Drie keer? Ik heb hem maar één keer gehoordwrote:How low can you go heb gister minstens 3 keer gehoord
Al met al fijn avondje, en wat blijft Excitement Initiated toch lekker
Drie keer? Ik heb hem maar één keer gehoordwrote:How low can you go heb gister minstens 3 keer gehoord
Dit. Die wauzen voor ons gingen he-le-maal van hun bak af. Leek wel alsof ze in de fik stonden.wrote:Even wel respect voor de Matrixx en Prefix & Density en Wavolizer. Omdat het bij de garderobe te druk is, gewoon het feest bijna een half uur langer door laten gaan met keiharde industrial, hardcore en terror. Geniaal om zo even mijn hartslag nog op 177 slagen per minuut te krijgen.
Yup! Lekker in slaap gekukeld in de trein en na 1,5 slaap stond ik weer in de winkel. Maargoed heb het weer overleefd.wrote:Nog veilig thuis gekomen? En op tijd voor je werk?
Ja wat ging die gruwelijk hard zeg! Origineel is al een hele zieke plaat maar deze (Chris One?) remix is nog veel vetter!wrote:Chris One draaide overigens een remix van Phuture Noise Fire - In The Hole.
Bedoel je de industrial hardcore/crossbreed op het eind?wrote:Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.
En ik danwrote:Ja, leuk feest. Vooral gezellig gemaakt met Nando, Christian, Sander en nog veeeeel meer.
Ruubie, Fuzzy, Darkie, Analox, Wesz91 en volgens mij nog een paar ontmoet.
Oja, en Ruubie, ik herinner ons gesprek nog wel degelijk![]()
![]()
Haha, nice man. Was zeker gezellig, vooral de treinreis en het wachten op het stationwrote:Yup! Lekker in slaap gekukeld in de trein en na 1,5 slaap stond ik weer in de winkel. Maargoed heb het weer overleefd.wrote:Nog veilig thuis gekomen? En op tijd voor je werk?Was gezellig man!
Bedankt dat je me probeerde te koppelen met die vriend van je, ben helaas al bezet.wrote:En ik danwrote:Ja, leuk feest. Vooral gezellig gemaakt met Nando, Christian, Sander en nog veeeeel meer.
Ruubie, Fuzzy, Darkie, Analox, Wesz91 en volgens mij nog een paar ontmoet.
Oja, en Ruubie, ik herinner ons gesprek nog wel degelijk![]()
![]()
![]()
that was me! ga 'm vanmiddag ff op de pc zetten en dn zal ik 'm sturen!wrote:Heerlijk feestjeveel nieuwe harde trekkers ontmoet
![]()
veel nieuwe harde trekkers ontmoet.
iemand had nog een foto van mij en Mind Illusion maar weet zo niet meer wie dat was![]()
![]()
showcase en S&I's topsetjes neergeknaldvooral S&I mixten lekker snel door
![]()
Al met al weer een zeeeer geslaagd feestje op naar XXL carnavalvalval![]()
Zonde manwrote:Bedankt dat je me probeerde te koppelen met die vriend van je, ben helaas al bezet.wrote: En ik dan![]()
Jaaaa!!!!! Echt gelachen daar gek!!!!wrote:Maar we hebben wel flinks gelachen!!!!