Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:47 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.



Misschien een reden om toch eens te komen kijken? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:49 
 
Hardtraxxer

Festuca schreef:
Skyscraper schreef:
Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.



Misschien een reden om toch eens te komen kijken? :)


Hehe xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja kut.... had al kaartjes gekocht voor World Of Pleasure... wie verzint dit om zo'n gruwelijke line up te doen? Dit is bijna niet meer normaal =/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:05 
 
Hardtraxxer

Festuca schreef:
Skyscraper schreef:
Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.



Misschien een reden om toch eens te komen kijken? :)


Hahah ja moet ik zeker nog een keertje doen. Rebirth sta je niet, intents waarschijnlijk ook niet. Defqon dan ^^ of anders nog decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:50 
 

Is elke lap een andere dag oid??
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee allemaal 10 mei
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Skyscraper schreef:
Sorry maar waar komt heel die hype voor festuca vandaan? Hij staat op de raw stage en bijvoorbeeld een Outbreak staat dan op de next genn stage. Ook draait hij op ongeveer elk q-dance feest. Vind zn tracks niet verkeerd maar vind zo als het nu gaat wel heel makkelijk voor hem.



Misschien een reden om toch eens te komen kijken? :)

Na 1x heb je alle Festuca tracks gehoord.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze maken gewoon de line-up bekend in 3 laps (3 rondes dus). Dat is alles ;)

Voor in de openingspost:

MAINSTAGE:
Brennan Heart
B-Freqz (Live)
D-Block & S-te-Fan
Atmozfears & Adrenalize
Waverider
Frontliner
Adaro
Bass Modulators (Live)
Villain

XXLERATOR RAW:
Zany
E-Force (Live)
Titan & High Voltage
Degos & Re-Done
Tartaros & The Geminizers
Minus Militia (Live)
Digital Punk
DJ Thera (Live)
Delete & Warface
Festuca

XXTREME:
Korsakoff & Re-Style
Miss K8
Nosferatu & Day-Mar
Dyprax
Javi Boss
Neophyte & The Playah (Live)
Ophidian
I:Gor (Live)
Crossfiyah

NEXXT GEN:
Neilio
Audiotricz
Exit Mind
Noisecult
X-Pander
Outbreak
Outlander
Thyron
Envine
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:11 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

3e lap is voor mij doorslaggevend, heb deze nog als optie staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch maar hier heen ipv Emporium.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 20:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Na 1x heb je alle Festuca tracks gehoord.

Afbeelding

xD die seal doet t m
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel dik tot nu toe. Denk wel dat ik hierheen ga als ik wat mensen mee kan krijgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:53 
 
Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Ze maken gewoon de line-up bekend in 3 laps (3 rondes dus). Dat is alles ;)

Voor in de openingspost:

MAINSTAGE:
Brennan Heart
B-Freqz (Live)
D-Block & S-te-Fan
Atmozfears & Adrenalize
Waverider
Frontliner
Adaro
Bass Modulators (Live)
Villain

XXLERATOR RAW:
Zany
E-Force (Live)
Titan & High Voltage
Degos & Re-Done
Tartaros & The Geminizers
Minus Militia (Live)
Digital Punk
DJ Thera (Live)
Delete & Warface
Festuca

XXTREME:
Korsakoff & Re-Style
Miss K8
Nosferatu & Day-Mar
Dyprax
Javi Boss
Neophyte & The Playah (Live)
Ophidian
I:Gor (Live)
Crossfiyah

NEXXT GEN:
Neilio
Audiotricz
Exit Mind
Noisecult
X-Pander
Outbreak
Outlander
Thyron
Envine


Dan wordt het best een flinke line-up, of ligt dat aan mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2014 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze ga ik toch maar eens even in de groep gooien bij een aantal mensen :D Ik vind alleen de hardcore vrij karig :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 02:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier wil ik toch wel heel graag heen. Ik denk trouwens dat de 3de lap gewoon de 5de stage is, aangezien daar nog niks over bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 03:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
3e lap is voor mij doorslaggevend, heb deze nog als optie staan.

Hmm... wie weet vraag ik je dan wel weer om een foto te maken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 03:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
3e lap is voor mij doorslaggevend, heb deze nog als optie staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere line up tot nu toe! :worship: Zeker een optie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht een Radical Redemption in lap 3. Daar kun je tegenwoordig echt niet meer omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Minus Militia staat er ook al dus ik betwijfel t.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Minus Militia staat er ook al dus ik betwijfel t.

Ochja, natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density en Solutio & The I's zouden ook kunnen komen in lap 3, en Geck-O op de main misschien? Zou leuk zijn. Ohja en AVIO.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 16:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Minus Militia staat er ook al dus ik betwijfel t.


Zany draait toch ook wel eens waar de Donkey Rollers al staan? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Parvuz schreef:
Minus Militia staat er ook al dus ik betwijfel t.


Zany draait toch ook wel eens waar de Donkey Rollers al staan? :thumbup:

Ja maar de lijst die Donkey Rollers draaien en wat Zany zelf draait is wel een verschil. Denk dat Minus Militia gewoon minus is more live achtig iets is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2014 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Parvuz schreef:
Minus Militia staat er ook al dus ik betwijfel t.


Zany draait toch ook wel eens waar de Donkey Rollers al staan? :thumbup:

Ja maar de lijst die Donkey Rollers draaien en wat Zany zelf draait is wel een verschil. Denk dat Minus Militia gewoon minus is more live achtig iets is.


We zullen het zien, ben wel benieuwd :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten