Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 19:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rectificatie: Niet aanwezig.

Week erna tentamens. Helaas.
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

van begin tot einde aanwezig, Wildstylez HELD :love:
Bericht Geplaatst op 04 nov 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez verdiend het! Ga me best doen om hier aanwezig te zijn.
Bericht Geplaatst op 05 nov 2012 02:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wildstylez verdiend het! Ga me best doen om hier aanwezig te zijn.

Inderdaad, dik verdiend :)
Bericht Geplaatst op 05 nov 2012 12:24 
 
Hardtraxxer

ben hier wel aanwezig, soort van jubileum voor mij und freundin. word misschien wel een handjeklap feest maar de locatie is super en af en toe een lekker melodieus feestje kan voor mij persoonlijk geen kwaad :D
Bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 10 nov 2012 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

VIP tickets are already sold out!
Bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoe snel raakte voorgaande X-Qlusives uitverkocht?
Bericht Geplaatst op 10 nov 2012 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hoe snel raakte voorgaande X-Qlusives uitverkocht?

Meestal rond een maand van tevoren.
Bericht Geplaatst op 12 nov 2012 23:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket in the pocket! :cool:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil hier best heen :)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 13:57 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Rectificatie: Niet aanwezig.

Week erna tentamens. Helaas.


same here..
gelukkig is Hard bass net na de tentamens :)
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:10 
 
Hardtraxx Newbie

Wil hier echt graag heen :drool:
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:11 
 
Hardtraxx Veteran

sjaakafhaak schreef:
Wil hier echt graag heen :drool:

jij haakt toch af
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 15:50 
 
Hardtraxx Newbie

:thumbdown: nee als timeless maar op repeat gaat in zaal 2
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 16:15 
 

sjaakafhaak schreef:
:thumbdown: nee als timeless maar op repeat gaat in zaal 2

Neem je je slaapzak mee?
Bericht Geplaatst op 15 nov 2012 18:06 
 
Hardtraxx Newbie

Nee alleen een luchtbed in zaal 2 is het warm genoeg :)
Bericht Geplaatst op 16 nov 2012 21:17 
 
Hardtraxx Elite

Kaartje ook weer binnen, ben benieuwd naar de line-up
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weet iemand het antwoord in de qlimax krant al? dus de eerste naam van de lineup? die woordpuzzel is nog best moeilijk zeg. Eindelijk laaste 2 woorden gevonden.. antwoord is noisecontrollers.

NOisecontrollers dus in de lineup.l. goh wie had dat gedacht :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 16:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.

Vorig jaar 16-12 en het jaar daarvoor 10-12. Beide op een vrijdag. Dus reken maar over 2,5 week of zo.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:55 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoe snel raakte voorgaande X-Qlusives uitverkocht?

Ik zou er toch maar om denken, kijk naar Hard Bass. :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.

Line-up komt nadat het is uitverkocht. Zo was het vorig jaar tenminste.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 18:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.

Line-up komt nadat het is uitverkocht. Zo was het vorig jaar tenminste.

Als ik de antwoorden van Khadber & Nando mag geloven klopt dat niet wat je zegt :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Chukkels schreef:
Pommer schreef:
Wanneer kwam de line up voorheen? Weet dat ie al redelijk te voorspellen is maar wil het toch even weten voordat ik m'n kaartje koop.

Line-up komt nadat het is uitverkocht. Zo was het vorig jaar tenminste.

Als ik de antwoorden van Khadber & Nando mag geloven klopt dat niet wat je zegt :P

http://www.q-dance.nl/q//XQlusive_Noise ... ages/13831

Je hebt gelijk. Maar goed, vorig jaar begon de vvk op 26 november. Dus toen in 3 weken uitverkocht.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten