Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXLERATOR RAW
25-01-2014
22:00-06:00 uur


LINE-UP:
- B-Front & High Voltage
- Frequencerz
- Theracords Celebrates - Ultimate Battle (Dj Thera, Geck-o / Geck-e, Prefix & Density, Delete, Phrantic, Blackburn, MC Livid)
- Solutio & The I's vs The Geminizers
- Tartaros
- Exit Mind & Zirkum
- Goliath
- MC Da Syndrome

Theracords will close their Theracords Celebrates tour with a special 2 hour Ultimate Battle, with the best of 5 years of Theracords!

Presale start this Wednesday at 7PM (19:00 CET) at http://bit.ly/XXlRaw14

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:14 
 
Hardtraxx Elite

Leuke Line-up :)
Optie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch maar proberen hier aanwezig te zijn, ondanks de minimumleeftijd. Iemand enig idee met de controle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Toch maar proberen hier aanwezig te zijn, ondanks de minimumleeftijd. Iemand enig idee met de controle?

Ja, ID controles vinden regelmatig plaats.
Zelf 2x gecontroleerd in de Matrixx :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooeeeeeh, dan maar geen Delusion. Dit moet gewoon :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ok dan toch niet Patrick :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ok dan toch niet Patrick :/

Aaah, jij draait daar toch niet :kiss:

Sorry Vik, Gansterdwerg en Nazale :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Optie :thumbup:
Afgelopen Xxlerator raw editie vond ik er een beetje vreemde sfeer hangen, alsof het zo ineens kon veranderen in een massale vecht partij, wat gelukkig niet gebeurde :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoooo heee wat een gave line-up :thumbsup: 200% aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Dat heb ik daar ook altijd :P hier echter wel aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:36 
 
Hardtraxx Addict

Nooit last van een rare sfeer op XXlerator haha! Sowieso aanwezig! Heerlijke line-up en 5 min fietsen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nee heb inderdaad ook nooit echt last van mensen gehad, VDK gehalte is altijd wel heel erg hoog, maar volgensmij is dat tegenwoordig overal wel een dingetje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 18:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
Nooit last van een rare sfeer op XXlerator haha!

Ja, moet ook zeggen dat dit niet de hele nacht zo was haha. Toen Radical Redemption draaide veranderde de sfeer enorm in de zaal, althans vond ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een line-up waar je U tegen zegt :worship: ! Zeker aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
SL8492 schreef:
Toch maar proberen hier aanwezig te zijn, ondanks de minimumleeftijd. Iemand enig idee met de controle?

Ja, ID controles vinden regelmatig plaats.
Zelf 2x gecontroleerd in de Matrixx :)

:cry:
Twijfelgevalletje nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoop hier wel aanwezig te kunnen zijn! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict

SL8492 schreef:
Henk-Jan schreef:
SL8492 schreef:
Toch maar proberen hier aanwezig te zijn, ondanks de minimumleeftijd. Iemand enig idee met de controle?

Ja, ID controles vinden regelmatig plaats.
Zelf 2x gecontroleerd in de Matrixx :)

:cry:
Twijfelgevalletje nog.


Ik vind juist dat ze heel weinig controleren.. ken zoveel mensen bij mij uit de buurt die alle XXlerators mee pakken waarvan er belachelijk veel nog 17 zijn :P Zelf volgens mij ook nog nooit gecontroleerd op ID.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:25 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dik hoor! Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2013 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso aanwezig!

Matrixx :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig, bazen line-up!
XX Raw van januari vorig jaar echt heel prima vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 12:52 
 
Hardtraxxer

zeker aanwezig hier!
was al even aan het wachten op nog eens een leuke line up waardoor ik eindelijk de matrixx eens kon bezoeken, en met deze line up kan ik gewoon niet thuisblijven xd

- B-Front & High Voltage :thumbsup:
- Theracords Celebrates - Ultimate Battle (Dj Thera, Geck-o / Geck-e, Prefix & Density, Delete, Phrantic, Blackburn, MC Livid) :yay: :yay:
- Solutio & The I's vs The Geminizers :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up :yay:

Aanwezig met een Belg of 10 :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 14:52 
 
Hardtraxx Addict

Pommer schreef:
Dik hoor! Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas tegelijk met XQ Brennan Heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 15:09 
 
Hardtraxx Elite

Tot nu toe altijd wel ID Controle meegemaakt, maar dat maakt voor mij verder niet uit.

Verder zou ik hier super graag heen willen maar na XX Sinterklaas begin ik toch te twijfelen, vond het best warm, agressief sfeertje, heel veel volk wat mij niet ligt en de drukte. Dus mocht het niet uitverkocht raken koop ik op het laatste moment mijn kaartje. Want bij XX Raw heb ik wel de ruimte nodig :D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten