Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 03:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Five areas of phat beats
Spread over 5 areas, the best hardstyle and hardcore of the moment will be spread by the finest hardstyle, raw hardstyle and hardcore DJ’s on the 10th of May 2014. Like always, XXlerator will have give extra attention to newly discovered and young talents in the hardstyle scene. It’s their time to shine!

Full line-up:

Mainstage:
- Frontliner
- Brennan Heart
- Live: B-Freqz
- Noisecontrollers
- D-Block & S-te-Fan
- Adaro
- Code Black
- Live: Bass Modulators
- Atmozfears & Adrenalize
- Waverider
- Scope DJ
- Devon K.
- Hosted by MC Villain

XXlerator Raw:
- Live: Minus Militia
- Ran-D
- Zany
- Digital Punk
- Live: E-Force
- Titan vs High Voltage
- Live: Thera
- Solutio & The I’s
- Degos & Re-Done
- Tartaros & The Geminizers
- Delete vs Warface
- Phrantic
- Festuca
- Hosted by MC Da Syndrome

XXtreme:
- Live: Masters Elite
- Korsakoff & Re-Style
- Live: Neophyte & Tha Playah
- Live: Noize Suppressor
- Nosferatu & DaY-Mar
- Miss K8
- Ophidian
- Dyprax
- Live: I:gor
- Javi Boss
- Hellsystem
- Crossfiyah
- Hosted by MC Tha Watcher

NeXXt Gen:
- Outbreak
- F8trix
- Neilio
- Outlander
- Audiotricz
- Exit Mind
- Thyron
- Noisecult
- Focuz
- X-Pander
- Dark Pact
- Envine
- Hosted by MC Livid

Stunt Dome:
- YOU?

Age: 18+

Time: 12:00 - 00:00

Price: Voorverkoop: € 45,- (ex fee)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



A long cherished dream of both Matrixx as all XXlerator fans will finally come true. Matrixx will organize her first festival fully dedicated to the harder styles in dance music. On Saturday 10th of May 2014, the kick-off of a beautiful new festival will be held at Recreational Area Bussloo (near Apeldoorn, Holland):

XXlerator Outdoor!

Spread over 5 areas, the best hardstyle and hardcore of the moment will be spread by the finest hardstyle, raw hardstyle and hardcore DJ's on the 10th of May 2014. Like always, XXlerator will have give extra attention to newly discovered and young talents in the hardstyle scene. It's their time to shine!

On Saturday the 9th of November, tickets for the very first edition of XXlerator Outdoor will go for sale during the special action week at Slam!FM. From Saturday the 9th of November 00:00 till Sunday the 17th of November 24:00, you can order your XXlerator Outdoor with a €10,- discount for only €35,- (ex fee).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van Ground Zero en dat de Matrixx de vergunning in plaats van UDC heeft gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Voor 45 euro verwacht ik wel een uitgebreide line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Voor 45 euro verwacht ik wel een uitgebreide line-up

5 areas, dus uitgebreid zal hij wel zijn neem ik aan ;)

Chukkels schreef:
Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van Ground Zero en dat de Matrixx de vergunning in plaats van UDC heeft gekregen.

Ground Zero blijft gewoon waar het zit.

Wel benieuwd naar de HC areas, duurt alleen nog wel ff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaaf, dichtbij. Dus wel grote kans dat ik erbij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran

vet hoor nog een feest hier in Deventer :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo staat B-Freqz nergens, en nu alweer op 2 evenementen in het eerste halfjaar! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 18:41 
 
Hardtraxx Elite

Leuke line-up so far :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 19:21 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Zo staat B-Freqz nergens, en nu alweer op 2 evenementen in het eerste halfjaar! :thumbsup:


Hopelijk draaien ze niet teveel dit jaar en blijven ze exclusief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:06 
 
Hardtraxxer

Zeker een optie dit! Geinige trailer ook. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:27 
 
Hardtraxx Veteran

kriek4 schreef:
pim0412 schreef:
Zo staat B-Freqz nergens, en nu alweer op 2 evenementen in het eerste halfjaar! :thumbsup:


Hopelijk draaien ze niet teveel dit jaar en blijven ze exclusief.


Inderdaad, hoop dat het niet zo uitgemolken wordt als G4H.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:34 
 
Hardtraxx Newbie

pim0412 schreef:
Zo staat B-Freqz nergens, en nu alweer op 2 evenementen in het eerste halfjaar! :thumbsup:


Yay! Mooie inluider van het festivalseizoen zeg ik zo.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2014 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit voorspelt veel goeds :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ziet er al dik uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Staan stiekem al best wat leuke namen tussen: B-Freqz, Adaro, Zany, Titan vs. High Voltage, Degos & Re-Done, Tartaros & Geminizers, Thera, Minus Militia, Digital Punk, Ophidian, I:gor, Exit Mind, Noisecult...

Ben benieuwd naar ronde 3 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:28 
 
Hardtraxxer

En zo werd mijn optie een zekerheidje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:29 
 
Hardtraxxer

Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:29 
 

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: aanwezig, godverdomme wat een lineup nu al.. Nu Phuture Noize er nog bij en dit wordt het dikste feest van het jaar!!

EDIT:
Citaat:
Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omg dik dik dik :D !

Komende feesten worden dan waarschijnlijk : Knock Out, Loudness, XXlerator Outdoor, Defqon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.


Dit inderdaad.
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten