Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL in X-Qlusive Wildstylez-topic schreef:
Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.


G1LL in XXlerator Raw-topic schreef:
Vast wel aanwezig :)


Jij kan 2 feestjes op 1 avond bezoeken? :oh: :oh: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
G1LL in X-Qlusive Wildstylez-topic schreef:
Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.


G1LL in XXlerator Raw-topic schreef:
Vast wel aanwezig :)


Jij kan 2 feestjes op 1 avond bezoeken? :oh: :oh: :oh:

Haha, scherp.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik deze pak ipv X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ook inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit jaar één van de betere indoor hardstylefeesten en de beste Matrixx tot aan carnaval (die XX Raw grandioos overtrof), maar aangezien mijn stemming in raw gigantisch is vermindert, ga ik toch voor XQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dit jaar één van de betere indoor hardstylefeesten en de beste Matrixx tot aan carnaval (die XX Raw grandioos overtrof), maar aangezien mijn stemming in raw gigantisch is vermindert, ga ik toch voor XQ.

Jij hebt wel iets heel bijzonders te vieren met dit feest jongeman :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meerdere jaren mephedrone gebruik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
G1LL in X-Qlusive Wildstylez-topic schreef:
Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.


G1LL in XXlerator Raw-topic schreef:
Vast wel aanwezig :)


Jij kan 2 feestjes op 1 avond bezoeken? :oh: :oh: :oh:


Jaa ik ben d'r nog niet uit haha. Maar zag ook net dat ik dan wellicht tentamens heb, dus misschien gaat 't helemaal niet door :P (of 't is de zaterdag NA de tentamens, dan wordt 't sws 1 van de 2 :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! Vorig jaar was dit een erg leuk feestje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iemand een idee wanneer de line up komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-tone schreef:
Iemand een idee wanneer de line up komt?

Vorig jaar rond 6 december.
Zal dus ergens in de komende 2 weken zijn verwacht ik! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorig jaar op de dag dat de verkoop begon volgens mij, dus ik denk morgen gewoon.. maar we shall see..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
Dit jaar één van de betere indoor hardstylefeesten en de beste Matrixx tot aan carnaval (die XX Raw grandioos overtrof), maar aangezien mijn stemming in raw gigantisch is vermindert, ga ik toch voor XQ.

Jij hebt wel iets heel bijzonders te vieren met dit feest jongeman :loving:

Officieel is mijn jubileum op 28 januari, maar ik wil het met alle liefde met 9 dagen vervroegen! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
D-tone schreef:
Iemand een idee wanneer de line up komt?

Vorig jaar rond 6 december.
Zal dus ergens in de komende 2 weken zijn verwacht ik! :D


Top! Ben weer benieuwd, laatste editie was ook geniaal. Zeker qua line up en setjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

Loudness boekje zou kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 00:22 
 

PierrePruuk schreef:
Loudness boekje zou kunnen.

Posters bij XXL Sinterklaas, ook 8 dec ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
PierrePruuk schreef:
Loudness boekje zou kunnen.

Posters bij XXL Sinterklaas, ook 8 dec ;)

True, ga daar maar vanuit ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 12:28 
 

Ik ben aanwezig bij een aansprekende line-up! XXlerator Raw the Battle vond ik een leuk feestje, maar de drukte en het volk daar >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
PierrePruuk schreef:
Loudness boekje zou kunnen.

Posters bij XXL Sinterklaas, ook 8 dec ;)

Ah ja, tuurlijk.

Vorige XXraw was zeker geslaagd, alleen iets te druk. Benieuwd met wat voor line-up ze deze keer komen, Matrixx heeft altijd wel leuke verrassende namen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2012 12:20 
 
Hardtraxxer

IvoWII schreef:
Ik ben aanwezig bij een aansprekende line-up! XXlerator Raw the Battle vond ik een leuk feestje, maar de drukte en het volk daar >.<

Ik hoop echt dat de drukte nu meevalt nu het samenvalt met XQ. Ik trek drukte namelijk ook erg slecht. Dat is ook de reden dat ik nog geen enkele XX Raw heb bezocht. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:59 
 
Hardtraxxer

Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/

Bron? :P

Maar kan liggen aan de exclusiviteit regel, dat je binnen 2 weken niet mag draaien op een feest binnen een straal van een x aantal kilometer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/

Dat is de 2-weken exclusiviteitsgarantie die B2S heeft op de artiesten. 2 weken ervoor én erna mogen de artiesten niet op een noemenswaardig feest draaien in een straal van x-kilometer. Altijd al zo geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:38 
 
Hardtraxx Newbie

Chukkels schreef:
Michaelotje schreef:
Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/

Dat is de 2-weken exclusiviteitsgarantie die B2S heeft op de artiesten. 2 weken ervoor én erna mogen de artiesten niet op een noemenswaardig feest draaien in een straal van x-kilometer. Altijd al zo geweest.


Kutzooi dat betekent geen brennan heart,psyko punkz of heady.... dan gaat dit feestje toch een grote twijfel worden ben ik bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 00:52 
 
Hardtraxxer

thnx voor de info! :thumbup:

Nou weten we in iedergeval wie der niet komen! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten