Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:10 
 
Hardtraxxer

ik ben bang dat dit sommige momenten wel heel moeilijk kiezen zal worden, ik hoop dat ze t me met de timetable enzo niet echt moeilijk maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2014 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Syztrax schreef:
ik ben bang dat dit sommige momenten wel heel moeilijk kiezen zal worden, ik hoop dat ze t me met de timetable enzo niet echt moeilijk maken


Hij is terug!11!!!!11! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volledige line up

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:30 
 
Hardtraxx Veteran

Hier krijg je een harde plasser van zeg godnondetju! (L) :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Twijfel nog steeds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanochtend tickets besteld, van mij mag het 10 mei zijn! :thumbsup:

Gaat overigens wel een sportdag worden met al dat geren van stage naar stage haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 19:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De tering wat een line-up :love:

Maarja er zijn zoveel vette festivals dus het wordt keuzes maken. Ben ook bang dat het weer nog niet echt geweldig zal zijn in deze periode.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
De tering wat een line-up :love:

Maarja er zijn zoveel vette festivals dus het wordt keuzes maken. Ben ook bang dat het weer nog niet echt geweldig zal zijn in deze periode.


Gemiddelde neerslag ligt in mei best laag vergeleken bij juli en augustus. Het is wel iets kouder dan in de zomer maar zolang het 15 graden of meer is en droog ben ik tevreden
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie! Prima line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dikke line-up :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 23:43 
 
Hardtraxx Elite

Had dan toch wel Dark Pact naar de Raw gedaan en Festuca naar de next generation..
Wel echt een mega dikke lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 10:57 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Pommer schreef:
De tering wat een line-up :love:

Maarja er zijn zoveel vette festivals dus het wordt keuzes maken. Ben ook bang dat het weer nog niet echt geweldig zal zijn in deze periode.


Gemiddelde neerslag ligt in mei best laag vergeleken bij juli en augustus. Het is wel iets kouder dan in de zomer maar zolang het 15 graden of meer is en droog ben ik tevreden

fuck t weer, een feest kan ook goed zijn als t regent, zeker met zo'n line up
ramon038 schreef:
Had dan toch wel Dark Pact naar de Raw gedaan en Festuca naar de next generation..
Wel echt een mega dikke lineup!

helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vanmorgen kaarten gehaald! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De hardcore line up is voor mij helaas niet boeiend genoeg om een kaartje te kopen, misschien volgend jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dag ervoor jarig dus hier m'n verjaardag vieren denk ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 00:50 
 

Zekerheidje. Zoveel namen die ik graag nog een keer wil zien en dan ook nog op een serieus groot festival. Ik vind helemaal mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2014 22:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volle dag gas erop! Denk dat ik de hele bij Raw en Next Gen te vinden ben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vorige week maakte XXlerator de complete line-up bekend van XXlerator Outdoor. De reacties waren overweldigend en niet zonder reden! Tot de absolute headliners behoren onder andere B-Freqz live, Brennan Heart, Minus Militia live en The Masters Elite. Nu maak jij kans om in deze dikke line-up opgenomen te worden!

Stunt Dome
De vijfde area van XXlerator Outdoor ligt aan de rand van een speciaal gebied: de Stunt Dome! Hier vinden enkele keren per dag vette stuntshows plaats, met onder andere waanzinnige motorstunts en monstertrucks! Deze stuntshow wordt begeleid door de beats van 6 nieuwe namen in de hardstyle scene. Vind je dat jij 1 van die 6 moet zijn? Doe dan mee met de XXlerator Outdoor DJ contest.

DJ Contest
Wat moet je doen?
Maak een mix van 30-60 minuten (Euforisch, Raw of Mixed hardstyle)
Tip: gebruik een zelf geproduceerde track of edit!
Upload je set naar een Soundcloud kanaal met als titel:
"[Artiestennaam] @ DJ Contest XXlerator Outdoor 2014"
Voeg het volgende toe aan de beschrijving op Soundcloud:
Complete tracklist
Hoe je het gemixed hebt (live, computer, etc.)
Echte naam
Evt. Social media links (Facebook / Twitter)
Post de link op de Facebookpagina van XXlerator en zorg dat je post op 'openbaar' staat.
Wacht rustig af!

XXlerator kiest uit alle inzendingen die voor 1 april binnen zijn maar liefst 6 finalisten. Zij worden sowieso toegevoegd aan de line-up van XXlerator Outdoor en krijgen de gelegenheid in de speciale Stunt Dome te draaien voor hun fans en bezoekers van XXlerator Outdoor.

Finale
Alle sets die de 6 finalisten op 10 mei ten gehore zullen brengen, worden na afloop van het festival geüpload op het Soundcloud kanaal van XXlerator. Het is dan aan het publiek om de absolute winnaar uit te roepen. De gelukkige winnaar wint dan ook nog een optreden op Dreamfields Festival, op 21 juni!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 20:29 
 

Tering wat een heerlijke line-up is dit zeg, al eerder over dit feest gehad in onze groep maar te weinig animo denk ik..
Anders zeker aanwezig!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2014 16:52 
 
Hardtraxxer

gruwelijk! sowieso aanwezig! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XXlerator op facebook:

Citaat:
Mc Villain presents XXlerator - Episode #14 will be a very special edition!

It will be broadcasted at SLAM FM this Saturday during Slam!Harder at midnight and is all about XXlerator Outdoor!

Villain will be joined by none other than mister Code Black, who will present the official XXlerator Outdoor Anthem he created together with Atmozfears.

Curious? Then be sure to tune in this Saturday at midnight for your monthly shot of adrenaline!


Dan nog een berichtje eronder:

Citaat:
Sam Nealson: When will it be on youtube?

XXlerator: Sunday!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2014 23:49 
 
Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
XXlerator op facebook:

Citaat:
Mc Villain presents XXlerator - Episode #14 will be a very special edition!

It will be broadcasted at SLAM FM this Saturday during Slam!Harder at midnight and is all about XXlerator Outdoor!

Villain will be joined by none other than mister Code Black, who will present the official XXlerator Outdoor Anthem he created together with Atmozfears.

Curious? Then be sure to tune in this Saturday at midnight for your monthly shot of adrenaline!


Dan nog een berichtje eronder:

Citaat:
Sam Nealson: When will it be on youtube?

XXlerator: Sunday!


Iets als Starting Over zou lekker zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RESULTS DJ CONTEST XXlerator Outdoor
It's finally here! After receiving a huge amount of mixes, it took us a bit longer than expected to listen to them all.
We are happy to see there are a lot of very talented DJ's and producers out there, but this made it more difficult for us to narrow it down to 6 finalists.
Therefore we made a top 15 and selected the 6 finalists among them.
► AND THE WINNERS ARE... ◄
The 6 chosen ones to be added to the line-up of XXlerator Outdoor and to perform at the Stunt Dome are (in random order):
○ Inceptum
○ Jason Payne
○ Artifact
○ Shockwave Music
○ DJ Delt-A
○ D'Cepticon
► SPECIAL WINNER ◄
We want to make a special shout-out to Dj Tediz from Chili for his original way of entering the contest: http://youtu.be/gRmpk7Soey0
Tediz: if you can make it over to XXlerator Outdoor, we'll reserve a spot for you in the timetable of the Stunt Dome!
► BEST OF THE REST ◄
We think these artists are worth mentioning as well. We would like to invite you to come party with us and hope you will keep doing what you do! Keep up the good work!
○ Lunatic
○ Legacy
○ The Shade
○ Main Reaktor
○ Secret Unity
○ Ranex
○ Genox
○ Defector
○ Silver Nikan
► CONTACT ◄
All artists mentioned, please send us a message through your Soundcloud account to ours!
► THANK YOU FOR ENTERING ◄
For all other participants: Thank you for entering the contest. We hope to see you party hard at XXlerator Outdoor on the 10th of May.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2014 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd Delt-A!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten