Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:23 
 
Hardtraxxer

Geweldig dagje in de RAW gehad, met een klein uitstapje naar B-Freqz. Allemaal geweldige setjes gehoord, maar Phuture Noize krijgt toch wel een speciale vermelding; openen met "Donkey Rollers - Immeasurably" is toch wel een dikke +.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Er was wel een redelijk strenge controle trouwens, ze keek daadwerkelijk naar mijn id-kaart of het gezicht klopt en zelfs of de lengte klopt xd


Ik moest me bril afzetten omdat ik op me id er geen op had..
Sommige voor me moesten geboorte datum etc opnoemen..

Vond dat wel redelijk lang duren; bij iedereen werd heel die tas gecontroleerd. (als ze die bij hadden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ivarus schreef:
Geweldig dagje in de RAW gehad, met een klein uitstapje naar B-Freqz. Allemaal geweldige setjes gehoord, maar Phuture Noize krijgt toch wel een speciale vermelding; openen met "Donkey Rollers - Immeasurably" is toch wel een dikke +.....


Zou een dikke +1 zijn ja! Het was toch No One Can Stop Us zover ik weet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

100% dat het Immeasurably was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 10:53 
 
Hardtraxx Elite

Lekker feestje gehad, veel setjes gezien omdat ik met 2 mainstream "lovers" ging :P
Als eerst stukje van Waverider gezien, niets bijzonders, toen even een ronde gelopen. Bij Delt-A wezen kijken (leuke set maar wat een kut stage :P) Ook Bass Modulators Live gezien, dat was leuker dan ik had verwacht. Bij The Geminizers geweest, niet echt iets bijzonders. E-Force live vond ik wel leuk, Masters Elite geweest, was heel vet. Audiotricz vond ik vet want ze draaiden redelijk wat mash-ups. Daarvoor ook even Neilio gezien, stond er weer lekker als een zoutzak bij :P.
Degos en Re-Done gezien, voor mij de set van de avond, Thera gezien, viel wat tegen, kon er niet veel mee, wel leuk die 2-1 edit en natuurlijk een genot om te zien hoe hij los ging, stukje van Delete vs Warface gezien en ook klein stukje van Militia.

Al met al een goed geregeld feest! Mooie stages, en alles wat er op een festival hoort te zijn was er (eten, drinken merchandise, drugs info etc. Vond de friet alleen niet zo lekker haha. En de WC's waren niet gescheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel klote dat ik door al het gehaast 's ochtends m'n oordoppen was vergeten, en ze bij die merchandise stand uitverkocht waren. Maar gelukkig was het achterin de tent niet te hard, en zat er toch nog genoeg kracht en volume in de muziek om los te gaan. Bij de Stunt Dome stond het wel net iets te hard zonder oordoppen, maar op de Nexxt Gen en Mainstage stonden we ergens vooraan en dat was prima uit te houden zonder oordoppen.

Had Minus Militia wel willen zien maar dat was me veel te druk, toen even gaan eten en naar Thyron en het eerste kwartiertje van Exit Mind gegaan, waar maar 10-20 man stond, vanwege Minus Militia, het werd geleidelijk ook wel wat drukker toen MiM voorbij was.

E-Force Live, Degos & Re-Done (Niet helemaal meegemaakt maar veel dikke platen gehoord) en B-Freqz Live waren voor mij de vetste sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt met uitstekede setjes van Phuture Noize, E-force, Titan & High Voltage. + B-freqz.. Helaas zijn wij door de drukte tijdens Minus Miltia naar buiten verhuisd dus die set niet optimaal mee gekregen.

Heeft iemand trouwens deze dag JoS & A2 - Das Weite Land gehoord ? Ikke niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Heb me prima vermaakt met uitstekede setjes van Phuture Noize, E-force, Titan & High Voltage. + B-freqz.. Helaas zijn wij door de drukte tijdens Minus Miltia naar buiten verhuisd dus die set niet optimaal mee gekregen.

Heeft iemand trouwens deze dag JoS & A2 - Das Weite Land gehoord ? Ikke niet :/


Nee ik ook niet en ik was er om 15:00 en ben tot 00:00 in de Raw Tent gebleven, want tijdens B-Freqz regende het ineens, maar ik had hem eigenlijk ook wel 1x verwacht haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D & Digital Punk draaiden 'm
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ran-D & Digital Punk draaiden 'm


Tsjaa, toen stond ik bij Warface & Delete.... jammer, maar zal vast nog wel een keer voorbij komen :thumbup:

@ Arrow, ja wij dus ook heel de dag in de RAW en had hem ook wel verwacht :x :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2014 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, Ran-D & DP draaiden hem vrij vroeg in hun set al. Stonden eigenlijk nog na te genieten en toen bam Das Weite Land :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 12:51 
 
Hardtraxxer

Wat me ook opviel was dat elke keer bij een nieuwe DJ in die Raw tent dat het geluid gereset was ofzo.
De kicks kwamen echt niet lekker door steeds bij de eerste 3 nummers.
Erg jammer bij mashup 3 van warface!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:28 
 
Hardtraxx Elite

Wat mij op viel is dat er een Atmozfears look - a - like draaiden in het begin... Wat n koekebakker, stond te springen als een klein kind. (15 jaar oké)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 13:47 
 
Hardtraxxer

Hard4Us schreef:
Wat mij op viel is dat er een Atmozfears look - a - like draaiden in het begin... Wat n koekebakker, stond te springen als een klein kind. (15 jaar oké)


Dat zal Devin Wild dan wel zijn geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Wat me ook opviel was dat elke keer bij een nieuwe DJ in die Raw tent dat het geluid gereset was ofzo.
De kicks kwamen echt niet lekker door steeds bij de eerste 3 nummers.
Erg jammer bij mashup 3 van warface!


Ik vond het wel meevallen. Bij bijv. Beat the Bridge was het veel erger daarbij stond de hele set de muziek zacht en bij de intro's van nieuwe artiesten stond het veel te hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Wat me ook opviel was dat elke keer bij een nieuwe DJ in die Raw tent dat het geluid gereset was ofzo.
De kicks kwamen echt niet lekker door steeds bij de eerste 3 nummers.
Erg jammer bij mashup 3 van warface!


Viel mij ook op, maar niet bij elke DJ, beetje overdag... we zijn toen ook even naar de hardcore gegaan en toen we terug kwamen stond het geluid weer harder :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2014 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

M-bition schreef:
Hard4Us schreef:
Wat mij op viel is dat er een Atmozfears look - a - like draaiden in het begin... Wat n koekebakker, stond te springen als een klein kind. (15 jaar oké)


Dat zal Devin Wild dan wel zijn geweest?

Klopt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 09:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is iemand nog naar die DJ Tediz geweest? Toch wel redelijk benieuwd of hij het live ook precies zo deed :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 09:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2014 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ian blijft er maar doorheen lullen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 14:36 
 
Hardtraxxer

Tediz! Haha voor de lol even luisteren op 24.35

https://soundcloud.com/xxlerator/xxo14- ... me/s-pNAxF
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Tediz! Haha voor de lol even luisteren op 24.35

https://soundcloud.com/xxlerator/xxo14- ... me/s-pNAxF

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ArnoDekkers1995 schreef:
Tediz! Haha voor de lol even luisteren op 24.35

https://soundcloud.com/xxlerator/xxo14- ... me/s-pNAxF

Wat is dit nou weer xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 15:21 
 



Zie je hem live 34:29

Ook Goddamn xd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2014 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:


Zie je hem live 34:29

Ook Goddamn xd :worship:


Hahaha wtf is dit joh :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten