Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja de enige interessante namen die dan anvallen zijn voor mij dan Zany, Crypsis, Thera, B-front en Frequencerz... dus dat valt heel erg mee, kan er nog steeds een DIJK van een lijn omhoog van komen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 02:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad,nog zat namen die dan nog overblijven en me zouden bevallen,zoals:
Titan
Radical Redemption
AVIO live (hier hoop ik echt op :woot: )
Degos & Re-Done
Solutio & The I's
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het is "upcoming/talent editie" toch..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Het is "upcoming/talent editie" toch..


Kan nog erg leuk worden dan :thumbsup:

Is Delete dan nog in Nederland? Of mag dat niet door Euphoria?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Radical Redemption
*
E-Force
*
Chris One
*
The Magic ShowCase (Tartaros, The Geminizers, Mind.Illusion & MC Shizzler)
*
Solutio & The I's
*
Prefix & Density vs Wavolizer (DK)
*
Phuture Noize
*
Devon K.
*
MC Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette lineup, stuk voor stuk interessante namen, meeste ook al een tijdje niet gezien. Waarschijnlijk van de week maar ff kaartjes halen :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 20:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

radical en e-force vind ik maar niks. maar de andere namen :drool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei... dit wordt zeker een twijfelgevalletje... line up is heel erg prima, maar ik denk dat ik het qua geld even wat rustiger aan moet doen... >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:32 
 
Hardtraxxer

Prima line-up! zekerheidje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict

Jezus ze stellen nooit teleur met XXlerator Raw. Dat wordt nog lastig kiezen tussen dit en Inception.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijke line up! zeer interessante namen allemaal! :D
wilde deze eigenlijk oveslaan, maar weet niet of dat gaat lukken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 21:48 
 

delange schreef:
radical en e-force vind ik maar niks. maar de andere namen :drool: .


Dit dus! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lang niet interessant genoeg, niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel dik, misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line up ! Aanwezig met een collega !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke line up, vooral Prefix & Density vs. Wavolizer :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 00:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuke line-up , maar heeft het net niet voor mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Prefix & Density vs. Wavolizer tering wat een combo :worship: :worship:
gewoon aanwezig :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 11:12 
 

Ik kan me wel vermaken hier, aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes TMS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 13:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Jezus ze stellen nooit teleur met XXlerator Raw. Dat wordt nog lastig kiezen tussen dit en Inception.

Dat scheelt n week toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prefix & Density vs Wavolizer :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier wel graag bij zijn. Op RR na (had die vervangen voor Delete of zo) een super strakke line-up. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict

DjThera schreef:
Strep schreef:
Jezus ze stellen nooit teleur met XXlerator Raw. Dat wordt nog lastig kiezen tussen dit en Inception.

Dat scheelt n week toch? :P

Ja maar ik ben maar een arme student met weinig geld :$ . Kan niet alles betalen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2012 16:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

delange schreef:
radical en e-force vind ik maar niks. maar de andere namen :drool: .


Dit. Kvind 't wel spijtig dat Prefix & Density geen uurtje apart krijgen. Ik Kvind hun stijl niet echt passend bij die van Wavolizer... Ik heb ze ook nog nooit zien draaien maar die tracklists zien der altijd zeer goed uit ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten