Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:17 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
Je moet kastoe-status tonen toch.

Jwz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:27 
 

Moving Madness schreef:
BeHa schreef:
Moving Madness schreef:
KUT feest. Ik ben er na 2.5 uur al uitgezet omdat ik mijn t-shirt niet aan had, terwijl 90% daar zonder t-shirt liep.. echt wat een vieze teringlijers daar die bewakers :cry:


Hoe lullig ik dit ook voor je vind, van mij mogen ze dit best bij wat meer feesten doen. Wel eerst een waarschuwing uitdelen inderdaad, maar ik snap die hype van ontblote bovenlijven bij hardstyle feestjes niet zo goed.

Jonge.. echt bijna iedereen liep zonder shirt daar en die liepen gewoon langs de bewakers en daar zeiden ze niets tegen, dus dat is dikke bullshit.
Edit: En wat snap je er niet aan dat mensen hun shirt uit hebben, het is daar bloed heet, mogen ze daar eerst is wat aan doen.


Als je je shirt uit hebt is het er nog steeds heet... Mijn punt was dat het merendeel puur en alleen zijn shirt uitdoet om "Je moet kastoe-status tonen toch", ongeacht of het warm is of niet (wat het in de Matrixx overigens wel was inderdaad). Daar zie ik niet echt punt van in nee.
Wat ik wel met je eens ben is dat ze het halfslachtig uitvoerden, heb groepen zonder shirt gezien waarbij er dan 1 of 2 ineens werden uitgepikt. En de 'standaardanabolen' lieten ze volgens mij zelfs helemaal met rust..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon iedereen zonder shirt er uit sturen.
Natuurlijk wel nadat je dat als organisatie duidelijk aan hebt gegeven in de huishoudelijke regels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker boeien dat iemand zonder shirt loopt, t is inderdaad altijd godse heet op indoor feesten. Vaak hoor je mensen zeggen dat ze het vies vinden om tegen bezwete blote lichamen op te lopen (je kan ook omlopen) maar mensen in een doorweekt shirt vind je wel leuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 02:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je moet gewoon helemaal niet zweten. Maar ik vind het er ook niet echt uitzien, en het is bij de meesten toch alleen maar om te showen. Heeft niks met warmte te maken.
En ja, ik vind het idd viezer om tegen een bezweet lijf aan te lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is overduidelijk aangegeven in de huisregels dat als je geen shirt draagt, dat je er dan uitgeflikkert wordt. Dat er een aantal bewakers zijn die deze regels halfslachtig volgen, dat is dan hun fout. Feit is dat je gewoon de regels hebt overtreden en er terecht uitgezet bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lekker boeien dat iemand zonder shirt loopt, t is inderdaad altijd godse heet op indoor feesten. Vaak hoor je mensen zeggen dat ze het vies vinden om tegen bezwete blote lichamen op te lopen (je kan ook omlopen) maar mensen in een doorweekt shirt vind je wel leuk?


Ik loop absoluut liever tegen een shirt aan ja. Overigens zijn het vaak de bezwete lichamen die jou vinden, niet andersom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:55 
 
Hardtraxxer

Firetrap schreef:
dawasiknie schreef:
Lekker boeien dat iemand zonder shirt loopt, t is inderdaad altijd godse heet op indoor feesten. Vaak hoor je mensen zeggen dat ze het vies vinden om tegen bezwete blote lichamen op te lopen (je kan ook omlopen) maar mensen in een doorweekt shirt vind je wel leuk?


Ik loop absoluut liever tegen een shirt aan ja. Overigens zijn het vaak de bezwete lichamen die jou vinden, niet andersom.

Ik vind het juist heerlijk om die lichaamssappen van anderen te versmelten met mijn eigen lichaamssappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Je moet gewoon helemaal niet zweten. Maar ik vind het er ook niet echt uitzien, en het is bij de meesten toch alleen maar om te showen. Heeft niks met warmte te maken.
En ja, ik vind het idd viezer om tegen een bezweet lijf aan te lopen.


Idd, alsof dat zo'n groot verschil maakt tegen de hitte, zo'n dun t-shirtje uit doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 03:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk (eigen ervaring) dat zeker ook drugs meespelen in dit geval. Het is niet dat het zo veel koeler is met je shirt uit, maar het geeft soms gewoon een bevrijdender gevoel. En ik ben op dit punt MEGA hypocriet, dat weet ik... als ik nuchter ben vind ik die bezwete lijven maar niks, maar als ik vdk ben, wil ik zo snel mogelijk mn shirt uit (tot ergernis van lellebel & dakpan aan toe xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:44 
 
Hardtraxxer

Het is gewoon drugs of je kast willen showen of allebei meer niet, en ja ik doe het zelf ook wel eens maar niet in de Matrixx alleen outdoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat kan dat nou schelen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Ik doe alleen mijn shirt uit als ik me ga omkleden of douchen eerlijk gezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

Je kan ook gewoon met dit vest rondlopen xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 14:37 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
Ik doe alleen mijn shirt uit als ik me ga omkleden of douchen eerlijk gezegd

Neuk je met t-shirt aan ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 15:17 
 
Hardtraxx Veteran

Ik neuk niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2013 17:07 
 

:corn:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten