Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 21:06 
 

stefaneke schreef:



:bomb: :bomb: :bomb: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:

geniale intro xd
doet me denken aan een zekere frenchcore artiest genaamd pyrut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Mooi feestje! Had misschien iets te hoge verwachtingen, waardoor er ook wel wat dingetjes tegenvielen (geluid, gladde kutvloer, sets niet allemaal super). Maar de sfeer maakte alles weer goed, zelden zo gezellig gehad op een feestje :D

Verder waren Be Amazed (wtf bezielde Frontliner?), Rebel To The Grave, Proud To Be Loud en The Resistance voor mij de hoogtepuntjes van de avond. Samen met wat oudere mainstream nummers die gedraaid werden door de eerste drie dj's.

Was je amazed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 22:07 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Mooi feestje! Had misschien iets te hoge verwachtingen, waardoor er ook wel wat dingetjes tegenvielen (geluid, gladde kutvloer, sets niet allemaal super). Maar de sfeer maakte alles weer goed, zelden zo gezellig gehad op een feestje :D

Verder waren Be Amazed (wtf bezielde Frontliner?), Rebel To The Grave, Proud To Be Loud en The Resistance voor mij de hoogtepuntjes van de avond. Samen met wat oudere mainstream nummers die gedraaid werden door de eerste drie dj's.

Was je amazed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2013 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:



:bomb: :bomb: :bomb: :loving: :loving: :loving: :worship: :worship: :worship:




Jezus, zit met een smile van oor tot oor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 08:04 
 
Hardtraxx Addict

Hoe heet dat eerste nummer van The Pitcher mee opende?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner mixte volgens mij de verkeerde plaat in bij be amazed, want je zag hem volgens mij ook even kijken van.. oh kut. Ik neem aan dat het on the go moest zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 09:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

er was zelfs een oma :D


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 09:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die was van de familie ;) Kon je ook mee op de foto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 09:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die deelde kaasblokjes/wordt uit zag ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Hoe heet dat eerste nummer van The Pitcher mee opende?

Forever Young.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 11:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer HMH en me prima vermaakt :D Ben wel blij dat ik tijdens Brennan Heart richting de andere zaal ben gegaan voor Festuca en Titan. Daar nog veel mensen van hardtraxx gesproken.

Alleen volgende keer maar niet de hele dag werken, want mijn benen hadden er al snel geen zin meer in :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die oma ging nog goed los ook :thumbup:

Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 11:32 
 

Rebel to the grave :drool: Die ging me een partij hard!

Echt een vet feest, sowieso vette locatie al was het geluid boven kudt, en de vloeren spekglad, maar het was uiteindelijk druk en niet te druk. Ondanks de karige line-up heb ik me echt prima vermaakt. Bass modulators waren gewoon leuk, pitcher vond ik zelf niks maar die mixte nog wel goed. Heeft zowaar een paar bass-switches gemaakt! En eindigen met Zany- Dance is wel tof.

Titan kwam dus op mij totaal niet over, frontliner gemist, Brennan Heart die draaide nog best aardig al heb ik mijn twijfels over hoeveel hij echt gemixt heeft. Paar nét iets te vlekkeloze overgangen die dan toevallig op de midintro zijn doorgemixt, zonder dat het druk of storend was... Nee dat gaat er bij mij niet in. Maar goed, imaginairy gehoord :loving: , en Audiometric kwam ook aardig binnen! Nee zo slecht was hij niet.

Prophet amper iets van gezien, alleen t 'hardcore' stukkie op het eind. Serieus, die So High hardcore edit? Wtf was dat? Heb de billen uit mn string gelachen daar. Wel grappig. Alpha twins waren gewoon weer tof, en JoS & B-Front waren natuurlijk sowieso baas. Man man man wat blijft Kaylee's Nightmare toch een dikke plaat, net als die W.A.R.. Hollow die was ook een partij vet! PFfofofeeoeeee.

Goed mijn blaatverhaal is weer klaar, heb er geen zin meer in. Al met al krijgt dit feestje meer dan een dikke voldoende. Heerlijke sfeer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 12:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:


:worship: mooi ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 13:17 
 
Hardtraxxer

Al met al een topfeestje gehad! Overal gezellig en eigenlijk best veel ruimte in de zaal. Nu je de filmpjes terug ziet merk je pas hoe geweldig al die edit'jes waren! :)
Alleen laatste twee uur viel het rechtsvoor in de zaal wel ontzettend dood helaas, misschien dat na een hele avond gezellige en vrolijke muziek de wat hardere setjes van de A2 en B-Front & JoS toch niet echt aansloegen. Echt 95% stond daar twee uur lang een beetje chaggie voor zich uit te staren.

Verder was het weer oudhollands schaatsen op de spekgladde vloeren op de gang, blijft eigenlijk het enige minpuntje aan de HMH. Verder echt een gruwelijke locatie :cool: Aankleding had met twee lasers misschien ook wat beter gekund, maar verder heb ik me echt perfect vermaakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe heette eigenlijk die track die bass modulators ergens aan t einde van hun set draaide?
was iig net of ie een paar keer vast liep :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:26 
 
Donateur

Ik heb me prima vermaakt op XQ holland. De talloze geinige edits, introducties van artiesten. Sfeer zat er echt in als een zuipfestijn op de hoek van de straat tijdens koninginnendag. (feestfabriek stijltje)

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AniThing schreef:
hoe heette eigenlijk die track die bass modulators ergens aan t einde van hun set draaide?
was iig net of ie een paar keer vast liep :D

Sway - Still Speeding (Kill the Noisecontrollers Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 15:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker



Haha wat geweldig dit :worship: Toen wist ik gewoon dat het een geniaal feest zou worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 16:57 
 
Hardtraxxer

Heeft iemand een idee hoe dat nummer heette waarmee Alpha Twins opende direct na ademnood?

Ik was er ook in 2009, ging met zo'n verwachting ook naar de HMH. Tot aan 2,3 uur werd die verwachting wel werkelijkheid. Rawsetjes op het einde trok ik echt slecht, maar op de één of andere manier krijgen alle tracks hun eigen dimensie in de HMH. Voor mij absoluut geen betere locatie, zo vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 17:21 
 
Hardtraxx Veteran

Godver van zulke feesten moeten ze nou dvd's maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 17:27 
 
Hardtraxxer

'Dans op cola, l s d, x t c, dans met mij'. En we gaan van links en naar rechts, links, rechts, links.. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 18:15 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

basjuuh schreef:
Heeft iemand een idee hoe dat nummer heette waarmee Alpha Twins opende direct na ademnood?


Ik weet het niet meer zeker maar misschien E-Force - Freakz At Night? Dat was in ieder geval een van de eerste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

basjuuh schreef:
Heeft iemand een idee hoe dat nummer heette waarmee Alpha Twins opende direct na ademnood?

Ik was er ook in 2009, ging met zo'n verwachting ook naar de HMH. Tot aan 2,3 uur werd die verwachting wel werkelijkheid. Rawsetjes op het einde trok ik echt slecht, maar op de één of andere manier krijgen alle tracks hun eigen dimensie in de HMH. Voor mij absoluut geen betere locatie, zo vet!

Ik hoor het wel van meer dat men vond dat de sfeer inkakte tijdens de laatste 2 sets! Nou heb ik van Alpha twins weinig meegekregen, stond voornamelijk bij Furyan, maar bij de set van B-Front & Jack of Sound zat de sfeer waar ik stond er iig gewoon goed in!

Ik heb me in ieder geval echt goed vermaakt, fucking heldenfeest was dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2013 19:16 
 
Hardtraxx Veteran

TakkU schreef:
basjuuh schreef:
Heeft iemand een idee hoe dat nummer heette waarmee Alpha Twins opende direct na ademnood?

Ik was er ook in 2009, ging met zo'n verwachting ook naar de HMH. Tot aan 2,3 uur werd die verwachting wel werkelijkheid. Rawsetjes op het einde trok ik echt slecht, maar op de één of andere manier krijgen alle tracks hun eigen dimensie in de HMH. Voor mij absoluut geen betere locatie, zo vet!

Ik hoor het wel van meer dat men vond dat de sfeer inkakte tijdens de laatste 2 sets! Nou heb ik van Alpha twins weinig meegekregen, stond voornamelijk bij Furyan, maar bij de set van B-Front & Jack of Sound zat de sfeer waar ik stond er iig gewoon goed in!

Ik heb me in ieder geval echt goed vermaakt, fucking heldenfeest was dit! :thumbsup:

Ik stond redelijk vooraan in het midden, wat een gekte :worship: :worship:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten