Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.youtube.com/watch?v=ICvu_-Y ... e=youtu.be

haha prachtige gozer die Da Syndrome
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2014 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha dat interview met Nosferatu/High Voltage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 00:28 
 
Hardtraxx Addict

chas1n schreef:
Hahaha dat interview met Nosferatu/High Voltage :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 00:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Hahaha dat interview met Nosferatu/High Voltage :worship:


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
Arrow schreef:
Donkey02 schreef:
aanwezig :clap: b-freqz en minus militia wil ik sowieso zien :thumbsup:


en Delete vs Warface? :cry:


dan sta ik denk ik bij mijn helden ran-d en digital punk


Bij mij ligt het er een beetje aan hoe ver die stages van elkaar af liggen, omdat ik eerst bij B-Freqz ben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Donkey02 schreef:
Arrow schreef:
en Delete vs Warface? :cry:


dan sta ik denk ik bij mijn helden ran-d en digital punk


Bij mij ligt het er een beetje aan hoe ver die stages van elkaar af liggen, omdat ik eerst bij B-Freqz ben :thumbsup:


ik ren gewoon 150km/u snelheid terug naar Raw stage voor Delete vs Warface :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXlerator schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:20 
 
Hardtraxx Newbie

Aanwezig, jeetje wat heb ik hier veel zin in! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Deel 2 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig,

Wat een held da syndrome haha _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da Syndrome. :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2014 20:30 
 
Hardtraxx Elite

Hahahaha dat bij Ran-D :P. Kan niet wachten tot part 3. En al helemaal niet tot zaterdag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 02:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff.. denk nog ff. Qua feest echt mijn ding maar wat een gedoe om er te komen :p.. EN ZONDAG WERKEN :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu fikse keelontsteking, hoop echt dat het op tijd over is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zoek vervoer van en naar xxlerator outdoor vanuit Den Bosch. Vergoeding komt goed! Kom je langs Den Bosch of kun je me daar afdroppen? Ben je eeuwig dankbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:09 
 
Hardtraxx Elite

Weersvoorspellingen zijn niet zo goed las ik jammer genoeg.

Bron: KNMI.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De voorspelling is afgelopen dagen geleidelijk van weercijfer 3 naar een 7 gegaan op Weeronline. Ik ben optimistisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gewonnen aanwezig dus :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 21:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig, nu maar hopen dat het droog blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 22:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:


Da met B-Freqz ging weer nergens over :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:04 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Ook aanwezig, nu maar hopen dat het droog blijft.

Als je weeronline en knmi mag geloven wordt het 15 graden met 90% kans op regen.
Hopelijk heeft zoover weer gelijk, die zeggen max 20 graden en droog.

Hoop dat ze of grote tenten hebben anders wordt het proppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2014 23:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Richardd schreef:
Ook aanwezig, nu maar hopen dat het droog blijft.

Als je weeronline en knmi mag geloven wordt het 15 graden met 90% kans op regen.
Hopelijk heeft zoover weer gelijk, die zeggen max 20 graden en droog.

Hoop dat ze of grote tenten hebben anders wordt het proppen.

Vind buienradar vaak nog het meest accuraat. Koningsdag was er op de dinsdag ervoor ook regen voorspeld maar uiteindelijk hebben we een prima dag gehad.
Enige nadeel van zaterdag is dat t wel fris blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Fluxion schreef:


Da met B-Freqz ging weer nergens over :lol:


Whack a B-Freq :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Arrow schreef:
Fluxion schreef:
video


Da met B-Freqz ging weer nergens over :lol:

Haha echt he, 1 vraag gesteld en de rest alleen maar geouwehoer xd
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten