rwd schreef:
Baas modulators, B-Front is dikke prima en frontliner overslaan voor Titan. De rest van de line-up kan nog best te doen zijn als ze inderdaad oude klappers gaan draaien. Brennan Heart zou met zijn oude platen best kunnen gaan verrassen en hetzelfde geldt voor The Prophet.
Uiteindelijk moet je er toch zelf een feestje van maken dus dat gaan we zeker doen!

Zo is het maar net, dit is denk ik toch wel het gezelligste feest wat je kan hebben. Jammer dat ik er 2009 niet bij kon zijn ivm leeftijd. Maar ik verwacht dat het gewoon een topavond wordt!
Ik zal linksvoor te herkennen zijn aan blauw/wit gestreept shirt, witte korte broek, rode sokken en rode stropdas
