Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Don't like fancy melodies and heartsigns? Then this edition of XXlerator Raw is something for you!
Only the hardest of the hardest hardstyle, presented by the best upcoming talents and DJ's.
Mark the date: 19th of January 2013.
Ticketsale starts December 1st at: http://bit.ly/XXlRaw13
More info soon!


Datum: 19 januari 2013,

Tijd: 22:00-06:00,

Ticketprijs: TBA,

Line-up: TBA,
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er waarschijnlijk wel bij ^^
ben wel benieuwd naar de line-up+drukte nu dit tegelijk valt met XQ-Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:10 
 

ERBIJERBIJERBIJERBIJ
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben benieuwd welke opkomende talenten ze dan boeken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Phuture Noize en Delete als opkomende?

Spijtig genoeg niet erbij -> X-Qlusive Wildstylez!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopen op een redelijke line-up, dan wellicht te overwegen. Nog steeds geen fan van de Matrixx :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:47 
 

Mr Lellebel schreef:
Hopen op een redelijke line-up, dan wellicht te overwegen. Nog steeds geen fan van de Matrixx :thumbdown:

Ik snap jou niet :cry: Dikste tent waar ik ooit geweest ben


muv Den Glade Viking in Bulgarije
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind de tent ook niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Den Glade Viking in Bulgarije

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:54 
 

pecola-tje schreef:
Almighty schreef:
Den Glade Viking in Bulgarije

:love:

The only place where its allowed to dance naked on the bar
bar
bar
bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hopen op een redelijke line-up, dan wellicht te overwegen. Nog steeds geen fan van de Matrixx :thumbdown:

Ik snap jou niet :cry: Dikste tent waar ik ooit geweest ben

Pff :P Veel en veels te druk altijd, geluid is ook niet al te goed en dan nog maar te zwijgen over de chagrijnige beveiliging hihi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Almighty schreef:
Den Glade Viking in Bulgarije

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Almighty schreef:
Den Glade Viking in Bulgarije

:love:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zekerheidje wil ik niet zeggen, maar hoop hier wel bij te zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zekerheidje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zekerheidje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:28 
 
Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hopen op een redelijke line-up, dan wellicht te overwegen. Nog steeds geen fan van de Matrixx :thumbdown:

Ik snap jou niet :cry: Dikste tent waar ik ooit geweest ben


muv Den Glade Viking in Bulgarije

Weet niet of jij serieus bent, maar ik vind het ook altijd wel een leuke tent.
Enige minpunt is de drukte maar dat is altijd wel te overleven.

Zeker wel bij, XXL Raw line-ups zijn eigenlijk altijd wel dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige XXLerator Raw editie van Januari vorig jaar was geniaal. :D Nog even afwachten op de line up anyway week hiervoor is ook Inception met een spotgoedkope prijs en fraaie line up dusja.

Wordt iig een keuze maken tussen die 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oowh yeaaaaah, zelfde datum als XQ, hopen dat het wat drukte scheelt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met een leuke line-up misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 21:27 
 
Hardtraxxer

Hoop dat ik erbij kan zijn. Mijd de Matrixx als het uitverkocht is, trek die drukte heel slecht. :$ Daarom wil ik er juist nu graag heen want ik verwacht/hoop dat het qua drukte meevalt nu het samenvalt met XQ. Laten we het hopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Almighty schreef:
Mr Lellebel schreef:
Hopen op een redelijke line-up, dan wellicht te overwegen. Nog steeds geen fan van de Matrixx :thumbdown:

Ik snap jou niet :cry: Dikste tent waar ik ooit geweest ben

Pff :P Veel en veels te druk altijd, geluid is ook niet al te goed en dan nog maar te zwijgen over de chagrijnige beveiliging hihi.

Mee eens, mijn tent is het ook niet echt. Maar er hing op de vorige XX Raw wel een hele goeie sfeer en t was een erg leuk feest (wel een van de beste waar ik dit jaar ben geweest)

Jammer dat dit niet een week later is, was anders wel het overwegen waard geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 03:35 
 
Hardtraxxer

Mr Lellebel schreef:
Hopen op een redelijke line-up, dan wellicht te overwegen. Nog steeds geen fan van de Matrixx :thumbdown:


+1, echt een kuttent :/

Jurheinen schreef:
pecola-tje schreef:
Almighty schreef:
Den Glade Viking in Bulgarije

:love:

:loving:

Jaaaaaaaaa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 08:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helemaal vergeten! Had bijna XQ ticket gehaald!
Even line up afwachten maar sws wel aanwezig denk ik!
vorige keer was ook geniaal! :D en het is lekker in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vast wel aanwezig :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten