Rebel to the grave

Die ging me een partij hard!
Echt een vet feest, sowieso vette locatie al was het geluid boven kudt, en de vloeren spekglad, maar het was uiteindelijk druk en niet te druk. Ondanks de karige line-up heb ik me echt prima vermaakt. Bass modulators waren gewoon leuk, pitcher vond ik zelf niks maar die mixte nog wel goed. Heeft zowaar een paar bass-switches gemaakt! En eindigen met Zany- Dance is wel tof.
Titan kwam dus op mij totaal niet over, frontliner gemist, Brennan Heart die draaide nog best aardig al heb ik mijn twijfels over hoeveel hij echt gemixt heeft. Paar nét iets te vlekkeloze overgangen die dan toevallig op de midintro zijn doorgemixt, zonder dat het druk of storend was... Nee dat gaat er bij mij niet in. Maar goed, imaginairy gehoord

, en Audiometric kwam ook aardig binnen! Nee zo slecht was hij niet.
Prophet amper iets van gezien, alleen t 'hardcore' stukkie op het eind. Serieus, die So High hardcore edit? Wtf was dat? Heb de billen uit mn string gelachen daar. Wel grappig. Alpha twins waren gewoon weer tof, en JoS & B-Front waren natuurlijk sowieso baas. Man man man wat blijft Kaylee's Nightmare toch een dikke plaat, net als die W.A.R.. Hollow die was ook een partij vet! PFfofofeeoeeee.
Goed mijn blaatverhaal is weer klaar, heb er geen zin meer in. Al met al krijgt dit feestje meer dan een dikke voldoende. Heerlijke sfeer!