Wil nog steeds een x naar HMH maar gaat 'm toch niet worden denk ik.. Liever XXRAW wat hoogstwaarschijnlijk de week erna is.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
Komt hier een dvd van?
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 2 days ago
Ik ben van plan hier bij te zijn.
Zoals voorspeld. Super dik, Wildstylez is gewoon een held.
Twee jaar op rij een hele dikke X-Qlusive gehad, dus ik ben hier zeker bij.
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Wil hier ook wel bij zijn, line up zal wel voorspelbaar zijn ( Alpha 2, Headhunterz, NC, DBSTF etc ) maar Wildstylez heeft het dik verdiend 
Ookal stelt hij me vaak teleur de laatste tijd, toch zal ik hier hoogstwaarschijnlijk aanwezig zijn
Al z'n tracks vroeger
Het zal dan ook m'n eerste X-Qlusive zijn
Al z'n tracks vroeger
Het zal dan ook m'n eerste X-Qlusive zijn
Zeer terechte X-Qlusive. Ik hoop eigenljk erbij te zijn. De HMH + Q-Dance show zit toch altijd wel goed!
-
LHardtraxxer
- 136 posts member since 2011
- last seen Sep 2017
Daarom dus niet aanwezig.wrote:Wordt toch dezelfde line-up als de laatste 3 jaarAan de ene kant wel verdiend, maar de invulling is alles behalve origineel meer te noemen
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Volledig mee eens! Wildstylez blijft voor mij nr.1!wrote:Zoals voorspeld. Super dik, Wildstylez is gewoon een held.Twee jaar op rij een hele dikke X-Qlusive gehad, dus ik ben hier zeker bij.
Denk niet dat ik deze meepak, Wildstylez is het laatste jaar helaas door de mand gevallen voor me, en ik verwacht een niet al te spetterende line up
.
Sws aanwezig, 2 uur lang al zijn oude nummers, miss nog wat project one platen. Ik kijk er nu al naar uit
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
NiceWant to re-mix/master some old Wildstylez tracks for #XQWS Was thinking of Revenge, Pleasure, Clubbin'.. Any other suggestions?
Doe ook maar Missin' erbij en wat platen die onder Outsiders zijn uitgekomen
-
M
- 8 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Ja eindelijk!!
Clubbin´, kyhu, lifez a bitch, blame it on the music, project 1, pleasure, ldmf, revenge, truth, cold rocking, alive!, muzic or noize, tonight, spin that shit, push that feeling, phantom beat, single sound, in & out, delay distortion, lost in music, atrocious, back 2 basics, a complex situation, extraordinary happiness, maneater, infectious in 1 set zou echt te dik voor woorden zijn!
Clubbin´, kyhu, lifez a bitch, blame it on the music, project 1, pleasure, ldmf, revenge, truth, cold rocking, alive!, muzic or noize, tonight, spin that shit, push that feeling, phantom beat, single sound, in & out, delay distortion, lost in music, atrocious, back 2 basics, a complex situation, extraordinary happiness, maneater, infectious in 1 set zou echt te dik voor woorden zijn!
Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
?wrote:Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
Alpha Twins produceren voor Wildstylezwrote:?wrote:Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
?wrote:?wrote:Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
-
E
Het was toch juist andersomwrote:Alpha Twins produceren voor Wildstylezwrote:?wrote:Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
Oh... altijd verkeerd gedacht dan.wrote:Het was toch juist andersom
Grote kans dat Adaro er ook zal draaien 
Dj Adaro @DjAdaro
Congratz man! Very deserved!! #XQWS // “@wildstyleznl: http://bit.ly/XQWS-TRAILER let's make this a night to remember!! @Q_dance #XQWS #HAPPY”.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 2 days ago
Wildstylerz zijn meerdere, waarom heet je anders zo.wrote:?wrote:Wel tof dat deze mannen eindelijk de waardering krijgen die ze verdienen.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Aanwezig