Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 19:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wil nog steeds een x naar HMH maar gaat 'm toch niet worden denk ik.. Liever XXRAW wat hoogstwaarschijnlijk de week erna is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:22 
 

Komt hier een dvd van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ben van plan hier bij te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals voorspeld. Super dik, Wildstylez is gewoon een held. :love: Twee jaar op rij een hele dikke X-Qlusive gehad, dus ik ben hier zeker bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:00 
 
Hardtraxxer

Wil hier ook wel bij zijn, line up zal wel voorspelbaar zijn ( Alpha 2, Headhunterz, NC, DBSTF etc ) maar Wildstylez heeft het dik verdiend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

aanwezig denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ookal stelt hij me vaak teleur de laatste tijd, toch zal ik hier hoogstwaarschijnlijk aanwezig zijn :thumbup:
Al z'n tracks vroeger :$
Het zal dan ook m'n eerste X-Qlusive zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer terechte X-Qlusive. Ik hoop eigenljk erbij te zijn. De HMH + Q-Dance show zit toch altijd wel goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 21:49 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Wordt toch dezelfde line-up als de laatste 3 jaar :sleep: Aan de ene kant wel verdiend, maar de invulling is alles behalve origineel meer te noemen :yawn:

Daarom dus niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 22:27 
 
Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Zoals voorspeld. Super dik, Wildstylez is gewoon een held. :love: Twee jaar op rij een hele dikke X-Qlusive gehad, dus ik ben hier zeker bij.


Volledig mee eens! Wildstylez blijft voor mij nr.1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2012 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik deze meepak, Wildstylez is het laatste jaar helaas door de mand gevallen voor me, en ik verwacht een niet al te spetterende line up :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 00:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sws aanwezig, 2 uur lang al zijn oude nummers, miss nog wat project one platen. Ik kijk er nu al naar uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 01:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Want to re-mix/master some old Wildstylez tracks for #XQWS Was thinking of Revenge, Pleasure, Clubbin'.. Any other suggestions?


Nice :)

Doe ook maar Missin' erbij en wat platen die onder Outsiders zijn uitgekomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:40 
 
Hardtraxx Newbie

Ja eindelijk!!

Clubbin´, kyhu, lifez a bitch, blame it on the music, project 1, pleasure, ldmf, revenge, truth, cold rocking, alive!, muzic or noize, tonight, spin that shit, push that feeling, phantom beat, single sound, in & out, delay distortion, lost in music, atrocious, back 2 basics, a complex situation, extraordinary happiness, maneater, infectious in 1 set zou echt te dik voor woorden zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dakpan schreef:
Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.

?

Alpha Twins produceren voor Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Dakpan schreef:
Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.

?


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 13:59 
 

wootum schreef:
The Skribbler schreef:
Dakpan schreef:
Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.

?

Alpha Twins produceren voor Wildstylez

Het was toch juist andersom
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Het was toch juist andersom

Oh... altijd verkeerd gedacht dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote kans dat Adaro er ook zal draaien :D

Citaat:
Dj Adaro ‏@DjAdaro
Congratz man! Very deserved!! #XQWS // “@wildstyleznl: http://bit.ly/XQWS-TRAILER let's make this a night to remember!! @Q_dance #XQWS #HAPPY”.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Dakpan schreef:
Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.

?


Wildstylerz zijn meerdere, waarom heet je anders zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2012 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

X-Qlusive Bootlegs :love:

Nee, ik ga me geen hele avond vermaken op mainstream. Next.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten