Chukkels schreef:
Als ze Project One neerzetten, dan is dat wel een hele grote naaistreek naar iedere doorgewinterde liefhebber uit de scene toe. Want honderden, zo niet duizenden mensen zouden een moord doen (niet letterlijk nemen) om Project One nog één keer zien op te treden. Ze hebben aangegeven dat ze nooit meer een optreden als Project One zouden doen, dan moeten ze zich daar ook aan houden. En niet als surprise act doen, terwijl meer dan drie kwart die op dat moment in de HMH staat nog nooit van heeft gehoord, omdat ze de scene nog niet lang genoeg volgen.
Ja want zij hebben natuurlijk minder recht om deze act mee te maken... Als het echt P1 is hadden de mensen die het missen maar gewoon een kaartje moeten kopen. Maar goed we zijn nu lekker aan het gokken.
In ieder geval erg veel zin in dit feestje
