Heerlijk feestje! Totaal geen last van de drukte gehad en ook de hitte viel echt mee in vergelijking met andere edities!

Draaitechnisch viel het nog wel wat tegen maar wel veel leuke platen gehoord! TMS Showcase die ook nog even Radio Alarm (Zatox Remix) draaide

gaat die plaat live nog hard zeg echt heel vet!
Verder vond ik setje van Chris One niet zo heel bijzonder, S & The I's waren wel echt heel vet

Radical Redemption, ging keihard maar is niet helemaal mijn ding! Daarna Prefix & Density vs. Wavolizer, erg vette set met veeeeel dikke platen

alleen krijg ik niet echt het gevoel dat ik naar de laatste act zat te kijken haha, ik vond Radical Redemption qua set toch meer passen op het eind dat Prefix & Density vs. Wavolizer maar who cares

Al met al, heerlijke avond gehad! veel hardtraxxers gesproken en ontmoet

toch wel een mindere editie dan XXlerator The Battle & Pirates

ondanks dat het niet echt druk was, de sfeer heel goed was de setjes ook maar vond de andere edities net wat meer hebben! Wel prima vermaaakt!
