dawasiknie schreef:
TiMOTHYb schreef:
Zeker mee eens, maar zou het desondanks toch heerlijk vinden om het hele album aan elkaar gemixt te horen in de HMH zeg.
Was in 2008 naar een willekeurig feest gegaan en ze stonden elke week wel ergens samen dat te doen. Ze deden de hele tijd niks anders vlak nadat hun album uit was
Wat dat betreft baal ik echt, jaar te laat geboren zegmaar

precies dit, jaar te laat geboren.
Ik 2007/2008 luisterde ik nog vanaf thuis, waar dus o.a. project one voorbij kwam in 2008. Dit was echt DE shit. Helaas kon ik in de zomer van 2009 pas meefeesten als 18 jarige, en toen was 't gebeurd met hun.
Heel jammer. Ik gun het iedereen die zaterdag gaat hoor, maar ik baal dan wel echt heel erg in ieder geval.