zo, ik ben ook weer uit mn coma ontwaakt
WAT een nacht! serieus heb me echt super vermaakt, echt genieten

vooral op het einde met degos & re-done nog het laatste beetje energie eruit knallen, wat een set

!
en vooral ook door de mensen waarbij we stonden, echt super gezellig!
Paar nieuwe mensen ontmoet, Falco dacht ik, almighty (lief!! haha), pia die echt een super goede vent is en echt mee gelachen heb haha

MovingMadness maakt zn naam ook wel waar haha
en ook met jurre, henk-jan, mireille, julius, davey, david, ruben, janine (escaping from the heat yo!

) en de rest weer super goed vermaakt

helden!
Ook is de dancebattle tussen tom en mij geeindigd in een gelijkspel haha
kortom echt een geweldige nacht gehad, bedankt allemaal!
