Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:21 
 

Wordt weer mijn eerste XXlerator sinds Raw Pirates.. Ga het er maar weer eens op gokken nu het tegelijk is met XQ, grootste reden waarom ik ze meestal oversla is die ontieglijke drukte :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logische timetable. Ik kijk vooral uit naar The Magic Showcase, Solutio & The I's, en Prefix & Density vs. Wavolizer :D.
De vorige keer opende Devon K. erg fijn met allerlei oudere plaatjes (voorproefje voor de Tijmachine :P ). Aangezien Radical Redemption mijn ding niet echt is ga ik dat uurtje een beetje pauze nemen.
Zin in! Benieuwd hoe druk het er zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 00:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Godver, is het normaal dat je vanuit België alleen maar met Mastercard of Paypall kan betalen voor tickets? Want beide heb ik niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Logische timetable. Ik kijk vooral uit naar The Magic Showcase, Solutio & The I's, en Prefix & Density vs. Wavolizer :D.
De vorige keer opende Devon K. erg fijn met allerlei oudere plaatjes (voorproefje voor de Tijmachine :P ). Aangezien Radical Redemption mijn ding niet echt is ga ik dat uurtje een beetje pauze nemen.
Zin in! Benieuwd hoe druk het er zou worden.


Dat doet Devon K elke XXL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:48 
 
Hardtraxx Elite

Blijf het jammer vinden dat Radical overal in optredens krijgt, standaard zelfde sets en z'n tracks lijken allemaal op elkaar.

Anyway, nog twee daagies! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:17 
 
Hardtraxx Veteran

Radical is de rawbaas bij het grote publiek helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Blijf het jammer vinden dat Radical overal in optredens krijgt, standaard zelfde sets en z'n tracks lijken allemaal op elkaar.

Anyway, nog twee daagies! :)


Achja, 1x in de zoveel tijd een setje van 'm bijwonen vind ik wel leuk, nu al tijdje niet meer gedaan dus wel benieuwd naar zijn nieuwe (album) werk. Maar dan heb ik het waarschijnlijk ook wel weer gezien/gehoord voor de komende tijd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 19:27 
 
Hardtraxx Addict

Kaartje al geruime tijd binnen! :) kwartiertje fietsen! ideaal! Zin in! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Analoxx schreef:
kwartiertje fietsen! ideaal! Zin in! :love:


Me jelly, tweeënhalf uur op het station wachten :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxxer

ZINNN .. benieuwd naar Wavolizer :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
flevoboys schreef:
Logische timetable. Ik kijk vooral uit naar The Magic Showcase, Solutio & The I's, en Prefix & Density vs. Wavolizer :D.
De vorige keer opende Devon K. erg fijn met allerlei oudere plaatjes (voorproefje voor de Tijmachine :P ). Aangezien Radical Redemption mijn ding niet echt is ga ik dat uurtje een beetje pauze nemen.
Zin in! Benieuwd hoe druk het er zou worden.


Dat doet Devon K elke XXL.

Ben alleen de vorige editie er vanaf het begin bij geweest, dus vandaar. Maar de vorige keer was het een fijn opwarm setje ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:46 
 
Hardtraxxer

flevoboys schreef:
El Mare schreef:
flevoboys schreef:
Logische timetable. Ik kijk vooral uit naar The Magic Showcase, Solutio & The I's, en Prefix & Density vs. Wavolizer :D.
De vorige keer opende Devon K. erg fijn met allerlei oudere plaatjes (voorproefje voor de Tijmachine :P ). Aangezien Radical Redemption mijn ding niet echt is ga ik dat uurtje een beetje pauze nemen.
Zin in! Benieuwd hoe druk het er zou worden.


Dat doet Devon K elke XXL.

Ben alleen de vorige editie er vanaf het begin bij geweest, dus vandaar. Maar de vorige keer was het een fijn opwarm setje ^^ .


Radical Redemption ga we eff lekker niet pauze nemen! :nono: doen we wel tijdens e-force of gewoon 10 tot 6 vol door beuken zo lang is niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:09 
 
Hardtraxx Addict

thehardstyleholland schreef:
heb net mij unlike others binnen! dus ben klaar voor Radical Redemption! mij held :worship:

Werkt de n van je toetsenbord niet goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:15 
 
Hardtraxxer

M-arijn schreef:
thehardstyleholland schreef:
heb net mij unlike others binnen! dus ben klaar voor Radical Redemption! mij held :worship:

Werkt de n van je toetsenbord niet goed?


woordje vergeten unlike others t-shirt! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:18 
 
Hardtraxxer

maar die van jou wel dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:23 
 
Hardtraxx Addict

thehardstyleholland schreef:
maar die van jou wel dan xd

Haha ja mijne wel! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in :D lekker op de fiets en gas geven :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 01:29 
 
Hardtraxx Veteran

koeienvla schreef:
Zin in :D lekker op de fiets en gas geven :woot:

Gas geven op een fiets? Wat voor geavanceerd rijwiel heb jij dan wel niet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
thehardstyleholland schreef:
maar die van jou wel dan xd

Haha ja mijne wel! xd


die va hem is ook weer heel dek dat ie de mije heeft gejat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin iiiiiiin, meeste benieuwd naar hoe de drukte zal zijn... laat er aub gewoon lekker de ruimte zijn, dan zal de avond al niet meer stuk kunnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 12:35 
 
Hardtraxx Elite

koeienvla schreef:
Zin in :D lekker op de fiets en gas geven :woot:


wheelies doen op pitchkicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Blijf het jammer vinden dat Radical overal in optredens krijgt, standaard zelfde sets en z'n tracks lijken allemaal op elkaar.

Anyway, nog twee daagies! :)

meest overrated artiest van 2012,, zijn kicks zijn gwn één en al bass komt ook totaal niet hard over tenminste de tracks die ik gehoord heb dus en
flevoboys schreef:
Aangezien Radical Redemption mijn ding niet echt is ga ik dat uurtje een beetje pauze nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:03 
 

mietjes, ik ga vooraan staan met mn cola en ga genieten van deze teringherrie want,

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat d'r ook een aan de drugs hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:25 
 
Hardtraxx Veteran

Meteen praatjes idd :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten