Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zal zeker stampvol zijn bij de raw, hopelijk heeft matrixx iets geregeld voor de main
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 10:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas kunnen wij niet meer gaan :( Heb nog een parkeerticket over voor €5 mag hij weg

Edit: verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2014 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nog totaal geen zin dankzij dit weer -.- RAW zou wel kneiter vol staan de hele dag :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 03:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeer lage verwachtingen gehad dankzij het weer, maar uit eindelijk echt een geweldige dag gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 04:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Viel uiteindelijk allemaal reuze mee, ook met het weer en de drukte in de Raw Tent was goed te doen achteraan in ieder geval, behalve bij MiM Live dan :thumbdown: , maar voor de rest een hele goede dag gehad ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 10:46 
 
Hardtraxxer





Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feest gehad.

Draaien ging wel lekker, blijft elke keer weer even wennen aan dat CUE-systeem, dat op m'n Numark spelers anders is dan bij Pioneer, daardoor kwam de 2e overgang wat later dan ik had gewild, maar niet tè laat, was niet heel erg. En m'n koptelefoon deed het af en toe maar half, zit een contactje los denk ik, beetje irritant maar het deed niet af aan m'n mixwerk.

Respect voor de mensen die ondanks de constante regen toch naar m'n set kwamen.

Hier is m'n tracklist, de opgenomen set komt een dezer dagen op Facebook te staan, en dan kan er gestemd worden:

01. Delt-A - The First Sunrise
02. Tuneboy - Re-Generate It (Original Mix)
03. Showtek - Early Soundz
04. Digital Punk & Profyler - Rock The Party
05. Frequencerz & B-Front - Fatality
06. Digital Punk & B-Front - Elements
07. Delt-A - The Last Sunset
08. Donkey Rollers - Immortal
09. Noisecontrollers - Yellow Minute
10. Crypsis & Luna / Chain Reaction - Torture The Lellebel (Delt-A Mash-Up)
11. Frontliner - Warphole
12. Delt-A - Sentenced
13. The R3belz / Frequencerz - Bust A Revolution (Delt-A Mash-Up)
14. D-Block & S-Te-Fan Ft. High Voltage - Shiverz (Intro Cut)
15. Zany & Duro ft. MC DV8 - Wilde Gullie Power?! (D-Verze Mash-Up)
16. Delt-A - T.B.A.
17. Delt-A - Epic Wild No-Strass Sax Bootleg Mash-Up MF (Disk Mix)
18. Thera & Geck-o - Stashpassing (Delt-A Mash-Up)
19. Delt-A - As Nasty As It Gets Mash-Up

19 bestaat uit: Mind Hunterz Pres. Decepticon - Muthafuckin' Hardhedz (Unreleased Mix), Brutal 3.0, Rollin', One By One, Time Travel, Psycho (Goat Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feest gehad, delete vs warface en titan vs high voltage was vet!
Meest genoten van jason Payne, keihard staan stampen en lekker sfeertje daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feest, ondanks de regen natuurlijk.

Die set van Eforce was vet, alleen begon toen druk te worden, links vooraan, waar we stonden.

B-freqz was dik, jammer dat er geen magic gedraaid werd. Toen die eerste regenbui kwam iedereen ging weg. Ik ook natuurlijk maar om poncho's te halen om weer los te gaan! Toen ik terug kwam was het rustig en alle ruimte om los te gaan en regende het al bijna niet meer.

Minus Militia, alleen veel te druk. Waar wij stonden kon je eigenlijk niet eens losgaan. (wij stonden aan de rechterkant van de stage bij de pilaar). Maar wat een set, veel beter dan Hardbass! Die minus militia tracks :worship:

Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool :worship: Dismissed, ghetto, rollin :worship:
We hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0 maar die is blijkbaar als eerste gedraaid. Toen kwamen we nog van B-freqz af.

Phuture noize die afsloot met Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) :thumbsup:
Solutio's and the I's lekkere set, leuk voor de laatste keer.
Titan vs High Voltage was ook lekker, maar niet heel veel van meegekregen.

Pluspunten
-Veel ruimte om te eten
-Veel toiletten waarbij je snel weer weg kon :thumbup:
-Gave endshow, met lekkere tracks.

Minpunten
-De drukte bij sommige sets.
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze werden al niet aangenomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:23 
 
Hardtraxx Elite

provehito schreef:
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze weren al niet aangenomen.

The fuck? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
provehito schreef:
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze weren al niet aangenomen.

The fuck? :huh:


Waren automaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja dat was juist het vage.

Ik had 3 briefjes van 10, die gingen erin, kwamen er gelijk uit. (die een beetje nat waren, een paar druppels)
Toen had ik nog 2 briefjes in me portemonnee, die maar geprobeerd en die werkte wel.

Een gast naast me had precies hetzelfde probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 15:06 
 
Hardtraxx Veteran

Was dikke party :) Kaartjes gewonnen, in de regen stampen is heerlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 15:15 
 
Hardtraxxer

Wat een dik feest. Hele middag in de RAW en hardcore tent gestaan. Stond rechts achter was goed te doen zelfs tijdens minus militia.

Toen het zonnetje eenmaal door kwam ook nog lekker bij de main gestaan. Laatste uurtje vanaf een afstand met me vriendin op een bankje gezeten we waren kapot haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Goed feestje gehad, VIP-deck bood prima uitkomst bij zeikweer. Was daarbijkomend prachtig om die vdk lui in de botsauto's bezig te zien :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Goed feestje gehad, VIP-deck bood prima uitkomst bij zeikweer. Was daarbijkomend prachtig om die vdk lui in de botsauto's bezig te zien :P.


waren er meerdere VIP-decks ? Of alleen die bij de main?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 16:11 
 
Hardtraxxer

O jaaa de botsauto's was wwel effe lachen als je met een groep vrienden van 20 man er in gaat. 2 ritjes voor 1 munt was een goede
prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface schreef:
This was our tracklist from yesterday :

|| Warface & Delete @ XXLERATOR OUTDOOR ||

1. Warface - Mash-Up 3.0
2. Delete - Level
3. Crypsis & Chain Reaction - Before the Storm (The Machine Remix)
4. Delete - Loudness Tool
5. Artifact - Sanctum
6. Outbreak - Bassface
7. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave
8. Delete - Dismissed
9. Warface - Schizophrenics
10. Delete - Ghetto
11. Radical Redemption & Digital Punk - River of Souls
12. Delete - Proximity of Extinction
13. Warface - Killer Itch (2014 Edit)
14. Warface - FTP
15. Sub Sonik - To Hell
16. Vazard & Delete - The End
17. Radical Redemption - The Resurrected Soul
18. Art Of Fighters - Fuck You
19. Warface & Delete - Enforce the Beat
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:22 
 
Hardtraxx Newbie

provehito schreef:
Dik feest, ondanks de regen natuurlijk.

Die set van Eforce was vet, alleen begon toen druk te worden, links vooraan, waar we stonden.

B-freqz was dik, jammer dat er geen magic gedraaid werd. Toen die eerste regenbui kwam iedereen ging weg. Ik ook natuurlijk maar om poncho's te halen om weer los te gaan! Toen ik terug kwam was het rustig en alle ruimte om los te gaan en regende het al bijna niet meer.

Minus Militia, alleen veel te druk. Waar wij stonden kon je eigenlijk niet eens losgaan. (wij stonden aan de rechterkant van de stage bij de pilaar). Maar wat een set, veel beter dan Hardbass! Die minus militia tracks :worship:

Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool :worship:, we hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0. Dismissed, ghetto, rollin :worship:

Phuture noize die afsloot met Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool) :thumbsup:
Solutio's and the I's lekkere set, leuk voor de laatste keer.
Titan vs High Voltage was ook lekker, maar niet heel veel van meegekregen.

Pluspunten
-Veel ruimte om te eten
-Veel toiletten waarbij je snel weer weg kon :thumbup:
-Gave endshow, met lekkere tracks.

Minpunten
-De drukte bij sommige sets.
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze werden al niet aangenomen.


Ghetto, Dismissed en mash up 3.0 zijn gewoon gedraaid hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xheanortx schreef:
provehito schreef:
Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool :worship:, we hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0. Dismissed, ghetto, rollin :worship:


Ghetto, Dismissed en mash up 3.0 zijn gewoon gedraaid hoor ;)


Ja zo bedoelde ik het niet. We hadden dismissed/ghetto/rollin wel gehoord maar mashup 3.0 niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was een dik feest!

Het weer viel me alles mee. Was wel lekker dat het rond 6 uur opklaarde en het zonnetje er nog doorkwam, nog even op de main gestaan en genoten van het zonnetje. De rest van de dag bijna alleen maar bij raw geweest.

Wat me opviel was dat er vorige week bij Reckless zo veel sneller werd gedraaid, bijna geen breaks. Viel me nu toch ietswat tegen. Met name bij Minus Militiam, vond dat er totaal geen tempo in de set zat. De hele hype ook.. de hele dag is de tent halfvol. MM draait en de tent is 1,5x zo vol.

De set van Warface en Delete was echt belachelijk, zo hard. Heerlijk. Zijn uiteindelijk rond 23:15 richting de auto gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 19:39 
 
Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
ramon038 schreef:
provehito schreef:
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze weren al niet aangenomen.

The fuck? :huh:


Waren automaten.

Oja, had ik kunnen bedenken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:03 
 
Hardtraxxer

Heb me ook erg goed vermaakt! Meeste tijd bij de Raw doorgebracht. wisten ons plekje wel te vinden daar.
Even wezen kijken bij Jason Payne, wat een gruwelijk knalset was dat weer.
Jammer dat het tijdens Degos en Redone aan het einde en Thera Live zo ontiegelijk druk werd vanwege de regen. Verder weinig last van gehad.
Set van de dag was ongetwijfeld Warface & Delete

Enige - muntje was dat dat mannen en vrouwen wc's niet gescheiden waren.
En duurde echt verschrikkelijk lang voordat we eindelijk op de snelweg waren, maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

provehito schreef:
xheanortx schreef:
provehito schreef:
Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool :worship:, we hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0. Dismissed, ghetto, rollin :worship:


Ghetto, Dismissed en mash up 3.0 zijn gewoon gedraaid hoor ;)


Ja zo bedoelde ik het niet. We hadden dismissed/ghetto/rollin wel gehoord maar mashup 3.0 niet.


Ze opende hun set met Mashup 3.0 en daarna kwam Delete - Level ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2014 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niks dan lof voor XXlerator :worship:

Ongeveer de hele dag in de raw tent gestaan, uitstapje naar de main voor B-Freqz, toen ze 5 minuten bezig was begon het te regenen dus gingen er veel mensen weg en was er super veel ruimte :thumbsup: Na zo'n 7 minuten hield de regen al op en bleef de ruimte.

Alles was uitstekend geregeld :) Genoeg wc's, het drinken was koud, alles in een korte tijd te bereiken, de stages zagen er trouwens ook prima uit

Setjes van de dag:
Degos & Re-Done, Delete & Warface, B-Freqz en E-Force Live
Wat klapte de Loudness Tool van Delete en The End er hard op joh :drool:

Tartaros & The Geminizers, Solutio & The I's en Phuture Noize hadden ook allemaal dikke setjes, Tartaros & The Geminizers die D.O.N.K.E.Y draaide :love:

Minus Militia was ook een dikke set maar het was veeeeeeeeels te druk, ik vond de set trouwens stukken beter dan op Hard Bass.

Er was wel een redelijk strenge controle trouwens, ze keek daadwerkelijk naar mijn id-kaart of het gezicht klopt en zelfs of de lengte klopt xd
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten