Thuiswedstrijd dus standaard aanwezig!
en altijd er tevreden over de Matrixx
Alleen de drukte is voor mij een probleem voor de rest stoor ik me eigenllijk vrij wel nergens aan! Top dat ze wat met de klachten doen! Benieuwd of we verschil kunnen zien volgende week! Zoiezo aanwezig dus! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
-
KHardtraxxer
- 414 posts member since 2011
- last seen Oct 2014
FFFFFUUUU!! ga weekendje weg met m'n voetbal team.. helaas dus geen XX Raw 
-
E
dan gaan we van een plakje worst genieteng! veel pleizer!
Klopt het dat de Matrixx heel streng is met leeftijdscontroles?
-
E
zo streng dat ze je bij het betrappen van een te lage leeftijd in de kerkers gooien en je gedurende het event laten liggen met klassiek op locatie episodes aan. op 45 bpm. 
wrote:zo streng dat ze je bij het betrappen van een te lage leeftijd in de kerkers gooien en je gedurende het event laten liggen met klassiek op locatie episodes aan. op 45 bpm.
Grote kans dat ik erbij ben.
Dit moet haast wel een editie worden met voldoende beweegruimte, XQ Wildstylez en dan ook nog eens die aanscherping van het kaartverkoopbeleid van de Matrixx, als ze zich tenminste aan hun woord houden.
Niet dat ik in de twee keer dat ik op een XXL Raw was me erg heb gestoord aan drukte maar toch..
Dit moet haast wel een editie worden met voldoende beweegruimte, XQ Wildstylez en dan ook nog eens die aanscherping van het kaartverkoopbeleid van de Matrixx, als ze zich tenminste aan hun woord houden.
Niet dat ik in de twee keer dat ik op een XXL Raw was me erg heb gestoord aan drukte maar toch..
wrote:wrote:zo streng dat ze je bij het betrappen van een te lage leeftijd in de kerkers gooien en je gedurende het event laten liggen met klassiek op locatie episodes aan. op 45 bpm.
Nee, de eerste XXlerator RAW was er geen hondwrote:Grote kans dat ik erbij ben.
Timetable:
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Phuture Noize
00:00 - 01:00 The Magic ShowCase (Tartaros, The Geminizers, Mind.Illusion & MC Shizzler)
01:00 - 02:00 E-Force
02:00 - 03:00 Chris One
03:00 - 04:00 Solutio & The I's
04:00 - 05:00 Radical Redemption
05:00 - 06:00 Prefix & Density vs Wavolizer
Unfortunately MC Da Syndrome is not able to be a part of this night. He will be replaced by the host of The Magic Showcase: MC Shizzler.
Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Phuture Noize
00:00 - 01:00 The Magic ShowCase (Tartaros, The Geminizers, Mind.Illusion & MC Shizzler)
01:00 - 02:00 E-Force
02:00 - 03:00 Chris One
03:00 - 04:00 Solutio & The I's
04:00 - 05:00 Radical Redemption
05:00 - 06:00 Prefix & Density vs Wavolizer
Unfortunately MC Da Syndrome is not able to be a part of this night. He will be replaced by the host of The Magic Showcase: MC Shizzler.
Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)
Verder een prima timetable!wrote:Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)
Niks mis met Da Syndrome maar vind het helemaal niet erg dat Shizzler er staat, m'n favo MC
-
E
+2wrote:Verder een prima timetable!wrote:Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)
Niks mis met Da Syndrome maar vind het helemaal niet erg dat Shizzler er staat, m'n favo MC
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
perfecte timetable!
natuurlijk de perfecte afsluiter _0_
natuurlijk de perfecte afsluiter _0_
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
haha mijnen ook top mc!wrote:Verder een prima timetable!wrote:Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)
Timetable zoals ik hem voorspelt had. Kijk uit naar C1, S&I's en de afsluiter en ben ook benieuwd hoe de TMS showcase wordt. 
Bij de eerste edities ben ik nooit geweest.wrote:Nee, de eerste XXlerator RAW was er geen hondwrote:Grote kans dat ik erbij ben.
Time table ziet er logisch uit, zin begint al op gang te komen.
Precies hetzelfde hier dus!wrote:Timetable zoals ik hem voorspelt had. Kijk uit naar C1, S&I's en de afsluiter en ben ook benieuwd hoe de TMS showcase wordt.
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Alle tentamens voorbij! Dus feestje machen! 
-
THardtraxxer
- 597 posts member since 2010
- last seen Nov 2014
heb net mij unlike others binnen! dus ben klaar voor Radical Redemption! mij held 
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Aanwezig! 
Net al kaarten proberen te bestellen, maar Ideal doet ontzettend stom
Net al kaarten proberen te bestellen, maar Ideal doet ontzettend stom