Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 17:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Onverwachts toch aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij Maximize toch aanwezig vanavond :D heb echt 0 verwachting en veel vrienden weten niet dat ik kom dus hopelijk een avond vol gekheid :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 23:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als iemand straks een grote oranje hamer tegen zijn hoofd krijgt, it wasn't me :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 10:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pff ik ben zo gelukkig.. helemaal nuchter gebleven vannacht omdat ik alles wilde herinneren van dit feest. Voor de kenners, als je het had gemist vorige editie moest je hier wel verplicht aanwezig bij zijn.. Wat een sfeer, wat een plezier en wat een blije gezichten om mij heen. Dit was heerlijk, fantastisch, episch en eigenlijk ook niet te beschrijven. Jezus, wat een vet feest was dit. Die afsluiter van b-front.. faking hell..Compleet, maar dan ook echt compleet de hmh afgebroken! Ik ga slapen en wil eigenlijk nooit meer wakker worden. Wat heerlijk zeg!!.!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Milán schreef:
Pff ik ben zo gelukkig.. helemaal nuchter gebleven vannacht omdat ik alles wilde herinneren van dit feest. Voor de kenners, als je het had gemist vorige editie moest je hier wel verplicht aanwezig bij zijn.. Wat een sfeer, wat een plezier en wat een blije gezichten om mij heen. Dit was heerlijk, fantastisch, episch en eigenlijk ook niet te beschrijven. Jezus, wat een vet feest was dit. Die afsluiter van b-front.. faking hell..Compleet, maar dan ook echt compleet de hmh afgebroken! Ik ga slapen en wil eigenlijk nooit meer wakker worden. Wat heerlijk zeg!!.!


wauw dat laatste klinkt best depri! baal erg dat ik dit heb gemist :( wel mooi dat het (blijkbaar) 2009 kon ervaren !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 12:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een topnacht zeg! Net thuis, had er niet veel van verwacht qua muziek. Maar er werd toch heerlijk gedraaid, en volgende XQ Holland gewoon weer vol gas! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 12:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Prima feestje. Geluid was matig voor HMH begrippen en muzikaal gezien was het ook niet altijd even best, maar er waren ook een paar lichtpuntjes. De sfeer was echt geweldig! Iedereen bouwde er lekker een feestje van :worship:

Set van de avond was voor mij Furyan, gevolgd door Titan en de eerste drie kwartier van The Emperador.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog nooit zo'n geweldige sfeer mee gemaakt op een feest. Muzikaal was t wel aardig, helden van de avond natuurlijk Titan en B-Front / JoS.

Wat me verder opviel is dat beide zalen erg licht waren. Geluid was verder wel goed maar ben beter gewend van de HMH. Leuk om te horen dat de meeste artiesten tijd hebben gestoken om iets leuks neer te zetten in de trend van het thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Milán schreef:
helemaal nuchter gebleven, Wat een sfeer, wat een plezier en wat een blije gezichten om mij heen. Dit was heerlijk, fantastisch, episch en eigenlijk ook niet te beschrijven. lieve heer, wat een vet feest was dit. Die afsluiter van b-front.. *niet te beschrijven* ..Compleet, maar dan ook echt compleet de hmh afgebroken! wil eigenlijk nooit meer wakker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was de sfeer vergelijkbaar met 10 years of Q-dance in de ArenA?? dat was ook echt episch namelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Mooi feestje! Had misschien iets te hoge verwachtingen, waardoor er ook wel wat dingetjes tegenvielen (geluid, gladde kutvloer, sets niet allemaal super). Maar de sfeer maakte alles weer goed, zelden zo gezellig gehad op een feestje :D

Verder waren Be Amazed (wtf bezielde Frontliner?), Rebel To The Grave, Proud To Be Loud en The Resistance voor mij de hoogtepuntjes van de avond. Samen met wat oudere mainstream nummers die gedraaid werden door de eerste drie dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 14:55 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een gezelligheid :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
was de sfeer vergelijkbaar met 10 years of Q-dance in de ArenA?? dat was ook echt episch namelijk :thumbsup:

De sfeer was in mijn ogen beter. Mede omdat het niet zo propvol was en er geen enkele irritaties te bespeuren waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:14 
 
Hardtraxxer

LA LA LAAAAA! LA LA LA LA LAAAAAA!
BAM!
En weer gas erop!
Wat een feest weer! De sfeer zat er weer lekker in.
Wat mij op viel was dat het echt veel rustiger was dan andere xqlusive edities?
Beetje vreemd omdat X-Qlusive Holland in 2009 echt het allervetste feest is geweest.

Helaas eerder af moeten haken door verschrikkelijke hoofdpijn... Elke kick die voelde alsof er iemand aan de binnenkant van mijn hoofd mijn ogen naar buiten probeerde te duwen en hersenen pulseerde lekker mee op de beat. B-Front daardoor moeten missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThomasW schreef:
Wat mij op viel was dat het echt veel rustiger was dan andere xqlusive edities?
Beetje vreemd omdat X-Qlusive Holland in 2009 echt het allervetste feest is geweest.


Pussy Lounge was op dezelfde avond, en die delen toch een aardig gedeelte van de doelgroep. Verwachtingen waren nou ook niet echt daverend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Rickzel schreef:
was de sfeer vergelijkbaar met 10 years of Q-dance in de ArenA?? dat was ook echt episch namelijk :thumbsup:

De sfeer was in mijn ogen beter. Mede omdat het niet zo propvol was en er geen enkele irritaties te bespeuren waren.


oh wauw dat is wel echt super! 10 years was voor mij wel echt een hoogtepuntje qua sfeer, iedereen euforisch ivm de WK finale de dag daarna haha

maar goed, ik baal nu dus nog meer dat ik dit heb gemist! denk dat er heel wat meer liters bier doorheen zijn gegaan dan bij een "normaal" feest. of ben ik te naïef over het Neerlandsche drugs gebruik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ThomasW schreef:
Wat mij op viel was dat het echt veel rustiger was dan andere xqlusive edities?
Beetje vreemd omdat X-Qlusive Holland in 2009 echt het allervetste feest is geweest.


Pussy Lounge was op dezelfde avond, en die delen toch een aardig gedeelte van de doelgroep. Verwachtingen waren nou ook niet echt daverend.


Feit blijft dat deze editie van X-Qlusive gewoon uitverkocht was ook, dus Pussy Lounge zou geen verschil moeten maken.
Dus veel mensen die uiteindelijk niet gegaan zijn dan, of Q heeft minder kaarten verkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 16:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

maar goed, ik baal nu dus nog meer dat ik dit heb gemist! denk dat er heel wat meer liters bier doorheen zijn gegaan dan bij een "normaal" feest. of ben ik te naïef over het Neerlandsche drugs gebruik ?


Dat Dacht ik ook al...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 17:56 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest, erg gezellig gehad met vrienden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 19:01 
 




:bomb: :bomb: :bomb: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ta-tu-ta-tu-ta-tu-ta .. Daar komt de politie aan! :lol: :lol:

kwam niet meer bij in de intro van Jack of Sound en B-front :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 19:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik denk nu opeens terug aan dat Tinie en Lau momentje, godverdomme wat mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 19:39 
 

Wat deed The Anarchist trouwens op stage, ik heb hem geen één overgang zien doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik denk nu opeens terug aan dat Tinie en Lau momentje, godverdomme wat mooi xd

Haha prachtig was dat :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten