Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 14:30 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

Tijd: 22:00 - 06:00
Locatie: Matrixx, Nijmegen
Minimumleeftijd: 18+

Trailer


Lineup:
22:00 - 23:00 Inceptum
23:00 - 00:00 Solutio
00:00 - 01:00 Zany & Kyara
01:00 - 02:00 B-Front & Digital Punk
02:00 - 02:30 Live: E-Force
02:30 - 03:30 Titan
03:30 - 04:00 Moridin
04:00 - 05:00 Jason Payne
05:00 - 06:00 Deetox & Degos & Re-Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik dacht dat Matrixx ging sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf volgend jaar. Maar bv. XXlerator gaat dan door in andere clubs en het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit in de Matrixx geweest, dit is de laatste kans denk ik....misschien wel hierheen als 't een goeie line up is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mits goede line-up (waar ik alle vertrouwen in heb) zeker aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2014 23:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Xxlerator Raw heeft altijd wel leuke gevarieerde line up! Dus ik denk dat ik aanwezig ben bij deze editie :D
De vorige editie had ook een leuke line up destijds. Dat was voor zover ik weet bijv een van Exit Mind zijn eerste boekingen, dat was toen wel mooi om mee te maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 15:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jammer van de Matrixx, vond het toch altijd wel leuke tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag na mn verjaardag. Met een leuke line up misschien hier mijn verjaardag vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2014 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste XX Raw in de Matrixx wil ik graag bij zijn! Moet wel een zeer merkwaardige line-up worden om deze te laten schieten.

Naar alle waarschijnlijkheid aanwezig dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2014 15:48 
 
Hardtraxx Elite

Niet zo'n fan meer van de Matrixx, maar misschien met een toffe line-up wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 01:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenprei schreef:
Laatste XX Raw in de Matrixx wil ik graag bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2014 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dag na mn verjaardag. Met een leuke line up misschien hier mijn verjaardag vieren :D


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 00:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
SL8492 schreef:
Dag na mn verjaardag. Met een leuke line up misschien hier mijn verjaardag vieren :D


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ehm, waar slaat dit in godsnaam op? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 08:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
misschien

Optie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
SL8492 schreef:
Dag na mn verjaardag. Met een leuke line up misschien hier mijn verjaardag vieren :D


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Nog ietsje meer ^^

Ohja en voor mij is het lekker dichtbij, dus met de fiets, dat jullie dit maar even weten :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doe maar zoiets ofzo, dromen mag toch?

22:00 - 23:00 Devon K.
23:00 - 00:00 Cellrock
00:00 - 01:00 Artifact vs Jason Payne
01:00 - 02:00 Degos & Re-Done
02:00 - 02:30 Thera LIVE
02:30 - 04:00 Titan & Warface
04:00 - 05:00 Regain
05:00 - 06:00 Vazard, Delete & Main Concern present Punch Patrol

MC Livid
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 16:45 
 

Met zo'n line up ben ik wel aanwezig haha, maar ze zullen vast wel een paar publiekstrekkers a la Adaro, E-Force, iets van Minus is More, Frequencerz erbij hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2014 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
Met zo'n line up ben ik wel aanwezig haha, maar ze zullen vast wel een paar publiekstrekkers a la Adaro, E-Force, iets van Minus is More, Frequencerz erbij hebben


Vind ik niet zo erg, als ze maar een beetje die line up net zoals de vorige keer doen dan ben ik dik tevreden!

Vorige keer waren er Exit Mind & Zirkum, Solutio & The I's Vs The Geminizers, Theracords Live, Bfront vs High Voltage en Frequencerz. De rest weet ik zo snel niet, maar dat was zeker geen verkeerd feestje :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 00:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou het Regain van harte gunnen en vet vinden maar dat gebeurt voorlopig niet zoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ventrue schreef:
Ik zou het Regain van harte gunnen en vet vinden maar dat gebeurt voorlopig niet zoiets.


Regain zou idd vet zijn of Digital Mindz ofzo :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin schreef:
Digital Mindz ofzo :thumbsup:


alsjeblieft niet zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Zin schreef:
Digital Mindz ofzo :thumbsup:


alsjeblieft niet zeg.


Inderdaad zeg, wordt een lange set met eigen nummers vol anti's en van die geforceerde 'harde' holle kicks. Nee thanks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 17:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laat mij lekker :cry: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de beargumentering meneer chasin dit is precies waarom ik het liever niet wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2014 22:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Bedankt voor de beargumentering meneer chasin dit is precies waarom ik het liever niet wil.


Zal toch wel meevallen? :lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten