Ook al durf ik het bijna niet hard op te zeggen, ik denk toch echt dat Guess Who? een Project One setje wordt.
Niels Geusebroek komt echt geen 45 minuten meezingen. Dat is gewoon echt veel te lang, ook voor Q. Daarnaast zou 45 minuten ook weer een wat vreemde duur voor een set van DBSTF/BH/Ran-D zijn. 45 minuten zou precies een goede duur zijn om een volledige P1 set neer te zetten met enkele edits. Een uur is hier dan namelijk weer te lang voor.
Met het neerzetten van Guess Who? geef je als organisatie ook een boodschap af dat er iets geprogrammeerd staat wat enigszins bijzonder is. Ik kan dan ook absoluut geen enkele reden vinden waarom een set van de hiervoorgenoemde heren als enigszins bijzonder gekwalificeerd zou kunnen worden. Het zijn namelijk al namen die je in eerste instantie al in de lineup van dit evenement zou verwachten.
Misschien is het wishful thinking, but we'll see
