Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk meer benieuwd naar de TT van de Raw stage, dan kan ik gaan plannen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 10:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Ben eigenlijk meer benieuwd naar de TT van de Raw stage, dan kan ik gaan plannen :P

haha same here :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijke TT!! Kan alles zien wat ik wilde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien op de Raw stage tot 22:00 voor B-Freqz, daarna weer terug naar de raw voor Delete vs Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Zo te zien op de Raw stage tot 22:00 voor B-Freqz, daarna weer terug naar de raw voor Delete vs Warface.


precies dit ja haha :P En misschien ff kijken voor Exit Mind, Outbreak & Jason Payne, want ik wil hun ook eigenlijk wel zien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ga denk ook nog ff kijken bij Masters Elite en Neophyte vs Tha Playah Live :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien 's middags even kijken bij Scope DJ, en verder tot 22:00 in de Raw, daarna Mainstage. Ohja, en tussendoor even een knalset draaien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 21:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Misschien 's middags even kijken bij Scope DJ, en verder tot 22:00 in de Raw, daarna Mainstage. Ohja, en tussendoor even een knalset draaien :D


Ohja en naar Delt-A kijken natuurlijk :whistle: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2014 21:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk ook aanwezig hier, afhankelijk van het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 08:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk tot 22:15 vooral Raw. Daarna B-Freqz en afsluiten misschien wel gewoon Ran-D & Digital Punk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable voor op je Telefoon of iPod:

Afbeelding


Andere formaten en stages:

http://imgur.com/a/YIh9w

Andere stages maak/upload ik zodra ze openbaar zijn gemaakt.

Edit: NeXXt Gen & Stunt Dome: http://imgur.com/a/IMrmD#C13SQk8
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig, benieuwd hoe dit festivalterrein nu is t.o.v. GZ :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Alles wat interessant is op de Nexxt Gen staat zo laat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dat kon je zelf ook wel bedenken toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2014 19:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Klopt, maar toch had ik een kleine hoop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Ik ga zeker even bij Delt-A kijken :P Ben toch wel benieuwd wat ie allemaal in zijn mars heeft!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2014 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk :D Ben met 2 nieuwe tracks bezig die ik op tijd af hoop te hebben (komt mooi uit dat het nu vakantie is en er volgende week nog weinig te doen is op school). En ik heb ook nog een paar nieuwe mash-ups klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Leuk :D Ben met 2 nieuwe tracks bezig die ik op tijd af hoop te hebben (komt mooi uit dat het nu vakantie is en er volgende week nog weinig te doen is op school). En ik heb ook nog een paar nieuwe mash-ups klaar.


haha vet man! heel veel plezier alvast ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 17:06 
 
Hardtraxxer

aanwezig :clap: b-freqz en minus militia wil ik sowieso zien :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Donkey02 schreef:
aanwezig :clap: b-freqz en minus militia wil ik sowieso zien :thumbsup:


en Delete vs Warface? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:15 
 
Hardtraxx Elite

Beetje appart dat veel Theracords liefhebbers eerder naar B-Freqz gaan dan naar Thera Live. Nja goed, ik heb B-Freqz 1x mogen meemaken, ofja toen was het B-front VS Frequencerz (komt denk ik op hetzelfde neer), voor de rest ook nog nooit, Thera wel een paar keer, dat zal denk ik ook voor mij de reden zijn dat ik naar bfreqz ga kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Beetje appart dat veel Theracords liefhebbers eerder naar B-Freqz gaan dan naar Thera Live. Nja goed, ik heb B-Freqz 1x mogen meemaken, ofja toen was het B-front VS Frequencerz (komt denk ik op hetzelfde neer), voor de rest ook nog nooit, Thera wel een paar keer, dat zal denk ik ook voor mij de reden zijn dat ik naar bfreqz ga kijken.

B-Freqz kom je toch een stuk minder tegen dan Thera natuurlijk, ik trouwens nog nooit. Daarnaast heb ik Thera live vorige week ook al gezien op Beat the Bridge. En B-Front is natuurlijk niet voor niets al jaren als #1 DJ gestemd op HardTraxx.

Zin in :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:26 
 
Hardtraxxer

Arrow schreef:
Donkey02 schreef:
aanwezig :clap: b-freqz en minus militia wil ik sowieso zien :thumbsup:


en Delete vs Warface? :cry:


dan sta ik denk ik bij mijn helden ran-d en digital punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2014 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook benieuwd naar Thera live; Maar in dit geval gaan we naar B-freqz omdat we deze nog nooit gezien en thera live wel.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten