Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is Adrenalize 2:30 uur lang? :0
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:21 
 
Hardtraxx Elite

Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
Enigste wat nu nog af is die remix, Ik weet voor 80% zeker dat het de remix is van Back 2 Basics! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Bezemsteel schreef:
PNXRMX schreef:

Wildstylez ‏@wildstyleznl
@SeazeDJ @adrenalizedj I'm playing with all dj's back 2 back ;)


:love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
Enigste wat nu nog af is die remix, Ik weet voor 80% zeker dat het de remix is van Back 2 Basics! ;)

ik durf te gokken dat die set met de remix van back 2 basics wordt geopend. Ben wel benieuwd, HHZ en WS hadden ook een TBA waar echt nooit meer iets van is vernomen. Misschien as zaterdag
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:26 
 
Hardtraxx Elite

Bezemsteel schreef:
hotymoty schreef:
Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
Enigste wat nu nog af is die remix, Ik weet voor 80% zeker dat het de remix is van Back 2 Basics! ;)

ik durf te gokken dat die set met de remix van back 2 basics wordt geopend. Ben wel benieuwd, HHZ en WS hadden ook een TBA waar echt nooit meer iets van is vernomen. Misschien as zaterdag


Ja dat denk ik ook!, maar het zou geweldig zijn als ie nog meer had klaar liggen! naja ik hoor gelijk of ie van heady is dus ben benieuwd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Die track met Geck-o is echt nog niet af hoor!!, en die andere solo track ook nog niet waar die over twitterde!
Enigste wat nu nog af is die remix, Ik weet voor 80% zeker dat het de remix is van Back 2 Basics! ;)


De track met Geck-o zijn ze nog niet eens echt aan begonnen, maar ik doelde meer op Body Flow of iets anders. Had m graag gehoord maar de kans is klein als hij maar weinig tracks draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 12:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zou wat zijn als de Guess Who...? gewoon Niels Geusebroek is :P
Laten we hopen op P1! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:32 
 
Hardtraxx Veteran

Shockwave schreef:
Zou wat zijn als de Guess Who...? gewoon Niels Geusebroek is :P
Laten we hopen op P1! :thumbsup:


Ik denk niet dat die speciaal om 4 uur 's nachts ff langs komt om een nummertje te zingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:32 
 
Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Shockwave schreef:
Zou wat zijn als de Guess Who...? gewoon Niels Geusebroek is :P
Laten we hopen op P1! :thumbsup:


Ik denk niet dat die speciaal om 4 uur 's nachts ff langs komt om een nummertje te zingen...

Hij was ook speciaal naar België gekomen om even 1 nummertje te zingen (qontinent)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 13:41 
 
Hardtraxxer

Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat .. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dennisje030 schreef:
Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat .. :mad:


Waarom nou weer 'kneus' :') En zo probleem is 't toch niet als hij er staat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
dennisje030 schreef:
Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat .. :mad:


Waarom nou weer 'kneus' :') En zo probleem is 't toch niet als hij er staat..

Ik zou flink gaan huilen in ieder geval. Maar ik ga hier dan ook niet heen, niet zo gek van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
dennisje030 schreef:
Ga er wel vanuit dat we Niels Geusenbroek helaas gaan zien.. mooi moment om ff lekker te gaan pissen of eten.. Zolang die kneus maar niet om 00:00 uur op het podium staat .. :mad:


Waarom nou weer 'kneus' :') En zo probleem is 't toch niet als hij er staat..


Er is al aangegeven dat hij even komt meezingen. Goed moment om even naar de wc te gaan etc. Of gewon mee te zingen, ik vind het allemaal wel best.

Kom er nog een meeting? ben nog nooit bij een hardtraxx meeting geweest omdat ik die dingen vergeet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

Ook al durf ik het bijna niet hard op te zeggen, ik denk toch echt dat Guess Who? een Project One setje wordt.

Niels Geusebroek komt echt geen 45 minuten meezingen. Dat is gewoon echt veel te lang, ook voor Q. Daarnaast zou 45 minuten ook weer een wat vreemde duur voor een set van DBSTF/BH/Ran-D zijn. 45 minuten zou precies een goede duur zijn om een volledige P1 set neer te zetten met enkele edits. Een uur is hier dan namelijk weer te lang voor.

Met het neerzetten van Guess Who? geef je als organisatie ook een boodschap af dat er iets geprogrammeerd staat wat enigszins bijzonder is. Ik kan dan ook absoluut geen enkele reden vinden waarom een set van de hiervoorgenoemde heren als enigszins bijzonder gekwalificeerd zou kunnen worden. Het zijn namelijk al namen die je in eerste instantie al in de lineup van dit evenement zou verwachten.

Misschien is het wishful thinking, but we'll see :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:18 
 
Hardtraxx Elite

Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan

http://partyflock.nl/user/248110:S_te_Fan.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan

http://partyflock.nl/user/248110:S_te_Fan.html

Misschien komt hij wel gewoon langs om te kijken, kan toch ook? :)
Want D-block gaat niet https://partyflock.nl/user/19286:D_Block.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:57 
 
Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan

http://partyflock.nl/user/248110:S_te_Fan.html


Dacht op facebook gelezen te hebben dat ze/hij als bezoeker gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 16:59 
 
Hardtraxx Veteran

Fusionmania schreef:
hotymoty schreef:
Sorry jongens, het word helaas toch echt D-Block & Stefan

http://partyflock.nl/user/248110:S_te_Fan.html

Misschien komt hij wel gewoon langs om te kijken, kan toch ook? :)
Want D-block gaat niet https://partyflock.nl/user/19286:D_Block.html


Goh als je ff naar beide pagina's kijkt dan is het aan te nemen dat D Block z'n agenda niet meer invult. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:31 
 
Hardtraxx Elite

De livesets worden gewoon niet opgenomen, ik vind dit zo rare actie van Q-Dance..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
De livesets worden gewoon niet opgenomen, ik vind dit zo rare actie van Q-Dance..

Want? Q-Dance verwent ons normaliter wel met livesets. Ik neem aan dat ze later wel eens een keertje online komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 22:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inderdaad wel opmerkelijk zeg, ben benieuwd wat daar de reden voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxx Elite

Normaal staat bij All you need to know, het word live opgenomen en later op soundcloud of itunes geupload..

Nu helemaal niks, ik vind maar gierige actie
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Normaal staat bij All you need to know, het word live opgenomen en later op soundcloud of itunes geupload..

Nu helemaal niks, ik vind maar gierige actie

Voor hetzelfde geld nemen ze de sets wel op, maar staat het er niet bij. Ik zou livesets zien als een gift en niet perse als een verplichting, maar goed. Dat is dan mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2013 23:08 
 
Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
hotymoty schreef:
Normaal staat bij All you need to know, het word live opgenomen en later op soundcloud of itunes geupload..

Nu helemaal niks, ik vind maar gierige actie

Voor hetzelfde geld nemen ze de sets wel op, maar staat het er niet bij. Ik zou livesets zien als een gift en niet perse als een verplichting, maar goed. Dat is dan mijn mening.

je hebt ook wel gelijk, maar bij X-Qlusive komen altijd de leukste setjes! die je normaal niet hebt! En daarom vind ik het jammer.

EDIT: Haha Q-Dance heeft me gehoord 'Aanstaande zaterdag kun je weer volop meegenieten van de nieuwste editie van X-Qlusive! Tune in vanaf 22:30 uur en luister LIVE mee op Q-dance Radio.''
Juistem
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2013 11:52 
 
Hardtraxx Elite

Zou inderdaad jammer zijn geweest als we de livesets niet konden terugluisteren. De set van nc tijdens hun xq heb ik na het feest ook stuk gedraaid!
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten