Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A, je moet wel The Lavender Town Syndrome mashup draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:03 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Seneeq schreef:
Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 16:06 
 

Gefeliciteerd Jos! Heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 17:59 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd allemaal! Helaas niet gewonnen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 21:19 
 
Hardtraxx Veteran

Bosskabouter schreef:
Maximize schreef:
Seneeq schreef:
Gefeliciteerd Jos, zwaar verdiend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 21:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Gefeliciteerd allemaal! Helaas niet gewonnen :(

Volgens mij heeft er ook nog niemand gewonnen... de winnaar mag naar Dreamfields hé
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 21:50 
 
Hardtraxx Elite

Super vet, Jos!
Gefeliciteerd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
tomac schreef:
Gefeliciteerd allemaal! Helaas niet gewonnen :(

Volgens mij heeft er ook nog niemand gewonnen... de winnaar mag naar Dreamfields hé

Om op xxlerator outdoor te mogen draaien noem ik al winst hoor haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankuwel allen :D

Idd tomac, echt vet dit.

Dreamfields zou leuk zijn, maar ik acht de kans klein met die enorme fanbase die Jason Payne heeft in tegenstelling tot die van mij :P Maarja altijd blijven hopen hè, ik ga m'n best doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dankuwel allen :D

Idd tomac, echt vet dit.

Dreamfields zou leuk zijn, maar ik acht de kans klein met die enorme fanbase die Jason Payne heeft in tegenstelling tot die van mij :P Maarja altijd blijven hopen hè, ik ga m'n best doen.


Soundcloud bot 4 listens? :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2014 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uhnee, nooit. En bovendien gaat het niet om listens, maar om votes, zal wel een Facebook app komen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 06:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

@Delt-A - Gefeliciteerd! Heb je een linkje naar de mix die je hebt ingestuurd, ben benieuwd wat voor stijltje we van je kunnen verwachten ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2014 10:43 
 
Hardtraxx Elite

https://soundcloud.com/delt-a/delt-a-dj ... -xxlerator
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 14:29 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!

Moet alleen wel even iemand zien te vinden die mijn decibel kaarten kan bestellen.... onhandig dat de verkoop op 10 mei valt. Decibel zal dur jaar wel weer retesnel uitverkocht gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2014 15:44 
 
Hardtraxxer

Hopen dat de XXlerator Raw stage gewoon open is en niet in een tent, bij zo'n beetje ieder feest met een raw stage sta je in zo'n grote zweettent, doe mij maar lekker open, zonnetje en een licht briesje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

► LINE-UP UPDATE ◄
Unfortunately, Dj Adaro has to cancel his performance as the closing act of the festival. He will be replaced by Ran-D & Digital Punk. Get ready to be unleashed! Their spot in the XXlerator Raw will be replaced by Phuture Noize.

Afbeelding

The timetable of the other stages will follow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:28 
 
Hardtraxx Elite

Kaartjes binnen, zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anderhalf uur Code Black..?
Snap dat hij het anthem gemaakt heeft, maar geef dan een kwartiertje van zijn tijd aan NC of Ran-D & Digital Punk.
Setjes van Code Black duren altijd al zo lang voor het gevoel vind ik, laat staan als hij anderhalf uur staat :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook raar dat Atmozfears en codeblack niet samen draaien, niet dat me dat iets uitmaakt. (Vanwege dat ze samen anthem maakten)

Wss pas vanaf bfreqz op de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2014 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 kwartier B-Freqz Live! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2014 22:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten