Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
How low can you go heb gister minstens 3 keer gehoord >.<

Drie keer? Ik heb hem maar één keer gehoord :( How Low Can You Go mogen ze van mij wel 5x draaien op een avond :P Mysterias heb ik wel 3x gehoord, die begon wel aardig te vervelen.
Al met al fijn avondje, en wat blijft Excitement Initiated toch lekker :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je het vergelijkt met Inception - The Raw Edition en Loudness feesten, was dit inderdaad kwalitatef een minder feest. Maar zo slecht was het ook niet, ik heb me uitstekend vermaakt, op het ene uurtje na. Maar dat kan overal voorkomen, helaas.

Even wel respect voor de Matrixx en Prefix & Density en Wavolizer. Omdat het bij de garderobe te druk is, gewoon het feest bijna een half uur langer door laten gaan met keiharde industrial, hardcore en terror. Geniaal om zo even mijn hartslag nog op 177 slagen per minuut te krijgen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow, heerlijk geamuseerd! Wat een geniale set van Solutio & The I's! Radical vond ik voor zijn doen wel meer divers draaien dan anders. God's Child, Brutal 3.0 en dat nieuwe nummer van hem, heerlijk!! Nog even gek staan doen met theharstyleholland. Heerlijk prettig gestoorde kerel is dat :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die openingstrack van Radical was ook superdik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran

Zoooooo'n ziek feest he :worship: :worship:
Almighty, Stan, Flevoboys en nog een aantal van HT ontmoet..
hoogte punt was wel Solutio & The I's en the hele show om de The Magic Show Case... vanaf het begin tot eind allemaal staan kwijlen :drool: :drool: openen met Magic en het geniale was alles wat daarna gedraaid werd ging er gwn niet over heen :P heb me prima vermaakt vond Mysterias wel vet om te horen maar 3x was teveel.. en Do You Wany Heavy ook 2x gedraaid.. nogmaals TOP feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran

titan nightmare,
acti & jajox satana
amneys the purest
zatox check out the drop (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TMS SC TL:
1. B-Front & Frontliner – Magic
2. W.A.S.H. – Radio Alarm (Zatox Remix)
3. Digital Punk – Burn (B-Front Remix)
4. Code Black – R.E.V.O.L.U.T.I.O.N.
5. Tartaros & Juized – The Dungeon
6. The R3belz – Doomsday Disturbia (The Geminizers Mashup)
7. The Geminizers – Amongst Monsters
8. Titan – Nightmare
9. Zatox & The R3belz – Good & Evil
10. Philippe Rochard – Mashup
11. Tartaros – Bring It
12. Adaro & Digital Punk – Natural Born Killers
13. Kodex – Nucleic Acid (The Geminizers Remix)
14. Tartaros – Imagine
15. Crypsis – Strike
16. Zatox – Check Out The Drop
17. Moridin – Unleash Hell
18. The Geminizers – Out Of Control
19. Acti & Jajox - Satana

Qua opbouw snap ik het niet helemaal, maar desondanks was dit een heerlijke set! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow! Vet was het zeker :D ! Was het uitverkocht? Ik vond het toch vrij druk nog!

Eindelijk Almighty Rik ontmoet :D ! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

17. Moridin – Unleash Hell

In tijden niet zoiets gestoords gehoord. :worship: Kon wel janken. Verder een mooi feestje! Aantal dooie sets, maar gelukkig ook 3 super dikke. Geluid was over het algemeen minder en de drukte op sommige momenten ook gewoon kut. Mij zie je niet snel meer terug in de Matrixx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Nog veilig thuis gekomen? En op tijd voor je werk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:46 
 

Chukkels schreef:
Even wel respect voor de Matrixx en Prefix & Density en Wavolizer. Omdat het bij de garderobe te druk is, gewoon het feest bijna een half uur langer door laten gaan met keiharde industrial, hardcore en terror. Geniaal om zo even mijn hartslag nog op 177 slagen per minuut te krijgen. :worship:


Dit. Die wauzen voor ons gingen he-le-maal van hun bak af. Leek wel alsof ze in de fik stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Nog veilig thuis gekomen? En op tijd voor je werk? :P

Yup! Lekker in slaap gekukeld in de trein en na 1,5 slaap stond ik weer in de winkel. Maargoed heb het weer overleefd. :P Was gezellig man! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt. The Magic Showcase was echt super! Verder op alle sets wel vermaakt, behalve die van Chris One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 01:00 
 

Devon K. draaide wat leuke plaatjes. Phuture Noize was een leuk inkomertje. The Magic Show LIVE was madness met oa Radio Alarm en Mash Up. E-Force ging wel lekker, wat "commerciëler" maar dat kon ik zeker waarderen tussen al dit raw gedoe. Chris One vond ik wisselvallig met een paar leuke platen en een paar minder platen. Solutio & The I's gingen weer lekker. Radical Redemption was ruk, ik had hier totaal geen zin in. Prefix & Density vs Wavolizer wisten de diversiteit er weer in te brengen naar de meer "underground" hardstyle. Helaas geen spoontech plaatjes gehoord, had hier zeker wel op gehoopt. Geweldige laatste set die na openenen met Play the Games niet meer stuk kon.

Over het algemeen vond ik de line-up niet divers genoeg. De eerste 5 uur was de muziek meer hetzelfde, de muziek kwam allemaal te geforceerd duister over. Er hadden meer setjes moeten zijn zoals Prefix & Density vs Wavolizer, meer diversiteit.

Chris One draaide overigens een remix van Phuture Noise - Fire in the Hole. Kicks van Wavolizer zijn bruut. Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Chris One draaide overigens een remix van Phuture Noise Fire - In The Hole.


Ja wat ging die gruwelijk hard zeg! Origineel is al een hele zieke plaat maar deze (Chris One?) remix is nog veel vetter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 03:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.

Bedoel je de industrial hardcore/crossbreed op het eind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 10:50 
 
Hardtraxxer

Ja, leuk feest. Vooral gezellig gemaakt met Nando, Christian, Sander en nog veeeeel meer.

Ruubie, Fuzzy, Darkie, Analox, Wesz91 en volgens mij nog een paar ontmoet.

Oja, en Ruubie, ik herinner ons gesprek nog wel degelijk :D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:15 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feestje :innocent: veel nieuwe harde trekkers ontmoet :lol:

veel nieuwe harde trekkers ontmoet.

iemand had nog een foto van mij en Mind Illusion maar weet zo niet meer wie dat was :D :P

showcase en S&I's topsetjes neergeknald :thumbsup: vooral S&I mixten lekker snel door :bomb:

Al met al weer een zeeeer geslaagd feestje op naar XXL carnavalvalval :innocent:

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:29 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Ja, leuk feest. Vooral gezellig gemaakt met Nando, Christian, Sander en nog veeeeel meer.

Ruubie, Fuzzy, Darkie, Analox, Wesz91 en volgens mij nog een paar ontmoet.

Oja, en Ruubie, ik herinner ons gesprek nog wel degelijk :D :D :D

En ik dan :(
Nando schreef:
Jurheinen schreef:
Nog veilig thuis gekomen? En op tijd voor je werk? :P

Yup! Lekker in slaap gekukeld in de trein en na 1,5 slaap stond ik weer in de winkel. Maargoed heb het weer overleefd. :P Was gezellig man! :D

Haha, nice man. Was zeker gezellig, vooral de treinreis en het wachten op het station :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxxer

Jurheinen schreef:
TechnoboyYNWA schreef:
Ja, leuk feest. Vooral gezellig gemaakt met Nando, Christian, Sander en nog veeeeel meer.

Ruubie, Fuzzy, Darkie, Analox, Wesz91 en volgens mij nog een paar ontmoet.

Oja, en Ruubie, ik herinner ons gesprek nog wel degelijk :D :D :D

En ik dan :(

Bedankt dat je me probeerde te koppelen met die vriend van je, ben helaas al bezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:13 
 
Hardtraxx Veteran

tillie schreef:
Heerlijk feestje :innocent: veel nieuwe harde trekkers ontmoet :lol:

veel nieuwe harde trekkers ontmoet.

iemand had nog een foto van mij en Mind Illusion maar weet zo niet meer wie dat was :D :P

showcase en S&I's topsetjes neergeknald :thumbsup: vooral S&I mixten lekker snel door :bomb:

Al met al weer een zeeeer geslaagd feestje op naar XXL carnavalvalval :innocent:

:yay:


that was me! ga 'm vanmiddag ff op de pc zetten en dn zal ik 'm sturen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Jurheinen schreef:
En ik dan :(

Bedankt dat je me probeerde te koppelen met die vriend van je, ben helaas al bezet.

Zonde man
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:56 
 
Hardtraxxer

Maar we hebben wel flinks gelachen!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 13:59 
 
Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
Maar we hebben wel flinks gelachen!!!!

Jaaaa!!!!! Echt gelachen daar gek!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Supervet feestje gehad hier!
Was niet (te) druk, alhoewel er wel vaak mensen midden voor m'n voeten stil gingen staan.
Leuke setjes gehoord, niet een echte uitschieter o.i.d.
Chris One, RR, S&I's spraken me het meeste aan. Prefix & Density vs. Wavolizer was helaas niks voor mij.
Ook nog mensen van Hardtraxx gesproken, Nando en Onthafloorx als ik het goed heb.

Op naar de Carnavalseditie! :beer:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten