Milán schreef:
Pff ik ben zo gelukkig.. helemaal nuchter gebleven vannacht omdat ik alles wilde herinneren van dit feest. Voor de kenners, als je het had gemist vorige editie moest je hier wel verplicht aanwezig bij zijn.. Wat een sfeer, wat een plezier en wat een blije gezichten om mij heen. Dit was heerlijk, fantastisch, episch en eigenlijk ook niet te beschrijven. Jezus, wat een vet feest was dit. Die afsluiter van b-front.. faking hell..Compleet, maar dan ook echt compleet de hmh afgebroken! Ik ga slapen en wil eigenlijk nooit meer wakker worden. Wat heerlijk zeg!!.!
wauw dat laatste klinkt best depri! baal erg dat ik dit heb gemist

wel mooi dat het (blijkbaar) 2009 kon ervaren !!!