Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik kan het eigenlijk niet maken maar ik ga proberen om volgend weekend alsnog bij Inception te zijn, ik wil wel meer van dit soort avonden beleven :loving:

Je gaat gewoon :mad:

Pommer schreef:
Dit had ik echt niet willen missen, lellebellebellebel je bent m'n held!

Glad you enjoyed it :D Op het einde kon ik niet meer om dat drankje heen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeh wat klinkt dit vet zeg...

En hoe was RR, verwachtte daar niet veel van... maar hoor er ook niemand over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

J9_ schreef:
Leuk feestje! :D helden sowieso Frequencerz live


we did a battle remember :cool: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
En hoe was RR, verwachtte daar niet veel van... maar hoor er ook niemand over?

Ik heb er toch zeker van genoten, Annihilate vond ik echt heerlijk, zelfde geldt voor Redemption. Verder kwamen de kicks niet echt goed over, dat was wel jammer :/ De kicks van Helpless waren ronduit vreselijk, was echt niet om aan te horen :sick: Toen ik een beetje om me heen keek had ik ook wel het idee alsof veel mensen het niet geweldig vonden, wat ik wel kan begrijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Rik schreef:
En hoe was RR, verwachtte daar niet veel van... maar hoor er ook niemand over?

Ik heb er toch zeker van genoten, Annihilate vond ik echt heerlijk, zelfde geldt voor Redemption. Verder kwamen de kicks niet echt goed over, dat was wel jammer :/ De kicks van Helpless waren ronduit vreselijk, was echt niet om aan te horen :sick: Toen ik een beetje om me heen keek had ik ook wel het idee alsof veel mensen het niet geweldig vonden, wat ik wel kan begrijpen.

Aha, tja, mij zou zo'n RR only set sowieso niet aanstaan denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:41 
 

't was ook drama... Enig hoogtepuntje van Pattern 2 imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:47 
 
Hardtraxx Addict

Wel erg tof dat die cdtjes uitdeelde! Had die van mij verstopt achter een kapotte drank automaat (?) vlakbij de muntjes balie omdat ik dacht dat die stuk zou gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
't was ook drama... Enig hoogtepuntje van Pattern 2 imo

En Nackt :D voor de rest was het alleen maar meer van hetzelfde :P .
Maar wat was het gruwelijk vet en episch gezellig, Luc wat ben jij ook een kerel :P het einde was echt geweldig! Jammer dat we wat eerder weg gingen :( .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Radical Redemption was de enige set van de avond waar ik echt helemaal geen ruk aan vond. Sorry to say. Avio kon me ook niet zo boeien :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Zoooo, ik ben ook weer wakker! Wat een gruwelijk dik feest was dit zeg! Echt de hele avond maximaal losgegaan met wie allemaal wel niet?! :yay:

Echt alles wat iedereen heeft gezegd klopt helemaal! Echt te vet! Ook weer veel nieuwe lieve mensjes ontmoet :)
1 tip, haal er nooit een broodje bal, wat een gigantisch goor broodje was dat zeg :sick:

Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa
En vast nog wel wat meer! Speciale dank gaat uit naar Pete, Daveytl, Janus en Wootum! :yay:
Held van de avond was duidelijk Thera, dit was echt gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind trouwens Trespasser een briljante track live, thuis vind ik er weinig aan, maar live gaat die zo gigantisch hard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Thera LIVE :worship: veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te kort!!!! HOE wants this motherfucker?? :lol:

Was supergezellig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(

Thera? xd

Die draaide juist een meesterlijk setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:04 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
Wel erg tof dat die cdtjes uitdeelde! Had die van mij verstopt achter een kapotte drank automaat (?) vlakbij de muntjes balie omdat ik dacht dat die stuk zou gaan :P


Ik stond linksvooraan waar dus die cd's weggegeven werden, gevolg was dat ik helemaal naar de klote werd gedrukt door al die gierige Nederlanders die zo graag zo'n ragcd wouden.

Verder zeer geslaagd feest, Daveytl en Almighty gezien, verder vast nog wat meer maar ben slecht met namen, hehe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(

Er waren er 2, en 1 daarvan was een uitzondering & je bent Theracords fan af?

Klinkt als vrouwen taal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(

Thera? xd

Die draaide juist een meesterlijk setje.


Dat niet, maar o.a. Rikkert herkende me niet eens (heb hem al 6000000x gesproken inmiddels) en Pieter negeerde me half.. beetje sterallures beginnen de mannen van Theracords te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Olijfboompje schreef:
Ruubiie schreef:
ik ben trouwens theracords fan AF na deze avond... de dj's van theracords ( m.u.v. Degos & Re-Done) hebben me zwaaaaaaaaaaar teleurgesteld :(

Thera? xd

Die draaide juist een meesterlijk setje.


Dat niet, maar o.a. Rikkert herkende me niet eens (heb hem al 6000000x gesproken inmiddels) en Pieter negeerde me half.. beetje sterallures beginnen de mannen van Theracords te krijgen!

Man man man, doe eens niet zo huilie huilie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P

grappig joh
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Ruubiie schreef:
Het is ook maar een trolletje, Vader van HT :P

grappig joh


oeeeeeeeeh, er komt een trollkritiekje op Theracords, en gelijk is het niet leuk meer :lol: :lol: :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos schreef:
Rampestamper schreef:
pepepe schreef:
Toen degos & re-done mash up van phillipe rochard erin knalde wist ik echt niet meer waar ik het zoeken moest! Misschien wel de vetste track die ik live op een feest gehoord heb :loving:

Graag gedaan.. :D Ten minste, ik had het met Thijs over die track.. Toen zei die dat ze daarmee gingen openen.. (Denk dat ze dat toch al van plan waren, maar goed.. :P)

Wat een rete vet feest! Alle woorden over het feit dat raw hardstyle minder mijn smaak aan het worden was neem ik allemaal terug! :worship:



ik heb al maanden in me hoofd zitten dat ik daarmee wou openen :-) zo gedacht zo gedaan ;-)

Nou, de stemming zat er meteen goed in. Jullie namen het publiek ook uitstekend mee. Nauwelijks zoveel mensen zo hard los zien gaan het laatste uurtje en het was een geweldige set! Die nieuwe track van jullie knalt zoooooo gruwelijk hard trouwens. Angels Deserve To Die :worship: Previewtje? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik hier flink genoten zeg. Ge-wel-dig. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Wie ik allemaal ontmoet heb voor zover ik het me nog heug
Dennis
M-arijn
Ruubbiie
Mr.lellebel
Dawasiknie
Henk-jan
Tel
Rawbin
Piaaa

:cry:

For me, i'm your sooooooooooooorrow???
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2012 17:18 
 
Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
zo, ik ben ook weer uit mn coma ontwaakt
WAT een nacht! serieus heb me echt super vermaakt, echt genieten :D vooral op het einde met degos & re-done nog het laatste beetje energie eruit knallen, wat een set :D !
en vooral ook door de mensen waarbij we stonden, echt super gezellig!
Paar nieuwe mensen ontmoet, Falco dacht ik, almighty (lief!! haha), pia die echt een super goede vent is en echt mee gelachen heb haha :P MovingMadness maakt zn naam ook wel waar haha
en ook met jurre, henk-jan, mireille, julius, davey, david, ruben, janine (escaping from the heat yo! :P) en de rest weer super goed vermaakt :D helden!
Ook is de dancebattle tussen tom en mij geeindigd in een gelijkspel haha
kortom echt een geweldige nacht gehad, bedankt allemaal! :D


was jij dat meisje die een harry potter teken op mijn voorjoofd heeft gekrast? xd
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten