Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2014 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Matrixx schreef:
Hooggeëerd publiek… vanaf 1 januari 2015 is er geen vaste standplaats meer voor de Matrixx en reist het hele circus door naar spannende nieuwe bestemmingen. Om alles goed af te sluiten wordt daarom in november en december het tijdperk Club Matrixx gevierd op een speciale manier:
met vijf Matrixx Closing Parties.

Zaterdag 22 november – Trancefamily
Zaterdag 29 november – Exxellent
Zaterdag 06 december – XXlerator
Zaterdag 13 december – 90’S Closing
Zaterdag 20 december – Pure Pressure

De line-ups zullen uiteraard groots zijn. De vele Dj’s zullen de club waar ze de afgelopen 13 jaar zo veel hebben gestaan nog een keer in vuur en vlam zetten. Meer informatie en de start van de kaartverkoop volgt snel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:36 
 
Hardtraxxer

Matrixx Closing - XXlerator

Op zaterdag 6 december neemt het populairste Hardstyle concept van de Matrixx officieel afscheid van de club die onlosmakelijk verbonden is aan XXlerator. Met een mega line-up sluit Hardstyle minnend Nederland en XXlerator een tijdperk af: D-Block & S-Te-fan, B-Front, Crypsis, Code Black, Ran-D, Deepack, Isaac, Neophyte, Technoboy, Bass Modulators, The Prophet, Panic, The Darkraver, Pavo, Scope DJ, Devon K, DV8 en Villain.



Voordat XXlerator XX-mas daadwerkelijk de deuren van de club sluit en XXlerator zijn vleugels uitslaat over het hele land, staat de Matrixx Closing op het programma. Op zaterdag 6 december is het de beurt aan XXlerator om in een reeks van 5 speciale Closing Parties 13 jaar Matrixx te vieren en afscheid te nemen van het pand dat menig harde beat van XXlerator te verduren heeft gehad.



In 5 blokken zullen de hardere stijlen met ieder hun eigen ambassadeurs een reis door de tijd maken tijdens XXlerator op 6 december.



Early Masters – Early Hardstyle 2000-2005
The Prophet – Pavo – Deepack



Flashback Warriors – Hardstyle 2005-2010
Technoboy – Isaac – Scope Dj



Euphoric Heroes – Euphoric Hardstyle
D-Block & S-te-Fan – Code Black – Bass Modulators



Raw Rebels – Raw Hardstyle
B-Front – Crypsis – Ran-D



Hardcore All Stars – Hardcore
Neophyte – The Darkraver – Panic



Devon K. zal de avond zoals vertrouwd openen en MC’s DV8 & Villain is de host van de avond.



De kaartverkoop voor XXlerator start op zaterdag 20 september om 11.00 uur en zijn te bestellen via http://www.matrixx.nl of te koop bij elke Primera winkel in Nederland. Tickets kosten in de voorverkoop €20,- (ex fee).

Bron: Matrixx.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Eerste 2 blokken zijn interessant, euphoric heb ik niks mee (als ze de huidige stijl draaien), Raw is B-Front leuk en hardcore heb ik niks mee. Even aankijken dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen de hardcore is niks aan, kan zelfs dit mainstream team waarderen dus aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Had liever D-bock & stefan team eerder gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 19:57 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Had liever D-bock & stefan team eerder gezien


Misschien, maar ik geef dan toch de voorkeur aan de drie namen die er nu al staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een droom line-up :loving: 100% aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 eerste teams zijn wel dik, maar niet aanwezig denk ik. Zie het tegen die tijd wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 00:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2014 12:31 
 
Hardtraxxer

Voor 20 euro is het wel een redelijke lineup. Concept is ook wel leuk bedacht! Twijfel gevalletje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 13:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Interessant :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 14:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit. eens kijken of ik vrienden mee krijg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2014 18:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Iemand nog ticket(s) over?

Stuur me een PM.
Link
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten