Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:50 
 
Hardtraxx Veteran

Eerst vond ik altijd dat Q-Dance hele matige aftermovies had maar de laatste tijd zijn ze echt heel vet :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Mooi om te zien dat Wildstylez emoties heeft, vette aftermovie! Jammer dat ik dit gemist heb


Ik dacht dat ie stond te huilen toen hij die gouden plaat kreeg, zo leek het iig van achter in de HMH. Blijkbaar dus niet :P Wel mooie aftermovie, ik wil zo graag terug :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermovie-x-qlusive-wildstylez.html

Hoe dan @ 2.35.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 23:02 
 
Hardtraxxer

Kippenvel en heimwee zijn de juiste woorden (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XQ als geheel met alles wat erbijhoorde 1 van mijn beste ervaringen ooit. Veel succes rest van 2013 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heimwee kan niet anders zeggen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 10:49 
 
Hardtraxx Veteran

elroyce schreef:
Khadber schreef:
http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermovie-x-qlusive-wildstylez.html

Hoe dan @ 2.35.


Wtf die arm
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten