Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up was te verwachten, dus ben dan ook niet teleurgesteld ;) Het past precies bij deze X-Qlusive. :)

Ik bedoel: wat nou als bijvoorbeeld Crypsis een eigen XQ krijgt? Dan kun je ongeveer ook al raden wie daar zouden komen draaien toch? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, line-up spreekt me niet aan, wat ik al verwacht had :P

InsaneJunkie schreef:
dan moet Geck-O er nog bij natuurlijk! :D

Tenzij hij een andere boeking heeft ergens in de buurt van Nijmegen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2012 22:11 
 
Hardtraxxer

jefta21 schreef:
Line-up was te verwachten, dus ben dan ook niet teleurgesteld ;) Het past precies bij deze X-Qlusive. :)

Ik bedoel: wat nou als bijvoorbeeld Crypsis een eigen XQ krijgt? Dan kun je ongeveer ook al raden wie daar zouden komen draaien toch? ;)


Inderdaad, precies het zelfde.
Heerlijk zon avond lekker genieten van de beste mainstream
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 00:54 
 
Hardtraxxer

Bij bijna elke artiest kan je de X-Qlusive line-up wel redelijk inschatten denk ik. Bij sommige wat makkelijker dan bij andere, maar toch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 02:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Nee, line-up spreekt me niet aan, wat ik al verwacht had :P

InsaneJunkie schreef:
dan moet Geck-O er nog bij natuurlijk! :D

Tenzij hij een andere boeking heeft ergens in de buurt van Nijmegen :whistle:



sorry wisk ik niet!

maar moet tg kunne, zou mooi zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig. Langere DJ sets + de oude klappers van Wildstylez. Had misschien wel nog iets meer hardere hardstyle willen zien (een Adaro of iets dergelijks), maar qua line-up krijg je wel alle toppers in een zaal waar het geluid zo goddelijk goed is dat het de moeite wel waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat dit tegelijk is met XXlerator, wordt een lastige keuze want ben enorm fan van Wildstylez z'n oude platen + dit is dichterbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Line-up was zoals verwacht. Zou d'r graag bij zijn om zijn heerlijke oude klappers te horen (als hij dat gaat doen, vast wel). Maarja, arme student, en d'r zijn betere feesten dan deze. Wellicht dus aanwezig, financieel maar 's kijken of het gaat lukken.

5 dagen hierna komt stufi binnen, dus lukt wel. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
sorry wisk ik niet!

Haha hij heeft (nog) geen boekingen deze dag, maar misschien dat hij op XXL staat. Daar doelde ik op haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2012 22:33 
 
Hardtraxx Elite

haha wel beetje jammer dit, Niels Geusenbroek gaat Wildstylez ondersteunen op zen X-Qlusive.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 00:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
haha wel beetje jammer dit, Niels Geusenbroek gaat Wildstylez ondersteunen op zen X-Qlusive.


Omdat je dit al kon verwachten is het eigenlijk niet erg... Ik bedoel wat had je verwacht? Past er perfect bij... Tenminste zo moet je redeneren geloof ik volgens de rest van de mensen hier..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ticketje binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onze tickets zijn ook binnen! Neem Mandi weer mee en een paar hardstyle-nieuwelingen. Vond dit wel een fijn feest voor een introductie aan hardstyle, met Loudness in April wellicht als deel 2 daarvan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2012 22:02 
 
Hardtraxx Elite

beter komt Project One nog terug, aangezien het een belangrijke tijd voor Wildy was.
Maar die kans is nihil helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 dec 2012 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
X-Qlusive Wildstylez is almost sold out. Don't have a ticket yet? Be quick: http://x-qlusive.tickets.q-dance.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uitverkocht. Of toch niet helemaal? Want ik sta op het punt om mijn kaartje te verkopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja, het is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Ja, het is uitverkocht.

Ja, dat zeg ik. Maar ik heb dus misschien nog een kaartje in de aanbieding. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Uitverkocht. Of toch niet helemaal? Want ik sta op het punt om mijn kaartje te verkopen.

Vertel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:
Uitverkocht. Of toch niet helemaal? Want ik sta op het punt om mijn kaartje te verkopen.

Vertel...

Sinds XXlerator heb ik het gewoon helemaal gehad met hardstylefeesten. En gezien het aantal hartjes naast het feest op Partyflock, heb ik ook niet het gevoel dat het hier wél gezellig wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 dec 2012 14:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat moet je dan ook keer op keer in die verlepte Matrixx, publiek daar is toch totaal niet representatief voor andere hardstyle feesten (zoals deze bijvoorbeeld)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 11:52 
 
Hardtraxx Newbie

Heeft er iemand 2 kaarten voor mij? Graag even berichtje! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxxer

Bijna..... :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In tijden niet meer zo naar een feestje uitgekeken. En dan met name op het eerste uurtje Wildstylez solo waar hij (hopelijk) al zijn oudere hits nog eens draait :).
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten