Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 16:28 
 
Hardtraxx Addict

Thuiswedstrijd dus standaard aanwezig! :) en altijd er tevreden over de Matrixx :D Alleen de drukte is voor mij een probleem voor de rest stoor ik me eigenllijk vrij wel nergens aan! Top dat ze wat met de klachten doen! Benieuwd of we verschil kunnen zien volgende week! Zoiezo aanwezig dus! :D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 20:31 
 
Hardtraxxer

FFFFFUUUU!! ga weekendje weg met m'n voetbal team.. helaas dus geen XX Raw :(
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 21:40 
 

dan gaan we van een plakje worst genieteng! veel pleizer!
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt het dat de Matrixx heel streng is met leeftijdscontroles?
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:37 
 

zo streng dat ze je bij het betrappen van een te lage leeftijd in de kerkers gooien en je gedurende het event laten liggen met klassiek op locatie episodes aan. op 45 bpm. :thumbup:
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
zo streng dat ze je bij het betrappen van een te lage leeftijd in de kerkers gooien en je gedurende het event laten liggen met klassiek op locatie episodes aan. op 45 bpm. :thumbup:

:D
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat ik erbij ben.

Dit moet haast wel een editie worden met voldoende beweegruimte, XQ Wildstylez en dan ook nog eens die aanscherping van het kaartverkoopbeleid van de Matrixx, als ze zich tenminste aan hun woord houden. :P

Niet dat ik in de twee keer dat ik op een XXL Raw was me erg heb gestoord aan drukte maar toch..
Bericht Geplaatst op 13 jan 2013 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
En-er-gy schreef:
zo streng dat ze je bij het betrappen van een te lage leeftijd in de kerkers gooien en je gedurende het event laten liggen met klassiek op locatie episodes aan. op 45 bpm. :thumbup:

:D


:( :cry:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Grote kans dat ik erbij ben.

Dit moet haast wel een editie worden met voldoende beweegruimte, XQ Wildstylez en dan ook nog eens die aanscherping van het kaartverkoopbeleid van de Matrixx, als ze zich tenminste aan hun woord houden. :P

Niet dat ik in de twee keer dat ik op een XXL Raw was me erg heb gestoord aan drukte maar toch..

Nee, de eerste XXlerator RAW was er geen hond :lol:
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 18:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, aanwezig dus :)
Bericht Geplaatst op 14 jan 2013 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geen geld, niet aanwezig -.-
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable:
22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Phuture Noize
00:00 - 01:00 The Magic ShowCase (Tartaros, The Geminizers, Mind.Illusion & MC Shizzler)
01:00 - 02:00 E-Force
02:00 - 03:00 Chris One
03:00 - 04:00 Solutio & The I's
04:00 - 05:00 Radical Redemption
05:00 - 06:00 Prefix & Density vs Wavolizer

Unfortunately MC Da Syndrome is not able to be a part of this night.­ He will be replaced by the host of The Magic Showcase: MC Shizzler.­

Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Perfecte TT!
Heb er zin in! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)


Verder een prima timetable!
Niks mis met Da Syndrome maar vind het helemaal niet erg dat Shizzler er staat, m'n favo MC :D
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:24 
 

Fuzzylogic schreef:
Wesz91 schreef:
Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)


Verder een prima timetable!
Niks mis met Da Syndrome maar vind het helemaal niet erg dat Shizzler er staat, m'n favo MC :D

+2 :yes: :beer:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

perfecte timetable!
natuurlijk de perfecte afsluiter _0_
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:38 
 
Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Wesz91 schreef:
Jammer dat Phuture Noize zo vroeg staan, had liever E-force en PN omgedraaid gezien, maar verder weer een prima timetable. (en eventueel TMS iets later.. maargoed, sws om 00:00 dan aanwezig zijn)


Verder een prima timetable!
Niks mis met Da Syndrome maar vind het helemaal niet erg dat Shizzler er staat, m'n favo MC :D


haha mijnen ook top mc! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable zoals ik hem voorspelt had. Kijk uit naar C1, S&I's en de afsluiter en ben ook benieuwd hoe de TMS showcase wordt. :D
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Grote kans dat ik erbij ben.

Dit moet haast wel een editie worden met voldoende beweegruimte, XQ Wildstylez en dan ook nog eens die aanscherping van het kaartverkoopbeleid van de Matrixx, als ze zich tenminste aan hun woord houden. :P

Niet dat ik in de twee keer dat ik op een XXL Raw was me erg heb gestoord aan drukte maar toch..

Nee, de eerste XXlerator RAW was er geen hond :lol:

Bij de eerste edities ben ik nooit geweest. ;)

Time table ziet er logisch uit, zin begint al op gang te komen. :D
Bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jahaaa hier gaan we heeeeen!!! :D :bomb:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Timetable zoals ik hem voorspelt had. Kijk uit naar C1, S&I's en de afsluiter en ben ook benieuwd hoe de TMS showcase wordt. :D


Precies hetzelfde hier dus!
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable. Tot zaterdag ^^
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Elite

Alle tentamens voorbij! Dus feestje machen! :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 18:40 
 
Hardtraxxer

heb net mij unlike others binnen! dus ben klaar voor Radical Redemption! mij held :worship:
Bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig! :)
Net al kaarten proberen te bestellen, maar Ideal doet ontzettend stom :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten