Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 12:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
In tijden niet meer zo naar een feestje uitgekeken. En dan met name op het eerste uurtje Wildstylez solo waar hij (hopelijk) al zijn oudere hits nog eens draait :).


Laten we 't hopen :$ Wat kijk ik naar uit naar Clubbin', LDMF remix, Phantom Beat en ga zo maar verder :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
In tijden niet meer zo naar een feestje uitgekeken.


Same! Kijk eigenlijk naar vrijwel iedere set uit. Sinds de zomer geen mainstream feesten meer bezocht volgens mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 17:51 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
In tijden niet meer zo naar een feestje uitgekeken. En dan met name op het eerste uurtje Wildstylez solo waar hij (hopelijk) al zijn oudere hits nog eens draait :).



En een half uurtje Project One als het kan..! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 18:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ga echt huilen als dat gebeurt, sowieso baal ik al ontzettend dat ik hier niet heen kan ivm een bruiloft, maar als er dan ook nog eens episch gedraaid wordt + project one die optreed... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 19:08 
 
Hardtraxx Addict

Lekker naar XX Raw haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2013 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb er ook gigantisch veel zin in, hij gaf gister bij q-dance radio aan, dat ie ook nog wat oudere saifam platen ging draaien. Dit plus zijn eigen oude werk, een liveset van de man en wat project one platen die toch wel langs gaan komen. heb ik er heel veel zin in.

Om 12 uur begint het festijn :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 23:39 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Aanwezig uiteraard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Heb er ook gigantisch veel zin in, hij gaf gister bij q-dance radio aan, dat ie ook nog wat oudere saifam platen ging draaien. Dit plus zijn eigen oude werk, een liveset van de man en wat project one platen die toch wel langs gaan komen. heb ik er heel veel zin in.

Om 12 uur begint het festijn :drool:

OUde SAIFAM platen. Dat zou echt heel erg relaxed zijn! Vorig jaar op XQ Noisecontrollers ook al ineens Miami Belch, kan ik alleen maar vrolijk van worden.
Ik heb die uitzending van dinsdag ook nog niet gevonden op de Soundcloud van Q-Dance en Wildstylez. Weet iemand of deze nog online komt? Ik wil hem graag nog even luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2013 17:44 
 
Hardtraxx Elite

Belachelijk veel zin in! Wildstylez + HMH geluid! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

3 kwartier Project One misschien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Of Brennan Heart?

Al hoop ik P1 natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:56 
 
Hardtraxx Elite

ik hoop zo erg op p1 :D verder prima tt! benieuwd wat wildstylez dat laatste kwartiertje gaat doen haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Als Project 1 een optreden krijgt word ik helemaal debiel dat ik niet ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze Project One neerzetten, dan is dat wel een hele grote naaistreek naar iedere doorgewinterde liefhebber uit de scene toe. Want honderden, zo niet duizenden mensen zouden een moord doen (niet letterlijk nemen) om Project One nog één keer zien op te treden. Ze hebben aangegeven dat ze nooit meer een optreden als Project One zouden doen, dan moeten ze zich daar ook aan houden. En niet als surprise act doen, terwijl meer dan drie kwart die op dat moment in de HMH staat nog nooit van heeft gehoord, omdat ze de scene nog niet lang genoeg volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:14 
 
Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Als ze Project One neerzetten, dan is dat wel een hele grote naaistreek naar iedere doorgewinterde liefhebber uit de scene toe. Want honderden, zo niet duizenden mensen zouden een moord doen (niet letterlijk nemen) om Project One nog één keer zien op te treden. Ze hebben aangegeven dat ze nooit meer een optreden als Project One zouden doen, dan moeten ze zich daar ook aan houden. En niet als surprise act doen, terwijl meer dan drie kwart die op dat moment in de HMH staat nog nooit van heeft gehoord, omdat ze de scene nog niet lang genoeg volgen.



Toch hoop ik erop! Maar snap je punt helemaal..
Zal uiteindelijk wel Brennen Heart of D-block & S-te-Fan worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:21 
 
Hardtraxxer

Met Lose My Mind was 't al een wonder dat BH niet in de line up stond.. Zal zo wel opgelost gaan worden dus.

Atmozfears staan (staat?) niet live toch? Dan is een halfuurtje draaien wel heel kort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt het niet gewoon een uurtje karaoken met Niels Geuzebroek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 19:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart heeft zijn eigen feesie in de Time out dus die word het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

45 min niels geuzenbroek is denk ik wat veel, misschien 15 minuten. Hoop echt op p1, maar gok de prophet. Kan ik mooi mn beentjes even pauze geven. Goed gedaan van Q, tijdens Atmozfears ff broodje eten en zitten en paar uurtjes later weer. Maar p1 is ook niet erg
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik de timetable zie baal ik toch wel ietwat, ook al zal XXlerator ongetwijfeld ook dik worden. Maar in totaal 2 uur en 15 minuten Wildstylez solo is wel super dik, zullen hoe dan ook veel van z'n oude tracks langs komen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:29 
 
Hardtraxx Elite

D-Block & Stefan zijn op vakantie :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd of Wildstylez ook de hele avond gaat draaien naast de andere dj's. Hoort eigenlijk wel bij een XQ maar staat niet bij de timetable. Hoop het eigenlijk wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:04 
 
Hardtraxx Elite

Bezemsteel schreef:
Ben wel benieuwd of Wildstylez ook de hele avond gaat draaien naast de andere dj's. Hoort eigenlijk wel bij een XQ maar staat niet bij de timetable. Hoop het eigenlijk wel

Ja idd, vind ik erg jammer... vind btw wel jammer dat wildstylez niet apart samen met headhunterz en noisecontrollers staat.. nu krijg je zon rot setje zoals bij The Gathering.. :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2013 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Als ze Project One neerzetten, dan is dat wel een hele grote naaistreek naar iedere doorgewinterde liefhebber uit de scene toe. Want honderden, zo niet duizenden mensen zouden een moord doen (niet letterlijk nemen) om Project One nog één keer zien op te treden. Ze hebben aangegeven dat ze nooit meer een optreden als Project One zouden doen, dan moeten ze zich daar ook aan houden. En niet als surprise act doen, terwijl meer dan drie kwart die op dat moment in de HMH staat nog nooit van heeft gehoord, omdat ze de scene nog niet lang genoeg volgen.


Ja want zij hebben natuurlijk minder recht om deze act mee te maken... Als het echt P1 is hadden de mensen die het missen maar gewoon een kaartje moeten kopen. Maar goed we zijn nu lekker aan het gokken.

In ieder geval erg veel zin in dit feestje :)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten