Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een timetable! Mooi dus even voor Titan naar de andere zaal.

Met wie ga je eigenlijk Job? Want Vali en Tessa gingen naar St8tement toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Je zal wel sarcastisch zijn maar ik denk dat The Prophet vs The Anarchist nog best leuk kan worden, mits ze zich aan die afspraak houden dat ze oudere nummers gaan draaien, zo niet wordt het zwaar kut.

Niks meegekregen van die belofte. In dat geval kan het nog wel iets worden, maar anders wordt het idd kut.
Zelf niet aanwezig. Even een weekendje rustig na 4 drukke weekenden en TC Celebrate volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Pommer schreef:
Festuca wat ben jij een beetje van plan om te draaien? Ik zit nou niet echt op Frontliner te wachten.

Ga wel een opbouwende set doen naar het hardere werk, zo mooi achter Neilio aan, en zodat Titan lekker door kan beuken, dus history is a lie zal niet ontbreken! :D

Die zou ik wel live willen horen ja! Even kijken wat we doen daar ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 15:41 
 

p-stylez schreef:
Wat een timetable! Mooi dus even voor Titan naar de andere zaal.

Met wie ga je eigenlijk Job? Want Vali en Tessa gingen naar St8tement toch?

Met hun :p En met nog een boel anderen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wij gaan met z'n twintigen haha, kan niet anders dan supervet worden :D En eerst zelf nog ergens draaien morgenavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:43 
 
Hardtraxxer

Zou het toegestaan zijn een bavaria jurkje hier aan te doen? ivm sponsoring en dergelijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woodside schreef:
Zou het toegestaan zijn een bavaria jurkje hier aan te doen? ivm sponsoring en dergelijke


Natuurlijk, genoeg mensen die ook een Heineken Oranje voetbalshirt aantrekken bijvoorbeeld. Al laat je Bavaria op je voorhoofd tatoeƫren, mag je nog steeds naar binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat een timetable! Mooi dus even voor Titan naar de andere zaal.

Met wie ga je eigenlijk Job? Want Vali en Tessa gingen naar St8tement toch?


Patrick, nu moet het toch echt een keer van komen :P Zie ik je bij Titan dus? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

cb92 schreef:
p-stylez schreef:
Wat een timetable! Mooi dus even voor Titan naar de andere zaal.

Met wie ga je eigenlijk Job? Want Vali en Tessa gingen naar St8tement toch?


Patrick, nu moet het toch echt een keer van komen :P Zie ik je bij Titan dus? :P


hij is iig makkelijk te vinden

gewoon zoeken naar een grote rooie boomstam
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eindelijk is Titan solo zien :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 02:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hyperactive schreef:
Eindelijk is Titan solo zien :thumbsup: :thumbsup:

Eens. Moeilijk he? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 03:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Hyperactive schreef:
Eindelijk is Titan solo zien :thumbsup: :thumbsup:

Eens. Moeilijk he? :P


Sorry. Het is laat he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 13:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Zin in!


Hier nog een, dit word gewoon kei gezellig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Bijnaaaa :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg toch wel weer heeeel veel zin na het zien van deze beelden

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 17:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kippenvel om dat weer terug te zien :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 19:40 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Je zal wel sarcastisch zijn maar ik denk dat The Prophet vs The Anarchist nog best leuk kan worden, mits ze zich aan die afspraak houden dat ze oudere nummers gaan draaien, zo niet wordt het zwaar kut.

Niks meegekregen van die belofte. In dat geval kan het nog wel iets worden, maar anders wordt het idd kut.
Zelf niet aanwezig. Even een weekendje rustig na 4 drukke weekenden en TC Celebrate volgende week.


High Rollerz :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2013 23:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
patrickjeb schreef:
Pommer schreef:
Je zal wel sarcastisch zijn maar ik denk dat The Prophet vs The Anarchist nog best leuk kan worden, mits ze zich aan die afspraak houden dat ze oudere nummers gaan draaien, zo niet wordt het zwaar kut.

Niks meegekregen van die belofte. In dat geval kan het nog wel iets worden, maar anders wordt het idd kut.
Zelf niet aanwezig. Even een weekendje rustig na 4 drukke weekenden en TC Celebrate volgende week.


High Rollerz :love: :drool:


Als die plaat gedraaid wordt, ga ik echt spijt hebben dat ik dit feest heb overgeslagen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 11:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Baas modulators, B-Front is dikke prima en frontliner overslaan voor Titan. De rest van de line-up kan nog best te doen zijn als ze inderdaad oude klappers gaan draaien. Brennan Heart zou met zijn oude platen best kunnen gaan verrassen en hetzelfde geldt voor The Prophet.
Uiteindelijk moet je er toch zelf een feestje van maken dus dat gaan we zeker doen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeel veel plezier iedereen. Hopen dat het in de buurt komt van de 2009 editie, want dat was geniaal!
Ik ben er helaas niet bij, onderweg naar het buitenland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aanbod/2x-ticket-x-qlusive-holland-t39081.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Baas modulators, B-Front is dikke prima en frontliner overslaan voor Titan. De rest van de line-up kan nog best te doen zijn als ze inderdaad oude klappers gaan draaien. Brennan Heart zou met zijn oude platen best kunnen gaan verrassen en hetzelfde geldt voor The Prophet.
Uiteindelijk moet je er toch zelf een feestje van maken dus dat gaan we zeker doen! :thumbsup:


Zo is het maar net, dit is denk ik toch wel het gezelligste feest wat je kan hebben. Jammer dat ik er 2009 niet bij kon zijn ivm leeftijd. Maar ik verwacht dat het gewoon een topavond wordt!

Ik zal linksvoor te herkennen zijn aan blauw/wit gestreept shirt, witte korte broek, rode sokken en rode stropdas xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hopen dat het net zo vet wordt als 2009, maar ik heb er in ieder geval zin an! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2013 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/forum/aanbod/1-ticket-x-qlusive-holland-30-euro-t39185.html
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten