Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wie heeft het over recht? In mijn ogen heeft (onder andere) P1 een groot aandeel gehad in de positie waarin Wildstylez zich nu bevind. Je zou dus kunnen stellen dat de mensen die daar fan van waren/zijn daar indirect ook een aandeel in hebben. In die groep zullen ongetwijfeld zat mensen zitten die niet op het laatste werk van Wildstylez zitten te wachten, maar best nog een keer P1 hadden willen zien. Die mensen zullen niet gaan voor deze line-up, maar wel élke line-up met P1 erin.

Minachting richting eigen achterban als je zoiets zou doen imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Project One op zichzelf is toch ook niet zo heel boeiend. Draaien ze weer een half uur hun album en klaar is kees. Ik vind het goed dat HHZ en Wildstylez er een einde aan hebben gemaakt aangezien ze niet meer samen onder die naam produceren. Je kan niet eeuwig teren op die 12 nummers die ze ooit een keer gemaakt hebben, hoe goed ze ook zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker mee eens, maar zou het desondanks toch heerlijk vinden om het hele album aan elkaar gemixt te horen in de HMH zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo interpreteerde ik zijn verhaal, als het niet zo bedoeld was, mijn fout.

Maar het is en blijft de avond van Wildstylez en niet P1. Natuurlijk heeft de line up wel deels invloed op de keuze om te gaan. Maar om ze daar nou op af te rekenen vind ik wat ver gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Zeker mee eens, maar zou het desondanks toch heerlijk vinden om het hele album aan elkaar gemixt te horen in de HMH zeg.

Was in 2008 naar een willekeurig feest gegaan en ze stonden elke week wel ergens samen dat te doen. Ze deden de hele tijd niks anders vlak nadat hun album uit was xd

Wat dat betreft baal ik echt, jaar te laat geboren zegmaar :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dat maakt het niet minder vet om al die nummers na jaren nog een keer live te horen, je hoort ze namelijk nooit meer. En in 2008 heb ik ze een flink aantal keren op zien treden, kon ze niet vaak genoeg zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zelfde probleem, nog nooit gezien. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:51 
 
Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zeker mee eens, maar zou het desondanks toch heerlijk vinden om het hele album aan elkaar gemixt te horen in de HMH zeg.

Was in 2008 naar een willekeurig feest gegaan en ze stonden elke week wel ergens samen dat te doen. Ze deden de hele tijd niks anders vlak nadat hun album uit was xd

Wat dat betreft baal ik echt, jaar te laat geboren zegmaar :cry:


precies dit, jaar te laat geboren.

Ik 2007/2008 luisterde ik nog vanaf thuis, waar dus o.a. project one voorbij kwam in 2008. Dit was echt DE shit. Helaas kon ik in de zomer van 2009 pas meefeesten als 18 jarige, en toen was 't gebeurd met hun.

Heel jammer. Ik gun het iedereen die zaterdag gaat hoor, maar ik baal dan wel echt heel erg in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Guess Who.. Slimme zet! Erg benieuwd, hopelijk geen The Prophet. Twee uur Wildstylez is wel genieten, maar The Gathering weer bij elkaar vind ik misschien minder, had liever twee losse uurtjes gehad. Maar goed, de hits komen langs en die twee uur moet genoeg tijd geven om iets heel gaafs te gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wie heeft het over recht? In mijn ogen heeft (onder andere) P1 een groot aandeel gehad in de positie waarin Wildstylez zich nu bevind. Je zou dus kunnen stellen dat de mensen die daar fan van waren/zijn daar indirect ook een aandeel in hebben. In die groep zullen ongetwijfeld zat mensen zitten die niet op het laatste werk van Wildstylez zitten te wachten, maar best nog een keer P1 hadden willen zien. Die mensen zullen niet gaan voor deze line-up, maar wel élke line-up met P1 erin.

Minachting richting eigen achterban als je zoiets zou doen imo.


Mocht P1 idd nog een keer een optreden geven zou ik dat super vet vinden. Ik snap alleen niet helemaal dat gezeur erover, Bij een XQ worden vaak alle oude platen gedraaid door de desbetreffende artiest zelf. Het is juist de kans voor de vroegere fans om deze platen nog een keer te horen en dus massaal naar de HMH te komen. Daarom heb ik ook twee kaartjes gehaald. Niet vanwege zijn nieuwe werk (wat ook goed is maar minder briljant dan eerst). Eigenlijk is Joram samen met Willem gewoon verplicht om speciaal voor mij die P1 pakken aan te trekken :P Die ene keer op qlimax 2008 was schandalig kort
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mensen zeiden het ook van Q-Dance presents Headhunterz.. Dus de garantie is er niet.
Even onderzoek gedaan: Er is gezegd dat er een liveact van Wildstylez zou komen. Die zie ik niet staan, zou dus kunnen. Ook The Prophet en Technoboy zijn vrij en niet eens een rare optie. Brennan Heart staat in de time-out, maar zou nog heen en weer kunnen rijden, maar is wel onwaarschijnlijk. Ultiem zou P1 natuurlijk zijn, maar goed, men zei wel dat ze ermee zouden stoppen, dus echt er vanuit ga ik niet. Zeker niet omdat de tracks al wat ouder zijn en dan drie kwartier wel wat lang is..

Opties genoeg dus! Ik heb er in ieder geval zin in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben eigenlijk benieuwder hoe Wildstylez dat laatste uurtje in gaat vullen. Hardcore of wat gaat ie doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:17 
 
Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Ben eigenlijk benieuwder hoe Wildstylez dat laatste uurtje in gaat vullen. Hardcore of wat gaat ie doen?


Is een kwartiertje, maar ben inderdaad ook erg benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ben eigenlijk benieuwder hoe Wildstylez dat laatste uurtje in gaat vullen. Hardcore of wat gaat ie doen?

Dat is maar een kwartier, dus heel veel bijzonders zal het waarschijnlijk niet zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh ik dacht een uur en een kwartier, verkeerd gekeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wildstylez - Atrocious (Kasparov remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Mensen zeiden het ook van Q-Dance presents Headhunterz.. Dus de garantie is er niet.
Even onderzoek gedaan: Er is gezegd dat er een liveact van Wildstylez zou komen. Die zie ik niet staan, zou dus kunnen. Ook The Prophet en Technoboy zijn vrij en niet eens een rare optie. Brennan Heart staat in de time-out, maar zou nog heen en weer kunnen rijden, maar is wel onwaarschijnlijk. Ultiem zou P1 natuurlijk zijn, maar goed, men zei wel dat ze ermee zouden stoppen, dus echt er vanuit ga ik niet. Zeker niet omdat de tracks al wat ouder zijn en dan drie kwartier wel wat lang is..

Opties genoeg dus! Ik heb er in ieder geval zin in.


Ik denk dat het laatste kwartiertje live zal zijn. Of met niels geuzenbroek zodat iedereen snel naar buiten gaat xd .. Ik heb er vreselijk veel zin in. Hopelijk draaien de rest van de mensen ook wat oude klappers. Frontliner mag time wel draaien en scantraxx rootz ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op Defqon 2010 draaide Wildstylez als laatste Lenny Dee - Forgotten Moments (Ophidian Remix), dat zou hij van mij zo nog een keer mogen doen. Een van de weinige hardcore platen die ik echt heel tof vind!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:46 
 

Ik zoek nog een ticket, mochten jullie iemand weten die nog een ticket tekoop heeft, laat het alsjeblieft weten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 23:48 
 

Project One :love:
Op Black 2011 draaiden Headhunterz & Wildstylez heel wat oudere platen alsook enkele Project One platen, was echt zo heerlijk, zelfs toen zag ik aan veel mensen dat ze die oudere platen niet kenden en er dus ook weinig op losgingen...
Iig, als ze er staan of niet, ik heb toch examens en dat is balen...
Maar misschien doen ze het over 3 jaar nog wel eens ergens en dan zou het nog vetter zijn... Voor de rest spreekt deze line up me weinig aan dus vind het niet zo erg dat ik hier niet heenga :)...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 11:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Man, wat baal ik als P1 echt zal optreden. Kan het me bijna niet voorstellen want ik herinner me nog dat ze op de X-Qlusive van Headhunterz zeiden dat het écht de laatste keer was. Aan de andere kant zou dat ook goed kunnen betekenen dat ze hier zouden staan.. Nouja, ik heb ze in ieder geval één keer mogen meemaken, ik prijs mezelf gelukkig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 17:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk draait Wildstylez altijd b2b, anders is 't toch geen X-Qlusive :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij is vaak niet iedere set b2b, maar nu is er wel heel weinig b2b. Als de surprise act idd P1 is, dan valt het nog wel mee, maar zijn zijn sets gewoon allemaal vroeg ipv verspreid. Tbh heb ik liever Frontliner solo en A2 ook liever solo denk ik. Als ie met Atmoz mee zou draaien zou dat weer een langere set zijn, dus het is prima zo. Baal er alleen wel van dat er nu zo weinig Heady en NC is. P1 maakt het wel een beetje goed, maar wil wel dat Heady al zn nieuwe hitjes kwijt kan. Ruimte voor een Geck-o track is er niet echt meer :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 21:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Volgens mij is vaak niet iedere set b2b, maar nu is er wel heel weinig b2b. Als de surprise act idd P1 is, dan valt het nog wel mee, maar zijn zijn sets gewoon allemaal vroeg ipv verspreid. Tbh heb ik liever Frontliner solo en A2 ook liever solo denk ik. Als ie met Atmoz mee zou draaien zou dat weer een langere set zijn, dus het is prima zo. Baal er alleen wel van dat er nu zo weinig Heady en NC is. P1 maakt het wel een beetje goed, maar wil wel dat Heady al zn nieuwe hitjes kwijt kan. Ruimte voor een Geck-o track is er niet echt meer :(


Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik vraag me ook echt af of frontliner en alpha twins wel echt alleen draaien. Misschien het eerste halfuur alleen en daarna komt Wildstylez er gewoon gezellig bij staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:37 
 
Hardtraxx Elite

Bezemsteel schreef:
PNXRMX schreef:
Volgens mij is vaak niet iedere set b2b, maar nu is er wel heel weinig b2b. Als de surprise act idd P1 is, dan valt het nog wel mee, maar zijn zijn sets gewoon allemaal vroeg ipv verspreid. Tbh heb ik liever Frontliner solo en A2 ook liever solo denk ik. Als ie met Atmoz mee zou draaien zou dat weer een langere set zijn, dus het is prima zo. Baal er alleen wel van dat er nu zo weinig Heady en NC is. P1 maakt het wel een beetje goed, maar wil wel dat Heady al zn nieuwe hitjes kwijt kan. Ruimte voor een Geck-o track is er niet echt meer :(


Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Ik vraag me ook echt af of frontliner en alpha twins wel echt alleen draaien. Misschien het eerste halfuur alleen en daarna komt Wildstylez er gewoon gezellig bij staan


Wildstylez ‏@wildstyleznl
@SeazeDJ @adrenalizedj I'm playing with all dj's back 2 back ;)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten