Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
EDIT: Haha Q-Dance heeft me gehoord

Ja, dat zal de reden geweest zijn inderdaad! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 15:14 
 
Hardtraxxer

XQ NC was zo vet.. Waarom nou een week vol tentamens komende week? :cry:

Nu maar hopen dat de stream iets beter werkt als die van Qlimax afgelopen jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 19:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zinnnnn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vandaag is 't eindelijk zover! Aanwezig met 2 Belgische vrienden, kben te herkennen aan een witte t-shirt van robocop :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier bij Niels Geusebroek vanavond!

Niels Geusebroek ‏@Nielsgeusebroek
Citaat:
Vanavond knallen in Heineken Music Hall met @wildstyleznl, vanaf 00.00 uur. Wie is daar bij? #xqlusive http://fb.me/1fPlpKPWf
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 14:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Veel plezier bij Niels Geusebroek vanavond!

Niels Geusebroek ‏@Nielsgeusebroek
Citaat:
Vanavond knallen in Heineken Music Hall met @wildstyleznl, vanaf 00.00 uur. Wie is daar bij? #xqlusive http://fb.me/1fPlpKPWf

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej wortt hart11!!!!!1!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 16:44 
 
Hardtraxx Veteran

Dan valt die sowieso af bij Guess who :P :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom draait Wildstylez op het laatst nog een kwartiertje zelf? Ik vind het een beetje onlogisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HE-Fan schreef:
Waarom draait Wildstylez op het laatst nog een kwartiertje zelf? Ik vind het een beetje onlogisch.

Op je eigen feestje wil je natuurlijk wel iedereen die tot de laatste seconden blijft bedanken voor hun support. Vind het juist niet minder dan logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2013 18:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tot over 6 uurtjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 02:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jammer al die P1 nummers gemist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jammer al die P1 nummers gemist..

Idd.. Toch wel benieuwd wat er dan van 4 tot kwart voor 5 staat. Zal denk ik dan een Wildstylez Live komen met MC Geusebroek
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 02:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is even een smak terug qua niveau dan xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 02:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Dat is even een smak terug qua niveau dan xd.

Dat wordt het denk ik al zodra The Gathering herhaald gaat worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 02:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Martin Dabek
CONGRATZ ON THE GOLDEN PLAT!!!!
53 seconden geleden


Niels geusebroek al geweest en een golden plat gehaald, benieuwd naar 4 uur dus ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wildstylez (Incl Project One) 00:00 - 02:00

01: Wildstylez - Timeless
02: Wildstylez - I See Stars
03: Wildstylez - The Phantom Beat
04: Wildstylez - Revenge
05: The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix/2013 Edit)
06: Tuneboy - Whacky Jackie
07: Wildstylez - A Complex Situation
08: The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
09: Wildstylez - Back 2 Basics
10: DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix)
11: Wildstylez - Pleasure (2013 Mix)
12: Wildstylez - No Time to Waste (Defqon.1 Anthem 2010)
13: Wildstylez - Delay Distortion
14: Wildstylez & Headhunterz - Project One
15: Wildstylez - Single Sound
16: Project One - Raiders of the Sun / Rate Reducer (Headhunterz Remix)
17: Project One - Life Beyond Earth
18: Project One - The World is Yours
19: Project One - Art of Creation
20: Project One - The Story Unfolds
21: Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
**BREAKING NEWS: YOS is Gouden Plaat**
22: Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer (Live)
23: Wildstylez - Shadow
24: Showtek - Black
25: Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
26: Wildstylez & Brennan Heart - Lose My Mind
27: Code Black - Brighter Day
28: Wildstylez & Alpha Twins - Breath
29: Stream Fail (Vocals: Until the Lights go Out)
30: Wildstylez - Soundstorm
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 06:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie was guess who?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 06:09 
 
Hardtraxxer

D-block & S-te-fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 06:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pffft :/
Wel een redelijke wildstylre set ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 09:59 
 
Hardtraxx Elite

Wat een feest! 1ste keer X-qlusive was dit voor mij, het viel me op dat er echt een ongekende en gezellige sfeer was.

Ben benieuwd naar de livesetjes:p zal ook wel wat gestreamfailt worden haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 09:59 
 
Hardtraxx Elite

Wat een feest! 1ste keer X-qlusive was dit voor mij, het viel me op dat er echt een ongekende en gezellige sfeer was.

Ben benieuwd naar de livesetjes:p zal ook wel wat gestreamfailt worden haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hoge verwachtingen en die zijn allemaal waargemaakt, wat een heerlijke party was dit zeg :love: Oude knallers van Wildy en met Project 1 erbij, het kon gewoon niet beter :love: :love: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 10:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Had hoge verwachtingen en die zijn allemaal waargemaakt, wat een heerlijke party was dit zeg :love: Oude knallers van Wildy en met Project 1 erbij, het kon gewoon niet beter :love: :love: :thumbsup:


Eens! Dikke sfeer :) even copy pasten van Fb :p

X-Qlusive Wildstylez -> TOP

+geluid (hard en zuiver)
++sfeer
+++oudere tracks van meneer Wildstylez
+++ PROJECT 1

Aantal tracks zoals: Clubbin', Spin That Shit, Fine Dayz remix, Defqon 1 Australia anthem ... niet gehoord :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 10:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Michaelotje schreef:
D-block & S-te-fan


Wat een boutset, zelfs Human Soul niet gehoord :cry:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten