Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2012 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil hier eigenlijk wel graag heen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AAnwezig, gewoon puur alleen om het feit dat ik dan nr's a la pleasure, phantom beat, push that feeling qontinent anthem etc kan horen. Ik heb er nu al zin in
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

Line-up

Blackbox:
Wildstylez
Noisecontrollers
Headhunterz
Frontliner
Alpha²
Atmozfears
F8trix
Hosted by Villain

Beatbox:
Bass Modulators
E-Force
Waverider
Adrenalize
Talent Contest Winner
Hosted by Axys
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:41 
 

Unieke line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:

Alleen E-Force enigszins verrassend, maar verder... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan op zich nog wel leuk worden. Had in ieder geval slechter gekund.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oef.. Mijn interesse is opeens drastisch gedaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als Atmozfears en F8trix voor 12 uur staan, dan is het nog wel te doen. Dan hebben we 7 uur voor 5 artiesten. Project One LIVE misschien? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:54 
 
Hardtraxxer

Gewoon heel logische namen. NC (digital age), Hhz (project one) en al die collabs met Alpha². Wordt sowieso wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lol @ gehuil. Iedereen weet dat NC, HHZ & A2 uitgenodigt worden. Atmozfears en f8trix is opvallend, en frontliner staan niet heel vaak op een mainstage, behalve qlimax2012. En in de 2e area zijn allemaal upcoming artiesten. Hadden jullie dan verwacht dat Delete, Radical Redemption en Titan uitgenodigt werden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up zoals je hem eigenlijk wel kon verwachten op F8trix na.
Vind trouwens wel dat er weinig dj's in zaal 1 staan, zullen wel lange sets worden dan.
Of nog een verassingkje?
Ben trouwens wel benieuwd naar die contest, of het een dj- of producerscontest is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Hadden jullie dan verwacht dat Delete, Radical Redemption en Titan uitgenodigt werden?

Nee Niels Geusebroek staat er niet bij. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Niet aanwezig dus :yawn: Had gehoopt op Project One, misschien Outsiders ofzo. Gewoon iets speciaals, dit is gewoon weer 'een standaard line-up', die je ook op elk ander feest tegenkomt. Heb het gewoon niet op Atmozfears, Adrenalize, Bass Mods, F8trix etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies wat je wil van zo'n feest toch? :) Ik ben erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was te verwachten, relatief weinig artiesten, dus langere sets. Daar ben ik altijd wel voorstander van :) En wellicht een gaatje voor Project One (dat is meer hopen maar goed). Nog even kijken of ik erheen ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:19 
 

iMark schreef:
Hadden jullie dan verwacht dat Delete, Radical Redemption en Titan uitgenodigt werden?

Op zijn minst Deetox, Crypsis en Lowroller
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
:lol:

Alleen E-Force enigszins verrassend, maar verder... :lol:


Wat had je dan willen zien? Dit is een prima lineup voor dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ik was dit sowieso al niet van plan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Precies wat je wil van zo'n feest toch? :) Ik ben erbij

Dit!

Wat een ontzettend goede lineup, de beste mainstream! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
:lol:

Alleen E-Force enigszins verrassend, maar verder... :lol:


Wat had je dan willen zien? Dit is een prima lineup voor dit feest.

Volgens mij ben jij niet bekend met de definitie van de term "verrassend"? Nergens zeg ik dat hij anders moet zijn hoor. Maakt me ook de ballen uit, ga toch niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:13 
 
Hardtraxxer

Ik vind dit anders een prima line-up voor een feest als dit hoor. Tenminste geen PP, BH, Zatox, The Prophet of Coone. Gewoon heerlijke mainstream artiesten. :thumbsup:

Verrassend is het zeker niet, maar dat is niet altijd erg vind ik. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een bagger line up. 100 % voorspelbaar en 100% oninteressant. Enige wat ik nog voorspeld had is Niels Geuzenbroek maar die zal ongetwijfeld wel live wat komen zingen daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Te verwachten, maar wauw, wat een diep treurige line-up... Wacht nog steeds op een goeie XQ editie om een keer te gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
PNXRMX schreef:
Precies wat je wil van zo'n feest toch? :) Ik ben erbij

Dit!

Wat een ontzettend goede lineup, de beste mainstream! :)



dan moet Geck-O er nog bij natuurlijk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
Geck-o schreef:
PNXRMX schreef:
Precies wat je wil van zo'n feest toch? :) Ik ben erbij

Dit!

Wat een ontzettend goede lineup, de beste mainstream! :)



dan moet Geck-O er nog bij natuurlijk! :D


Nee dat kan niet hoor. Geck-O zit bij Theracords. En Theracords is niet het meest commerciële label, zacht uitgedrukt :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten