Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

XXlerator Raw

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
G1LL in X-Qlusive Wildstylez-topic wrote:Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.
G1LL in XXlerator Raw-topic wrote:Vast wel aanwezig :)
Jij kan 2 feestjes op 1 avond bezoeken? :oh: :oh: :oh:
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
pecola-tje wrote:
G1LL in X-Qlusive Wildstylez-topic wrote:Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.
Haha, scherp.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Denk dat ik deze pak ipv X-Qlusive.
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Ik ook inderdaad.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Dit jaar één van de betere indoor hardstylefeesten en de beste Matrixx tot aan carnaval (die XX Raw grandioos overtrof), maar aangezien mijn stemming in raw gigantisch is vermindert, ga ik toch voor XQ.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:Dit jaar één van de betere indoor hardstylefeesten en de beste Matrixx tot aan carnaval (die XX Raw grandioos overtrof), maar aangezien mijn stemming in raw gigantisch is vermindert, ga ik toch voor XQ.
Jij hebt wel iets heel bijzonders te vieren met dit feest jongeman :loving:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Meerdere jaren mephedrone gebruik?
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
pecola-tje wrote:
Jaa ik ben d'r nog niet uit haha. Maar zag ook net dat ik dan wellicht tentamens heb, dus misschien gaat 't helemaal niet door :P (of 't is de zaterdag NA de tentamens, dan wordt 't sws 1 van de 2 :P )
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Optie! Vorig jaar was dit een erg leuk feestje ^^
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Iemand een idee wanneer de line up komt?
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
D-tone wrote:Iemand een idee wanneer de line up komt?
Vorig jaar rond 6 december.
Zal dus ergens in de komende 2 weken zijn verwacht ik! :D
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Vorig jaar op de dag dat de verkoop begon volgens mij, dus ik denk morgen gewoon.. maar we shall see..
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
dawasiknie wrote:
Chukkels wrote:Dit jaar één van de betere indoor hardstylefeesten en de beste Matrixx tot aan carnaval (die XX Raw grandioos overtrof), maar aangezien mijn stemming in raw gigantisch is vermindert, ga ik toch voor XQ.
Jij hebt wel iets heel bijzonders te vieren met dit feest jongeman :loving:
Officieel is mijn jubileum op 28 januari, maar ik wil het met alle liefde met 9 dagen vervroegen! :loving:
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
pecola-tje wrote:
D-tone wrote:Iemand een idee wanneer de line up komt?
Vorig jaar rond 6 december.
Zal dus ergens in de komende 2 weken zijn verwacht ik! :D

Top! Ben weer benieuwd, laatste editie was ook geniaal. Zeker qua line up en setjes :D
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Loudness boekje zou kunnen.
A
PierrePruuk wrote:Loudness boekje zou kunnen.
Posters bij XXL Sinterklaas, ook 8 dec ;)
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Almighty wrote:
True, ga daar maar vanuit ja :)
I
Ik ben aanwezig bij een aansprekende line-up! XXlerator Raw the Battle vond ik een leuk feestje, maar de drukte en het volk daar >.<
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Almighty wrote:
Ah ja, tuurlijk.

Vorige XXraw was zeker geslaagd, alleen iets te druk. Benieuwd met wat voor line-up ze deze keer komen, Matrixx heeft altijd wel leuke verrassende namen :)
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
IvoWII wrote:Ik ben aanwezig bij een aansprekende line-up! XXlerator Raw the Battle vond ik een leuk feestje, maar de drukte en het volk daar >.<
Ik hoop echt dat de drukte nu meevalt nu het samenvalt met XQ. Ik trek drukte namelijk ook erg slecht. Dat is ook de reden dat ik nog geen enkele XX Raw heb bezocht. :cry:
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Michaelotje wrote:Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/
Bron? :P

Maar kan liggen aan de exclusiviteit regel, dat je binnen 2 weken niet mag draaien op een feest binnen een straal van een x aantal kilometer
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Michaelotje wrote:Kan iemand mij is uitleggen waarom artiesten die op Hard Bass staan niet op dit feest mogen staan? :/
Dat is de 2-weken exclusiviteitsgarantie die B2S heeft op de artiesten. 2 weken ervoor én erna mogen de artiesten niet op een noemenswaardig feest draaien in een straal van x-kilometer. Altijd al zo geweest.
A
Hardtraxx Newbie
48 posts member since 2011
last seen Mar 2015
Chukkels wrote:
Dat is de 2-weken exclusiviteitsgarantie die B2S heeft op de artiesten. 2 weken ervoor én erna mogen de artiesten niet op een noemenswaardig feest draaien in een straal van x-kilometer. Altijd al zo geweest.
Kutzooi dat betekent geen brennan heart,psyko punkz of heady.... dan gaat dit feestje toch een grote twijfel worden ben ik bang
M
Hardtraxxer
154 posts member since 2012
last seen Aug 2022
thnx voor de info! :thumbup:

Nou weten we in iedergeval wie der niet komen! :P