Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:18 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
sterallures

Die heb ik natuurlijk volop, maar je trollt veel te serieus man xd vannacht had ik ook geen idee of je het nou meende of niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe was Harderkennie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lomperkennie :P
Vond 'm best vaag, beetje moeilijk te volgen.
Die andere was dan wel weer gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:20 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Jurheinen schreef:
Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa

:cry:

For me, i'm your sooooooooooooorrow???


Jou kende ik al :P , dus heb je niet ontmoet!
En dat was echt even geniaal! Echt even vol gas met zijn 2en
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Lomperkennie :P
Vond 'm best vaag, beetje moeilijk te volgen.
Die andere was dan wel weer gruwelijk.

Oeps :P, me is benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Oh op die fiets haha :P Ja was heerlijk!

Geck-o schreef:
Thera LIVE :worship: veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort!!!! HOE wants this motherfucker?? :lol:

Was supergezellig :D


Draaide ze Who Wants This???? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P

Hardtraxx... I'm not your father :cool: :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damn wat een feest was dit zeg :woot: alleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook weer wakker, lag d'r half 9 pas in..

Super vet feestje gehad! Vond eigenlijk alles wel vet, d'r was geen 1 set die er voor mij echt bovenuit kwam. The Beholder was een beetje minder, maar die heeft ook wel een paar dikke platen gedraaid!

De opener viel me ook op, hele dikke set gehoord van hem (vooral het eerste uur!). AVIO was ook echt heerlijk, stijltje van is zoo lekker!

Verder heb ik volgens mij iedereen wel een keer gesproken, ook een paar nieuwe mensen ontmoet :) . Met Carnaval ben ik hier zeker weer bij! En iedereen, bedankt voor het gezellige avondje, ik was gesloopt aan 't eind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Ruubiie schreef:
sterallures

Die heb ik natuurlijk volop, maar je trollt veel te serieus man xd vannacht had ik ook geen idee of je het nou meende of niet


mooi :lol: :lol: nee man, meen dr niks van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:25 
 

mandy schreef:
almighty (lief!! haha)

Oja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, ik ben aan het janken nu :cry: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:39 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
we did a battle remember :cool: ?

Yes I remember, ik heb gewonnen toch? :innocent:

mandy schreef:
janine (escaping from the heat yo! )

HAHA inderdaad, beetje jammer dat dat niet werkte :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:40 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:


Gaat daar lekker los daar :drool: Was bij Xxlerator Xmas wel anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe wat een feest was dit zeg :D Toch wel een beetje wisselvallig qua stemming xd
Van pure woede omdat scary noises wel geteased werd maar niet gedraaid naar een euphorische overdose aan geluk na thera live :D
In het begin was het iets te druk naar mijn mening maar heb toch wel genoeg los kunnen gaan de hele nacht :D
Op naar Inception :yay:

P.s: Mandy, na onze battle en ons gelijkspel daar maar weer even als een team los haha :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxx Addict

TBA schreef:
M-arijn schreef:
Wel erg tof dat die cdtjes uitdeelde! Had die van mij verstopt achter een kapotte drank automaat (?) vlakbij de muntjes balie omdat ik dacht dat die stuk zou gaan :P


Ik stond linksvooraan waar dus die cd's weggegeven werden, gevolg was dat ik helemaal naar de klote werd gedrukt door al die gierige Nederlanders die zo graag zo'n ragcd wouden.

Verder zeer geslaagd feest, Daveytl en Almighty gezien, verder vast nog wat meer maar ben slecht met namen, hehe.

Haha ja dat was best lelijk :P Ik stond bij de linker bar achteraan, kwam een vrouwtje met een volle doos met cd's dus je hoefde niet echt te graaien en te duwen wou je er 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ruubiie schreef:
we did a battle remember :cool: ?

Yes I remember, ik heb gewonnen toch? :innocent:


ow ja? daar weet ik niks meer van.. als dat zo is, wil ik een herkansing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Pfoe wat een feest was dit zeg :D Toch wel een beetje wisselvallig qua stemming xd
Van pure woede omdat scary noises wel geteased werd maar niet gedraaid.


Idd zeg, irritatiemomentje :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x

:lol:

Awkward...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x


Jaa echt vaag allemaal :P

owja wesley93 ook nog gezien volgens mij op t eind als ik het goed heb
nog een praatje gemaakt alleen geen idee meer waarover :huh:

Wat een avond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:48 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
ow ja? daar weet ik niks meer van.. als dat zo is, wil ik een herkansing!

Wel op een echt vet nummer dan he :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik had nog een fikse blunder trouwens :lol: :lol: henk-jan weet wel wat :lol:
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten