Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2014 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bustijden van hardtravel zijn bekend rond 14:00 aanwezig denk ik, is een mooie tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keelpijn is compleet weg, nu alleen nog verkouden. Ben wel op tijd fit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:39 
 
Hardtraxxer

mijn definitieve vertrektijd is 9.25 van uit Zoetermeer. dat word lekker vroeg aan het biet.


p.s. weergoden laat alsjeblieft de zon schijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat het nu maar flink regent, dat kan er dan zaterdag niet meer uit vallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Dat het nu maar flink regent, dat kan er dan zaterdag niet meer uit vallen :P


ja maar dan ligt daar modder enzo :cry:, beter regent het gewoon niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zin in :D
Vanaf 14:00 aanwezig gok ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:17 
 
Hardtraxx Elite

Ben ook rond 14:00 uur aanwazig. Dan helaas in mn eentje waarschijnlijk de hele dag bij de Raw en Stunt staan, aangezien me 2 matties alleen ma bij de main willen :'(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 13:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ben ook rond 14:00 uur aanwazig. Dan helaas in mn eentje waarschijnlijk de hele dag bij de Raw en Stunt staan, aangezien me 2 matties alleen ma bij de main willen :'(


En ik durf te wedden dat jij je meer gaat vermaken dan je 2 maatjes samen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 14:18 
 
Hardtraxx Elite

Twee kaartjes te koop voor 35 euro p.s mag je ze hebben! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hapsa voor 25 euro een kaartje kunnen kopen. Ernstig hopen dat het weer oke blijft
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommeh schreef:
hapsa voor 25 euro een kaartje kunnen kopen. Ernstig hopen dat het weer oke blijft


Nope
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 16:38 
 

Haha dj tediz heeft de contest gewonnen

Lijkt me best interessant met ze gitaartje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:02 
 
Hardtraxxer

Anonymous schreef:
Haha dj tediz heeft de contest gewonnen

Lijkt me best interessant met ze gitaartje


http://www.youtube.com/watch?v=dKPB9lsF ... gX0y7OKDvz

Chili got talent xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2014 17:25 
 
Hardtraxx Addict

Klinkt nergens naar en ook helemaal niet strak gespeeld :P Maar wel leuk voor em :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij. :(

Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit. :cry:

Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 09:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij. :(

Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit. :cry:

Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.

Balen man, sterkte :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Te koop: 2 Tickets. 35 euro per stuk.
aanbod/2x-ticket-xxlerator-outdoor-t43890.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 15:21 
 
Hardtraxxer

Burgemeester Jos Penninx van de gemeente Voorst (Gelderland) heeft een noodbevel uitgevaardigd uit vrees voor geweld van NEC-supporters op het dancefestival Xxlerator Outdoor. De noodverordering geldt van zaterdagmiddag 12 uur tot middernacht.

De politie heeft informatie dat een groep Nijmeegse supporters op het dance-evenement de orde wil verstoren. Dat zou de afgelopen 2 jaar op meerdere evenementen zijn gebeurd door deze groep, staat in de verordening. Het zou ook kunnen dat supportersgroepen van andere clubs een confrontatie zoeken.

Met supporters van de Go Ahead Eagles uit Deventer, buurgemeente van Voorst, zouden de Nijmeegse fans op gespannen voet staan. Go Ahead-supporters claimen Bussloo als 'hun terrein'.

De verordening geeft de politie het recht om NEC-supporters de toegang tot het evenement te weigeren. Ook mag iedereen die bijvoorbeeld door gedrag, kleding of eenb sjaal aangeeft een Nijmeegse hooligan te zijn, gefouilleerd en gefotografeerd worden.

Op het dancefestival worden 10.000 bezoekers ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 15:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Toch geen Xxlerator Outdoor voor mij. :(

Vader van een maatje van me gaat het totaal niet goed mee. Hij heeft die verschrikkelijke kut ziekte. Mijn maatje zou dus sws niet mee gaan. En die andere persoon ken ik wel maar is geen maat van me.
Maar ik kan het vooral voormezelf echt niet maken om wel daar los te gaan terwijl mn maatje in die situatie zit. :cry:

Dus misschien verkoop ik hier straks 3 tickets. Kan ook 2 zijn als die andere kerel wel wil gaan. En misschien dat hij ook wel 2 mensen weet om kaarten over te nemen.

Begrijpelijk inderdaad, met zoiets in je achterhoofd naar een feest gaan is niet chill.
Hopelijk kom je nog van je kaartjes af
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, iemand wou de 2 kaartjes wel kopen voor 20 euro per stuk. Nja prima. Beter iets dan niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 17:22 
 
Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..


Raw is tent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
provehito schreef:
hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..


Raw is tent.


aah beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 19:08 
 
Hardtraxxer

Heb er zin in! Wel kut dat het heel de dag zo gaat regenen :mad:
Nu ja, wij staan toch sowieso heel de tijd binnen in de raw, maar het is toch altijd aangenamen als het droog is en het terrein er goed bijligt dus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2014 20:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
hopelijk is het morgen ene beetje te doen met het weer. Zoals het al de laatste dagen is hier in Oss, is het niet veel.

Ik hoop dat de raw een tent is want daar zijn we toch bijna alleen maar te vinden..


Hahaha sowieso staat Oss bij de raw en altijd in een hoek ergens, nooit in het midden haha :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten