pecola-tje schreef:
G1LL in X-Qlusive Wildstylez-topic schreef:
Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.
G1LL in XXlerator Raw-topic schreef:
Vast wel aanwezig

Jij kan 2 feestjes op 1 avond bezoeken?

Jaa ik ben d'r nog niet uit haha. Maar zag ook net dat ik dan wellicht tentamens heb, dus misschien gaat 't helemaal niet door

(of 't is de zaterdag NA de tentamens, dan wordt 't sws 1 van de 2

)