Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ruubiie schreef:
Rawbin! Upload ff die dikke video die we gemaak hebben dan :thumbsup:


Here it is. :thumbsup: Heb trouwens een hoop filmpjes, waar ik niets meer van weet.




Heerlijk filmpje, ik heb genoten :cool:
Heb je btw die foto van de minimeeting al ge-upload?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:29 
 

Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere topic El Mare :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, ik zag het al :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow wat een dik feest was dit. Heel veel Hardtraxxers gezien en gesproken. De sets waren allemaal dik op het begin van Beholder na. En van RR het was toch veel eigen werk. Wat allemaal op elkaar leek. Maar verder allemaal dik. Met AVIO en Degos & Re-Done als uitschieters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend :P

Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:36 
 
Hardtraxx Addict

Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet weten :P Het verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet weten :P Het verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan :D

Ik ook! Voor het oog dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:43 
 

Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend :P

Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren. ;)

Hehe, ja dat was de reden dat ik misselijk was ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:44 
 
Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet weten :P Het verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan :D

Ik ook! Voor het oog dan :D

Haha ja maar ik was echt helemaal nuchter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend :P

Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren. ;)

Hehe, ja dat was de reden dat ik misselijk was ja.

Duur geintje. Kun je beter 2 broodjes bal halen, schijn je ook misselijk van te worden, maar is stukken goedkoper dan die troep. :x

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet weten :P Het verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan :D

Ik ook! Voor het oog dan :D

Haha ja maar ik was echt helemaal nuchter :P

Vind ik niet leuk. Waar zijn die tijden gebleven dat we saampjes keihard gingen? :( I miss those days. Elke keer als ik terugdenk aan The Qontinent, komt er weer een dikke glimlach op mijn gezicht. Moeten we weer een keer overdoen! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:50 
 

Ik wacht nog altijd op Pattern 2 van Daan xd Ben echt benieuwd morgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:51 
 

Chukkels schreef:
Duur geintje. Kun je beter 2 broodjes bal halen, schijn je ook misselijk van te worden, maar is stukken goedkoper dan die troep. :x

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik wacht nog altijd op Pattern 2 van Daan xd Ben echt benieuwd morgen

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 22:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Fuck het is veel te donker, maar het idee is duidelijk xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:00 
 

1:25 xd
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ben jij dus, hmm vrij kleine foto :P Of is dat een rip uit het filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:05 
 

El Mare schreef:
Dat ben jij dus, hmm vrij kleine foto :P Of is dat een rip uit het filmpje?

ja :P In het fototopic staat ie wat groter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Deze mag er ook wezen xd Wat een heldenplaat ook om op los te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:15 
 

Henk-Jan schreef:
Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:

Zoek je ruzie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:16 
 

Daan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:

Zoek je ruzie?

Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegd :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:

Zover wou ik ook weer niet gaan :innocent: Alhoewel die wel heeeeel erg in de buurt komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 23:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Almighty schreef:
Henk-Jan schreef:
Jup, 10x vetter dan Pattern 2 :whistle:

Zoek je ruzie?

Waar was jij toen eigenlijk, was je al weg? Je hebt geen doei gezegd :(

Hij was zeker weer een watertje halen...
Vorige  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten