gaat aanpassen specifiek op deze minieme groep mensen laat hij een veel grotere groep in de steek die wel verwachten een bepaalde platenkeuze te horen bij een bepaalde dj. Ik vind het dus eigenlijk helemaal niet zo logisch dat dj's iets met deze kritiek zouden moeten doen... (alhoewel ik zelf ook liever van meer diversiteit hou hoor, maar Jeffrey heeft toch wel gelijk.. Door mijn feestkeuze diverser te maken heb ik absoluut zelf geen last meer van het ontbreken aan diversiteit in sets, wil iemand elke week een raw hardstyle feestje opzoeken moet die er ook maar tegen kunnen dat die elke week dezelfde platen gaat horen voorbij komen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Maar het is natuurlijk ook wel de kunst om zo divers mogelijk te zijn. Wat een DJ dan 'goed' maakt is om redelijk originele lijstjes neer te zetten als hij bijvoorbeeld 3 keer in de maand geboekt staat. Tuurlijk zullen er wel nummers tussen zitten die hij alle 3 de keren zal draaien (promotie van eigen nieuwe platen), maar het is het mooist als hij de rest opvult met andere nummers iedere keer weer :) Je ziet ook dat andere DJ's die populaire lijstjes beetje gaan na-apen. Zo hoor je nooit 'Pietje maakt een huis' die uitgebracht is in 2005/2006 en dan draait een populaire DJ ineens die plaat, wordt het gewaardeerd door het publiek en zie je vervolgens een andere DJ dat nummer ook draaien bij een andere boeking (enz. enz.) Kan geen voorbeelden noemen nu, dat is even mijn zwakke punt hier :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Maar het is natuurlijk ook wel de kunst om zo divers mogelijk te zijn. Wat een DJ dan 'goed' maakt is om redelijk originele lijstjes neer te zetten als hij bijvoorbeeld 3 keer in de maand geboekt staat. Tuurlijk zullen er wel nummers tussen zitten die hij alle 3 de keren zal draaien (promotie van eigen nieuwe platen), maar het is het mooist als hij de rest opvult met andere nummers iedere keer weer :) Je ziet ook dat andere DJ's die populaire lijstjes beetje gaan na-apen. Zo hoor je nooit 'Pietje maakt een huis' die uitgebracht is in 2005/2006 en dan draait een populaire DJ ineens die plaat, wordt het gewaardeerd door het publiek en zie je vervolgens een andere DJ dat nummer ook draaien bij een andere boeking (enz. enz.) Kan geen voorbeelden noemen nu, dat is even mijn zwakke punt hier :P

Octavius augustus heeft een redelijke opbloeiing gehad in 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 23:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nou, bijvoorbeeld. (Zat daar trouwens aan te denken, maar had geen zin om 't even te checken :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ruubiie schreef:
Toch blijft dit tot nu toe mijn beste feestje wat ik in mijn nog prille carrière als partyfellower heb gehad! De mensen om me heen, de sfeer, de muziek :thumbsup: alles klopte gewoonweg! (L) :worship:

Toffe tent ook hè ;)


Ik zei al tegen Ruben dat het een dikke tent was!

Hij vond het zo te zien een leuk feestje! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het hoe dan ook waanzinnig naar m'n zin gehad, dit feest had gewoon alles wat ik van een feest wil verwachten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Newbie

Jeff3rd schreef:
Even tussen neus en lippen door...

Ik vind het wel grappig dat mensen zeuren over bepaalde sets. En dat Dj's bepaalde nummers er telkens maar inklappen of wat dan ook. Misschien een idee : Ga eens wat minder naar feestjes, of varieer kwa feestjes.
Ik heb vanaf Hard Nation geen enkel Hardstyle feest meer gepakt. Alleen maar early hardstyle/early rave en hardcore. Als je dan na bijna 2 maanden weer eens op een hardstyle feest staat, waardeer je de sets/tracks een stuk meer. Ik ben namelijk nonstop los gegaan en heb werkelijk genoten van elke set.

+1

Natuurlijk is het soms echt vervelend want voordat je naar een feest gaat kan je al bij sommige artiesten al de halve set voorspellen. en ik vind dat dat normaal is en dat daar niks mis mee is omdat die artiest daar ook bekend mee is geworden. Dat is bij elke artiest zo, als je kijkt naar bands die hebben vaak een hele tour bijna dezelfde setlist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Ik heb het hoe dan ook waanzinnig naar m'n zin gehad, dit feest had gewoon alles wat ik van een feest wil verwachten :thumbsup:


Hier ben ik het helemaal mee eens! :)
Eerste keer Matrixx voor mij, echt goed bevallen! Lekkere setjes langs horen komen, gezellige mensen om me heen! Veel bekenden tegengekomen weer.
Kortom het was echt top! Volgende keer ben ik er zeker weer bij :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ruubiie schreef:
Ik heb het hoe dan ook waanzinnig naar m'n zin gehad, dit feest had gewoon alles wat ik van een feest wil verwachten :thumbsup:


Hier ben ik het helemaal mee eens! :)
Eerste keer Matrixx voor mij, echt goed bevallen! Lekkere setjes langs horen komen, gezellige mensen om me heen! Veel bekenden tegengekomen weer.
Kortom het was echt top! Volgende keer ben ik er zeker weer bij :loving:


dat betekend dus de 18e? :thumbsup: dan ben ik er ook weer bij! met XXL Carnaval,
jou heb ik volgens mij niet gesproken toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxxer

F-alko92 schreef:
Almighty schreef:
Ruubiie schreef:
Toch blijft dit tot nu toe mijn beste feestje wat ik in mijn nog prille carrière als partyfellower heb gehad! De mensen om me heen, de sfeer, de muziek :thumbsup: alles klopte gewoonweg! (L) :worship:

Toffe tent ook hè ;)


Ik zei al tegen Ruben dat het een dikke tent was!

Hij vond het zo te zien een leuk feestje! :P

Ja voor mij ook 1 van m'n beste feesten ooit! Super sfeer erg veel nieuwe HTers ook ontmoet :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2012 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
dat betekend dus de 18e? :thumbsup: dan ben ik er ook weer bij! met XXL Carnaval,
jou heb ik volgens mij niet gesproken toch?


Ik bedoelde eigenlijk volgende XXL Raw, komende tijd heb ik al zat andere feestjes :P
eeeuh nee denk t niet, ik stond rechts achterin in ieder geval (daar waar o.a. olijfboompje ook af en toe stond)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten