Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prima feestje gehad, binnen gekomen om 00:15, TMS vond ik wel aardig, maar had er eerlijk gezegt meer van verwacht. E-Force was vrij standaard. Tijdens Chris One ff een dipje gehad en was ik niet zo lekker dus helaas niet zo veel van deze set meegekregen. S&I's weer set van de avond, altijd topwerk van deze heren. Radical Redemption was weer veel van hetzelfde, beste plaat die die nog draaide was 'Be Amazed' dat was wel even heerlijk. P&D ft Wavo hadden ook weer een heerlijke platenkeuze, alleen had ik het gevoel dat het geluid wat zachter stond en doordat Radical ervoor was werd het een rare overgang naar deze heren. Niet omdat Radical nou zo "hard" is maar meer omdat 't een ander styletje is, beetje misplaatst jammer genoeg. iets voor 6-en naar huis gegaan na een prima avond. Was blij dat het niet stervensdruk was, en dat ik oordopjes bij me had, want daar vooraan was het haast niet te harden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:34 
 

Stan schreef:
stefaneke schreef:
Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.

Bedoel je de industrial hardcore/crossbreed op het eind?


Ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 19:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Stan schreef:
stefaneke schreef:
Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.

Bedoel je de industrial hardcore/crossbreed op het eind?


Ja.


Die plaat met die dubstep was inderdaad heerlijk!
Weet zo snel alleen even dat The Outside Agency - The Strangers is gedraaid, ik meen ook nog Tymon & Waldhaus - Purgatory te hebben meegekregen maar kan goed zijn dat ik er helemaal langs zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:33 
 
Hardtraxxer

Top feestje je gehad! S&I en Prefix & density vs Wavolizer!! beste setjes van de avond! en de grootste tegevaller was tof wel Radical zijn set vond ik mix technisch niet goed en haal de met sommige platen het tempo uit de set, draaide die heerlijk plaat van Josh & Wez waar hij een minuut de intro laat horen en dan met de anticlimax hem na 15 seconde weg draait :thumbdown:
verder nog nieuwe hardtraxxers ontmoet : Forbidden Phobia, Jonas , Intervention! en verder nog lekker gek lopen doen met tillie!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Stan schreef:
stefaneke schreef:
Kan iemand namen geven aan de platen die op het eind werden gedraaid? Vooral die plaat met die dubstep door de bassline heen was vet.

Bedoel je de industrial hardcore/crossbreed op het eind?


Ja.

Bij de omschrijving denk ik aan



Maar goed, ik was er niet, dus kan echt van alles zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 21:56 
 

Steffnov schreef:
Bij de omschrijving denk ik aan



Ik denk niet dat dit'm was, maar meer van dit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond aan het industrial/crossbreed gedeelte tijdens de afsluiting niet zoveel aan, kan er goed naar luisteren maar heb dan nog liever gewoon wat hardere 'mainstream' hardcore (oude Enzymes vind ik bijvoorbeeld super vet). Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak, en het is eigenlijk ook min of meer Wavolizer z'n stijl natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ze hebben ook nog Demons, Disposal of Outer Power en nog een hardcoreplaat gedraaid hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Steffnov schreef:
Bij de omschrijving denk ik aan



Ik denk niet dat dit'm was, maar meer van dit :D


Een kleine verzameling:











En zo is er nog veel meer. Past alleen niet zo in dit topic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij ook altijd hè Stefan, een beetje je industrial aanprijzen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ze hebben ook nog Demons, Disposal of Outer Power en nog een hardcoreplaat gedraaid hoor :P


Perfect Organism ook nog geloof ik, of een plaat die er heeeeeel veel op lijkt, tering wat ging dat hard :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Jij ook altijd hè Stefan, een beetje je industrial aanprijzen xd

A: het is geen Industrial en B: hij vraagt er toch om? Misschien zit de track die hij zoekt er zelfs wel bij. En zeg nou niet dat je ze zelf niks vindt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAA lekker happen :D
Ik heb laatst een beetje die discussie gevolgd met o.a. Kaboem over het 'aanprijzen' van industrial... daarom xd

En ja, ik vind ze idd heerlijk ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Ze hebben ook nog Demons, Disposal of Outer Power en nog een hardcoreplaat gedraaid hoor :P

Hoe laat was Demons gedraaid dan? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardcore / industrial platen die ze in ieder geval gedraaid hebben:

TOA - The Shadows / The Silence / The Insect Mind / Perfect Organism / The Strangers
Wavolizer - Excitemend Initiated
G-Shock - Demons (Promo Remix)
Tha Playah - My Misery

Was echt sick. :worship: Alleen zonde dat heel de Disputal Kings Of Industrial op veel te hoog bpm werd gedraaid. Had The Silence en The Insect Mind graag op normaal tempo willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxx Elite

93Wesley93 schreef:
Jurheinen schreef:
Ze hebben ook nog Demons, Disposal of Outer Power en nog een hardcoreplaat gedraaid hoor :P

Hoe laat was Demons gedraaid dan? :oh:


Het is nog een half uur doorgegaan, waren wij al weg haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn verslag staat online en kun je hier lezen! :D http://partyflock.nl/report/12838:XXlerator_Raw.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trouwens nog meer mensen gefouilleerd door een bewaker die zelf volgens mij niet eens helemaal nuchter was? :lol: Stond rond 22.30 de meest rechtse rij te fouilleren dacht ik.

Vond het wel een mooi beeld, echt iedereen dacht hetzelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
93Wesley93 schreef:
Jurheinen schreef:
Ze hebben ook nog Demons, Disposal of Outer Power en nog een hardcoreplaat gedraaid hoor :P

Hoe laat was Demons gedraaid dan? :oh:

Het is nog een half uur doorgegaan, waren wij al weg haha.

Hij was daarvoor al gedraaid hoor, toen ik jou tegenkwam (je ging toen weg?) was hij naar mijn weten al gedraaid hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Had The Silence en The Insect Mind graag op normaal tempo willen horen.


The Insect Mind was juist zwaar vet op dat tempo :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:51 
 
Hardtraxxer

KUT feest. Ik ben er na 2.5 uur al uitgezet omdat ik mijn t-shirt niet aan had, terwijl 90% daar zonder t-shirt liep.. echt wat een vieze teringlijers daar die bewakers :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moving Madness schreef:
KUT feest. Ik ben er na 2.5 uur al uitgezet omdat ik mijn t-shirt niet aan had, terwijl 90% daar zonder t-shirt liep.. echt wat een vieze teringlijers daar die bewakers :cry:

Je bent in een discotheek dus ik vind het normaal dat je je shirt gewoon aan moet houden, al kunnen ze wel even waarschuwen ipv je er gelijk uit flikkeren ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 00:56 
 

Moving Madness schreef:
KUT feest. Ik ben er na 2.5 uur al uitgezet omdat ik mijn t-shirt niet aan had, terwijl 90% daar zonder t-shirt liep.. echt wat een vieze teringlijers daar die bewakers :cry:


Hoe lullig ik dit ook voor je vind, van mij mogen ze dit best bij wat meer feesten doen. Wel eerst een waarschuwing uitdelen inderdaad, maar ik snap die hype van ontblote bovenlijven bij hardstyle feestjes niet zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:02 
 
Hardtraxx Veteran

Je moet kastoe-status tonen toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 01:16 
 
Hardtraxxer

BeHa schreef:
Moving Madness schreef:
KUT feest. Ik ben er na 2.5 uur al uitgezet omdat ik mijn t-shirt niet aan had, terwijl 90% daar zonder t-shirt liep.. echt wat een vieze teringlijers daar die bewakers :cry:


Hoe lullig ik dit ook voor je vind, van mij mogen ze dit best bij wat meer feesten doen. Wel eerst een waarschuwing uitdelen inderdaad, maar ik snap die hype van ontblote bovenlijven bij hardstyle feestjes niet zo goed.

Jonge.. echt bijna iedereen liep zonder shirt daar en die liepen gewoon langs de bewakers en daar zeiden ze niets tegen, dus dat is dikke bullshit.
Edit: En wat snap je er niet aan dat mensen hun shirt uit hebben, het is daar bloed heet, mogen ze daar eerst is wat aan doen.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten