Moving Madness schreef:
BeHa schreef:
Moving Madness schreef:
KUT feest. Ik ben er na 2.5 uur al uitgezet omdat ik mijn t-shirt niet aan had, terwijl 90% daar zonder t-shirt liep.. echt wat een vieze teringlijers daar die bewakers

Hoe lullig ik dit ook voor je vind, van mij mogen ze dit best bij wat meer feesten doen. Wel eerst een waarschuwing uitdelen inderdaad, maar ik snap die hype van ontblote bovenlijven bij hardstyle feestjes niet zo goed.
Jonge.. echt bijna iedereen liep zonder shirt daar en die liepen gewoon langs de bewakers en daar zeiden ze niets tegen, dus dat is dikke bullshit.
Edit: En wat snap je er niet aan dat mensen hun shirt uit hebben, het is daar bloed heet, mogen ze daar eerst is wat aan doen.
Als je je shirt uit hebt is het er nog steeds heet... Mijn punt was dat het merendeel puur en alleen zijn shirt uitdoet om "Je moet kastoe-status tonen toch", ongeacht of het warm is of niet (wat het in de Matrixx overigens wel was inderdaad). Daar zie ik niet echt punt van in nee.
Wat ik wel met je eens ben is dat ze het halfslachtig uitvoerden, heb groepen zonder shirt gezien waarbij er dan 1 of 2 ineens werden uitgepikt. En de 'standaardanabolen' lieten ze volgens mij zelfs helemaal met rust..