Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Damn wat een feest was dit zeg :woot: alleen jammer dat het een dure avond is geworden voor mij, 65 euro binnen uitgegeven. En was halverwege het feest eigenlijk al te lazerus om door te gaan :P


Dat viel te merken op het einde :lol: , kwam geen zinnig woord meer uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
het einde was echt geweldig!

Echt helemaal stuk gegaan haha, niet gezond al die tracks achter elkaar, Mash Up, Outside The Box, Sexual Thrill, Proud to be Loud, Funky Shit Remix etc. Was zo vet :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:53 
 

Mr Lellebel schreef:
F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x

idd xd kan echt niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ruubiie schreef:
ow ja? daar weet ik niks meer van.. als dat zo is, wil ik een herkansing!

Wel op een echt vet nummer dan he :D


dehhhh, dit was Revolution!!! die was ook vet !!!!
maar oké volgende keer mag jij een nummer uitkiezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxxer

Ja die is ook wel vet hoor :D maar dat is niet mijn topper... We hadden Attention moeten doen ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan ze hun eigen shirts laten drukken xd PAAP United WTF xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Ja die is ook wel vet hoor :D maar dat is niet mijn topper... We hadden Attention moeten doen ;P


die werd ervoor al gedraaid :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Gaan ze hun eigen shirts laten drukken xd PAAP United WTF xd

Echt sneue kereltjes idd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mr Lellebel schreef:
F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x

idd xd kan echt niet xd


Mijn excuses :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:03 
 
Hardtraxxer

Ruubiie schreef:
J9_ schreef:
Ja die is ook wel vet hoor :D maar dat is niet mijn topper... We hadden Attention moeten doen ;P


die werd ervoor al gedraaid :x

Weet ik! Maar daar hadden we eigenlijk de battle op moeten doen ipv Revolution :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedemorgen, ik ben net mn bed uit. Nu ontbijten en over 2 uur avond eten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:09 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Henk-Jan schreef:
Gaan ze hun eigen shirts laten drukken xd PAAP United WTF xd

Echt sneue kereltjes idd ;)

Zegt het meesterbrein achter onze paaperatie... ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Maar ik weet in ieder geval wel dat Piaaa me niet meer kan bespieden


En ik vond het nog wel zo leuk om jou te bespieden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x

Hahah :P
Beetje not-done :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Hoe is het eigenlijk afgelopen tussen Nando en Iris? Heb iris een paar bij nando weg gehaald, sloeg echt alles >.<

Niet echt voor op het forum bestemd.. heeft nog een behoorlijk staartje gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

suikerklontje schreef:
Ruubiie schreef:
oooooooooh de almachtige Oostzaner heb ik ontmoet :worship: wat een baas zeg.. was het niet koud daarboven trouwens? godnondeju zeg wat ben jij groot :lol:

hahha xd had hij tussendoor nog een dutje gedaan of niet?

Nee koen, ik ben de hele nacht opgeweest en uiteindelijk had ik meer energie dan thijs en gosse bij elkaar. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentje :lol: lachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentje :lol: lachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen :lol:

Hahah en een paar mensen ook nog: WAT DOEN JULLIE NOU ?!?!
Ga toch zeker niet los op wake up .. kom op zeg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Mr Lellebel schreef:
F-alko92 schreef:
Ik haalde Iris en Mandy en telkens door elkaar :lol:

:x :x :x

Hahah :P
Beetje not-done :P


Jaa jongens allemaal nieuwe mensen kan gebeuren:P

Zal het nooit meer doen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Ruubiie schreef:
Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentje :lol: lachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen :lol:

Hahah en een paar mensen ook nog: WAT DOEN JULLIE NOU ?!?!
Ga toch zeker niet los op wake up .. kom op zeg :lol:


ge-wel-dig dit :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Ruubiie schreef:
Tom, wat dacht je van ons ultieme sitdown momentje :lol: lachen gieren brullen met die verbaasde gezichten om ons heen :lol:

Hahah en een paar mensen ook nog: WAT DOEN JULLIE NOU ?!?!
Ga toch zeker niet los op wake up .. kom op zeg :lol:

Ik ben er zo hard op los gegaan, dat ik mezelf voor men oogkas sloeg met men lompe heid en daar nog een uur last van had >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik zei nog tegen iemand: boeit me geen flikker wat ze vanavond draaien, ik ga op alles los.

Eerste plaat: Wake Up >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik zei nog tegen iemand: boeit me geen flikker wat ze vanavond draaien, ik ga op alles los.

Eerste plaat: Wake Up >.<

Met je: "zitten doe je thuis!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik zei nog tegen iemand: boeit me geen flikker wat ze vanavond draaien, ik ga op alles los.

Eerste plaat: Wake Up >.<

En los dat je ging!! :yay:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten