Waarom is Adrenalize 2:30 uur lang? :0
Enigste wat nu nog af is die remix, Ik weet voor 80% zeker dat het de remix is van Back 2 Basics!
wrote:wrote:wrote:
Wildstylez @wildstyleznl
@SeazeDJ @adrenalizedj I'm playing with all dj's back 2 back
ik durf te gokken dat die set met de remix van back 2 basics wordt geopend. Ben wel benieuwd, HHZ en WS hadden ook een TBA waar echt nooit meer iets van is vernomen. Misschien as zaterdagwrote:Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
Enigste wat nu nog af is die remix, Ik weet voor 80% zeker dat het de remix is van Back 2 Basics!
Ja dat denk ik ook!, maar het zou geweldig zijn als ie nog meer had klaar liggen! naja ik hoor gelijk of ie van heady is dus ben benieuwdwrote:ik durf te gokken dat die set met de remix van back 2 basics wordt geopend. Ben wel benieuwd, HHZ en WS hadden ook een TBA waar echt nooit meer iets van is vernomen. Misschien as zaterdagwrote:Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
De track met Geck-o zijn ze nog niet eens echt aan begonnen, maar ik doelde meer op Body Flow of iets anders. Had m graag gehoord maar de kans is klein als hij maar weinig tracks draait.wrote:Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
Ik denk niet dat die speciaal om 4 uur 's nachts ff langs komt om een nummertje te zingen...wrote:Zou wat zijn als de Guess Who...? gewoon Niels Geusebroek is![]()
Laten we hopen op P1!
Hij was ook speciaal naar België gekomen om even 1 nummertje te zingen (qontinent)wrote:Ik denk niet dat die speciaal om 4 uur 's nachts ff langs komt om een nummertje te zingen...wrote:Zou wat zijn als de Guess Who...? gewoon Niels Geusebroek is![]()
Laten we hopen op P1!
Waarom nou weer 'kneus' :') En zo probleem is 't toch niet als hij er staat..wrote:Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat ..
Ik zou flink gaan huilen in ieder geval. Maar ik ga hier dan ook niet heen, niet zo gek van.wrote:Waarom nou weer 'kneus' :') En zo probleem is 't toch niet als hij er staat..wrote:Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat ..
Er is al aangegeven dat hij even komt meezingen. Goed moment om even naar de wc te gaan etc. Of gewon mee te zingen, ik vind het allemaal wel best.wrote:Waarom nou weer 'kneus' :') En zo probleem is 't toch niet als hij er staat..wrote:Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat ..
Misschien komt hij wel gewoon langs om te kijken, kan toch ook?wrote:Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan
http://partyflock.nl/user/248110:S_te_Fan.html
Dacht op facebook gelezen te hebben dat ze/hij als bezoeker gaatwrote:Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan
Goh als je ff naar beide pagina's kijkt dan is het aan te nemen dat D Block z'n agenda niet meer invult.wrote:Misschien komt hij wel gewoon langs om te kijken, kan toch ook?wrote:Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan
Want D-block gaat niet https://partyflock.nl/user/19286:D_Block.html
Want? Q-Dance verwent ons normaliter wel met livesets. Ik neem aan dat ze later wel eens een keertje online komen.wrote:De livesets worden gewoon niet opgenomen, ik vind dit zo rare actie van Q-Dance..
Voor hetzelfde geld nemen ze de sets wel op, maar staat het er niet bij. Ik zou livesets zien als een gift en niet perse als een verplichting, maar goed. Dat is dan mijn mening.wrote:Normaal staat bij All you need to know, het word live opgenomen en later op soundcloud of itunes geupload..
Nu helemaal niks, ik vind maar gierige actie
je hebt ook wel gelijk, maar bij X-Qlusive komen altijd de leukste setjes! die je normaal niet hebt! En daarom vind ik het jammer.wrote:Voor hetzelfde geld nemen ze de sets wel op, maar staat het er niet bij. Ik zou livesets zien als een gift en niet perse als een verplichting, maar goed. Dat is dan mijn mening.wrote:Normaal staat bij All you need to know, het word live opgenomen en later op soundcloud of itunes geupload..
Nu helemaal niks, ik vind maar gierige actie