Banaanslak schreef:
Chukkels schreef:
Banaanslak schreef:
Vond dit feestje eigenlijk een beetje tegenvallen maar dat kwam vooral omdat ik de halve avond misselijk was en doordat ik moe was van werken in de ochtend

Niet waar. Dat je het minder naar je zin had, kwam door een reden die ik je wel verteld heb, die jij ook weet, maar tot gisteren niet wou accepteren.

Hehe, ja dat was de reden dat ik misselijk was ja.
Duur geintje. Kun je beter 2 broodjes bal halen, schijn je ook misselijk van te worden, maar is stukken goedkoper dan die troep.

M-arijn schreef:
Chukkels schreef:
M-arijn schreef:
Nu maak je het spannend, of mogen wij dit niet weten

Het verbaast me elke keer weer dat ik nuchter zo uit m'n plaat kan gaan

Ik ook! Voor het oog dan

Haha ja maar ik was echt helemaal nuchter

Vind ik niet leuk. Waar zijn die tijden gebleven dat we saampjes keihard gingen?

I miss those days. Elke keer als ik terugdenk aan The Qontinent, komt er weer een dikke glimlach op mijn gezicht. Moeten we weer een keer overdoen!
