Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Wildstylez (Incl Project One) 00:00 - 02:00

01: Wildstylez - Timeless
02: Wildstylez - I See Stars
03: Wildstylez - The Phantom Beat
04: Wildstylez - Revenge
05: The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix/2013 Edit)
06: Tuneboy - Whacky Jackie
07: Wildstylez - A Complex Situation
08: The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)
09: Wildstylez - Back 2 Basics
10: DJ Duro - Phenomenon (Showtek Remix)
11: Wildstylez - Pleasure (2013 Mix)
12: Wildstylez - No Time to Waste (Defqon.1 Anthem 2010)
13: Wildstylez - Delay Distortion
14: Wildstylez & Headhunterz - Project One
15: Wildstylez - Single Sound
16: Project One - Raiders of the Sun / Rate Reducer (Headhunterz Remix)
17: Project One - Life Beyond Earth
18: Project One - The World is Yours
19: Project One - Art of Creation
20: Project One - The Story Unfolds
21: Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
**BREAKING NEWS: YOS is Gouden Plaat**
22: Wildstylez & Niels Geusebroek - Year Of Summer (Live)
23: Wildstylez - Shadow
24: Showtek - Black
25: Wildstylez & Noisecontrollers - Stardust
26: Wildstylez & Brennan Heart - Lose My Mind
27: Code Black - Brighter Day
28: Wildstylez & Alpha Twins - Breath
29: Stream Fail (Vocals: Until the Lights go Out)
30: Wildstylez - Soundstorm

Deze set was zeer goed te doen via de stream. :yes: Op de logische minpuntjes na dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is The Moon gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Is The Moon gedraaid?

Om de aarde ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Kepro schreef:
Is The Moon gedraaid?

Om de aarde ja


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 13:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zitten toch wel een aantal pareltjes in die set zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxx Elite

Wat heb ik genoten zeg, alles klopte! Perfecte sfeer ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:05 
 
Hardtraxxer

Wat draaide wildstylez nou dat laatste kwartiertje? ben door alpha2 in slaap gevallen op de bank.. saaie kut set :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:37 
 
Hardtraxxer

Wie is er geweest en hoe was het? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heer-lijk!

+++++ Oudere platen, en goed veel ook!!!
+++ HMH: Klopt gewoon! Geluid, drukte zijn allemaal altijd precies goed te doen
++ Diverse sets
+ Sfeer!

Eerste uurtje was echt grandioos, eindelijk weer Fahrenheit (TBY remix) gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:33 
 
Hardtraxxer

X-Qlusive feestjes stellen nooit teleur vind ik, ongeacht wie er draaien eigenlijk. Heb alleen flink staan schelden toen die niels geuzenbroek op kwam maargoed dat zag je al ver te voren aankomen..

Het feit dat ik toch nog eens P1 live heb mogen meemaken in m'n leven en daar mijn bijhorende favoriete track the story unfolds ook voorbij kwam was mijn avond al helemaal goed!! :love: :love: :love:

Al met al weer een top feestje, geweldige sfeer en weer genoeg leuke mensen ontmoet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
08: The KGB's - Fahrenheit (Technoboy Remix)


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:20 
 
Hardtraxx Addict

Michaelotje schreef:
Wat draaide wildstylez nou dat laatste kwartiertje? ben door alpha2 in slaap gevallen op de bank.. saaie kut set :/


Adaro - The Haunter of the Dark, Bodylotion - How Much Can You Take en Diss Reaction - Jiiieehaaaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgend jaar de beurt aan Frontliner zeker, of Zatox. Sowieso aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 23:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jemig voor die eerste anderhalf uur had ik een moord willen doen om dat mee te maken in de HMH :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran

Calmdowner schreef:
Michaelotje schreef:
Wat draaide wildstylez nou dat laatste kwartiertje? ben door alpha2 in slaap gevallen op de bank.. saaie kut set :/



Diss Reaction - Jiiieehaaaa.

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 09:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantastisch feest gehad met uiteraard Project One als uitschieter!

Verder vind ik de nieuwe Noisecontrollers (Trick or Treat) echt een lekker plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 11:04 
 
Hardtraxx Addict

Man man wat had ik die Project One set graag willen meemaken :( :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 19:01 
 
Hardtraxxer

Ik heb heimwee! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermov ... tylez.html

Goed gelukt al zeg ik het zelf!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q heeft de laatste tijd wel vette aftermovies :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:23 
 
Hardtraxx Elite

Ik denk op muzikaal gebied, de beste avond van mijn leven gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


CHICKENSKIN!!! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 17:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
http://www.hardtraxx.nl/videos/aftermovie-x-qlusive-wildstylez.html

Goed gelukt al zeg ik het zelf!

Prachtige aftermovie, sfeertje! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en gelukkig geen year of summer erin :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Veteran

Mooi om te zien dat Wildstylez emoties heeft, vette aftermovie! Jammer dat ik dit gemist heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:22 
 
Hardtraxx Elite

hele vette aftermovie van een geweldig feest!
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten