Lekker feestje gehad, veel setjes gezien omdat ik met 2 mainstream "lovers" ging

Als eerst stukje van Waverider gezien, niets bijzonders, toen even een ronde gelopen. Bij Delt-A wezen kijken (leuke set maar wat een kut stage

) Ook Bass Modulators Live gezien, dat was leuker dan ik had verwacht. Bij The Geminizers geweest, niet echt iets bijzonders. E-Force live vond ik wel leuk, Masters Elite geweest, was heel vet. Audiotricz vond ik vet want ze draaiden redelijk wat mash-ups. Daarvoor ook even Neilio gezien, stond er weer lekker als een zoutzak bij

.
Degos en Re-Done gezien, voor mij de set van de avond, Thera gezien, viel wat tegen, kon er niet veel mee, wel leuk die 2-1 edit en natuurlijk een genot om te zien hoe hij los ging, stukje van Delete vs Warface gezien en ook klein stukje van Militia.
Al met al een goed geregeld feest! Mooie stages, en alles wat er op een festival hoort te zijn was er (eten, drinken merchandise, drugs info etc. Vond de friet alleen niet zo lekker haha. En de WC's waren niet gescheiden.