Ook weer wakker, lag d'r half 9 pas in..
Super vet feestje gehad! Vond eigenlijk alles wel vet, d'r was geen 1 set die er voor mij echt bovenuit kwam. The Beholder was een beetje minder, maar die heeft ook wel een paar dikke platen gedraaid!
De opener viel me ook op, hele dikke set gehoord van hem (vooral het eerste uur!). AVIO was ook echt heerlijk, stijltje van is zoo lekker!
Verder heb ik volgens mij iedereen wel een keer gesproken, ook een paar nieuwe mensen ontmoet

. Met Carnaval ben ik hier zeker weer bij! En iedereen, bedankt voor het gezellige avondje, ik was gesloopt aan 't eind!