Rectificatie: Niet aanwezig.
Week erna tentamens. Helaas.
Inderdaad, dik verdiendwrote:Wildstylez verdiend het! Ga me best doen om hier aanwezig te zijn.
Meestal rond een maand van tevoren.wrote:Hoe snel raakte voorgaande X-Qlusives uitverkocht?
same here..wrote:Rectificatie: Niet aanwezig.
jij haakt toch afwrote:Wil hier echt graag heen
Neem je je slaapzak mee?wrote:nee als timeless maar op repeat gaat in zaal 2
Vorig jaar 16-12 en het jaar daarvoor 10-12. Beide op een vrijdag. Dus reken maar over 2,5 week of zo.wrote:Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.
Ik zou er toch maar om denken, kijk naar Hard Bass.wrote:Hoe snel raakte voorgaande X-Qlusives uitverkocht?
Line-up komt nadat het is uitverkocht. Zo was het vorig jaar tenminste.wrote:Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.
Als ik de antwoorden van Khadber & Nando mag geloven klopt dat niet wat je zegtwrote:Line-up komt nadat het is uitverkocht. Zo was het vorig jaar tenminste.wrote:Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.
http://www.q-dance.nl/q//XQlusive_Noise ... ages/13831wrote:Als ik de antwoorden van Khadber & Nando mag geloven klopt dat niet wat je zegtwrote:Line-up komt nadat het is uitverkocht. Zo was het vorig jaar tenminste.wrote:Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.