Prima feestje gehad, binnen gekomen om 00:15, TMS vond ik wel aardig, maar had er eerlijk gezegt meer van verwacht. E-Force was vrij standaard. Tijdens Chris One ff een dipje gehad en was ik niet zo lekker dus helaas niet zo veel van deze set meegekregen. S&I's weer set van de avond, altijd topwerk van deze heren. Radical Redemption was weer veel van hetzelfde, beste plaat die die nog draaide was 'Be Amazed' dat was wel even heerlijk. P&D ft Wavo hadden ook weer een heerlijke platenkeuze, alleen had ik het gevoel dat het geluid wat zachter stond en doordat Radical ervoor was werd het een rare overgang naar deze heren. Niet omdat Radical nou zo "hard" is maar meer omdat 't een ander styletje is, beetje misplaatst jammer genoeg. iets voor 6-en naar huis gegaan na een prima avond. Was blij dat het niet stervensdruk was, en dat ik oordopjes bij me had, want daar vooraan was het haast niet te harden!
Ja.wrote:Bedoel je de industrial hardcore/crossbreed op het eind?wrote:Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.