Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Ziet er goed uit. Net na de tentamens, dus denk dat ik XQ Wildstylez maar oversla.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 13:19 

Hardtraxx Elite

Tickets maar vast gehaald, gaan nog maar eens een poging doen in de Matrixx. Zal mij benieuwen hoelang 't duurt voordat het uitverkocht is. Hopen dat het gewoon een keer niet uitverkocht gaat ivm XQ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 14:01 

Forbidden Phobia schreef:
Prefix & Density vs. Wavolizer tering wat een combo :worship: :worship:
gewoon aanwezig :thumbsup: :thumbsup:

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 23:40 

Hardtraxxer

Toch besloten om te gaan! line up ziet er gewoon heerlijk uit! :thumbup:
de vorige RAW was erg druk toen het uitverkocht was!
Hoop dat er wat mee gedaan word of misschien scheelt het ivm XQ maar dat weet ik niet.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 21:27 

Citaat:
Matrixx Beste XXlerator fans,

We betreuren het dat er tijdens XXlerator Sinterklaas op 8 december jl. problemen zijn ontstaan bij de garderobe van de Matrixx. Door het strenge winterweer waren er meer jassen te verwerken dan verwacht. Hier is niet goed op geanticipeerd. Dit is natuurlijk onacceptabel. Een avond feesten behoort zonder problemen en ergernissen te verlopen.

Daarnaast hebben we enkele klachten over de drukte ontvangen. Deze ergernissen proberen we zo goed mogelijk op te lossen.

Daarom zal het maximum aantal bezoekers van de XXlerator edities verlaagd worden. Dit heeft vooralsnog geen consequenties voor de entreeprijzen.

Daarnaast zal de Matrixx op korte termijn enkele maatregelen doorvoeren. Zo zullen er vóór de komende XXlerator editie, op Eerste Kerstdag, speciale airconditioning worden geïnstalleerd in zowel de toiletten als in de lobby, om de temperatuur daar aangenamer te maken.

Ook zal er voor de kerst editie een extra entree worden gecreëerd, met een aparte garderobe, zodat bezoekers zowel bij binnenkomst als bij het weggaan een aparte entree/exit kunnen gebruiken. Zo hopen we lange wachtrijen te voorkomen.

We hopen met deze maatregelen aan jullie wensen te voldoen en nog veel geslaagde XXlerator avonden te organiseren. Mochten jullie na afloop van komende Matrixx evenementen nog vragen/opmerkingen of klachten hebben, horen wij deze graag via [email protected] , via twitter (@ClubMatrixx) of via deze Facebookpagina.

Wie komen er nu ook? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:35 

Hardtraxx Veteran

Moet wel zeggen: keurig dat een organisatie luistert naar het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 22:44 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

Daarnaast hebben we enkele klachten over de drukte ontvangen. Deze ergernissen proberen we zo goed mogelijk op te lossen.

Super :D .

Heb zelf ook al eens gezeur gehad met de garderobe daar. Zie je ook in de lounge opeens iemand anders met je jas rondlopen :').
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 00:43 

Hardtraxx Veteran

Gratis aanwezig via een maat.
Zin zin zin :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 01:49 

Hardtraxx Elite

Maximum aantal bezoekers verlaagd worden, jaaaaaaa :worship: hopelijk niet minimaal, en dus wel goed merkbaar. Wou nog een laatste poging matrixx doen want na de vorige editie was ik er wel klaar mee, maar na dit toch hoop voor de toekomst want het is en blijft (op die drukte na) een geweldige tent met bijna altijd vrij unieke lineups.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:38 

Hardtraxxer

Prima actie van de organisatie!
Vorige Raw irriteerde ik me alleen aan de drukte
maar als dat ook aangepakt gaat worden, Geweldig! :D

Word een Top editie met een dikke line up! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:42 

Hardtraxx Veteran

Ze geven nu aan te gaan werken aan precies de dingen waar ik me altijd aan dood erger, sterke actie. Hopen dat het resultaat ook goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:43 

Donateur

Wat heb je toen gedaan dan HJ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:47 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

Die kerel in elkaar getimmerd natuurlijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

Nee geruild want ik had zijn jas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:39 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Citaat:
Matrixx blablabla

Wie komen er nu ook? :)

Goede zaak!
Waar heb je het vandaan? zie het niet op FB ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:40 

Partyflock!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:52 

Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
delange schreef:
radical en e-force vind ik maar niks. maar de andere namen :drool: .

Dit. Kvind 't wel spijtig dat Prefix & Density geen uurtje apart krijgen. Ik Kvind hun stijl niet echt passend bij die van Wavolizer... Ik heb ze ook nog nooit zien draaien maar die tracklists zien der altijd zeer goed uit ^^

Miss is het daarom juist des te vetter dat ze samen staan :)
Ticket binnen dus zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 16:27 

Hardtraxx Veteran

Mmmh, mooi dat ze er aan gaan werken. Als m'n portemonnee mee zit misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 21:50 

Hardtraxxer

aanwezig!! kaartje alweer binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 21:59 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

een kampvuur gemaakt, drie uur lang ABOEWAKAH geroepen met een ontbloot bovenlichaam en een hipsterbril op
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 10:55 

Donateur

Ha-ha, dacht eigenlijk dat z'n jas was meegepakt door een van de 500 anabolen die wekelijks de Matrixx bezoeken dan had je er met jouw LSD scenario ook weinig aan kunnen doen denk ik zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 18:45 

Hardtraxx Veteran

delange schreef:
TiMOTHYb schreef:

een kampvuur gemaakt, drie uur lang ABOEWAKAH geroepen met een ontbloot bovenlichaam en een hipsterbril op

Wat een baas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2012 22:08 

Hardtraxx Veteran

thehardstyleholland schreef:
aanwezig!! kaartje alweer binnen!

Hier ook :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 08:18 

Hardtraxx Veteran

Tot zo ver mijn hardstyle-break. Ik houd het vanaf nu op een melodic break. Want na op Inception met volle teugen genoten te hebben, is er geen kans dat ik deze aan me voorbij laat gaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2013 15:38 

Dikke plus voor de zweetrix. Goed dat ze iets aan die matige dingen gaan doen, want line-up's en geluid zijn vrijwel altijd ijzersterk. Dit keer vind ik het iets te eentonig. Ik ga me irriteren aan alle platen van solutio and the i's die op elkaar lijken, zo ook bij radical redemption (+torture, be amazed, lellebel >.< )

Daarnaast weet ik niet wat ik van C1 zn sets moet vinden.

Dat gecombineerd met weinig geld/aanhang... helaas!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten