Dik feest, ondanks de regen natuurlijk.
Die set van Eforce was vet, alleen begon toen druk te worden, links vooraan, waar we stonden.
B-freqz was dik, jammer dat er geen magic gedraaid werd. Toen die eerste regenbui kwam iedereen ging weg. Ik ook natuurlijk maar om poncho's te halen om weer los te gaan! Toen ik terug kwam was het rustig en alle ruimte om los te gaan en regende het al bijna niet meer.
Minus Militia, alleen veel te druk. Waar wij stonden kon je eigenlijk niet eens losgaan. (wij stonden aan de rechterkant van de stage bij de pilaar). Maar wat een set, veel beter dan Hardbass! Die minus militia tracks
Delete en Warface, wat een geweld was dat! Die loudness tool

Dismissed, ghetto, rollin
We hadden alleen gehoopt op de mash-up 3.0 maar die is blijkbaar als eerste gedraaid. Toen kwamen we nog van B-freqz af.
Phuture noize die afsloot met Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize Zaagtool)
Solutio's and the I's lekkere set, leuk voor de laatste keer.
Titan vs High Voltage was ook lekker, maar niet heel veel van meegekregen.
Pluspunten
-Veel ruimte om te eten
-Veel toiletten waarbij je snel weer weg kon
-Gave endshow, met lekkere tracks.
Minpunten
-De drukte bij sommige sets.
-Ik wou muntjes halen, maar me geld was een beetje nat en ze werden al niet aangenomen.