Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nemesyz schreef:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanwezig :D

Met dank aan bovenstaande plant


En dat je post dan net op de volgende pagina komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Nemesyz schreef:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaanwezig :D

Met dank aan bovenstaande plant


En dat je post dan net op de volgende pagina komt xd


Ja ik zag het ook inderdaad, en toen dacht ik

Afbeelding

Wat outfit betreft, heb deze veel te dure polo vorig jaar gehaald dus dat word em:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 18:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Één ticket te koop. Iemand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn pak is ook binnen. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen :yay: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 19:21 
 

dennis schreef:
Mijn pak is ook binnen. Ik begin er steeds meer zin in te krijgen :yay: :beer:


Fak wat heb ik een zin hierin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 20:16 
 
Hardtraxx Elite

Mijn kaartje is nog steeds te koop voor 40 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat er veel mensen op deze avond hun drugs thuis laten.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:01 
 

Rolofss schreef:
Ik denk dat er veel mensen op deze avond hun drugs thuis laten.....


Denk jij dat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 21:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Ik denk dat er veel mensen op deze avond hun drugs thuis laten.....


Denk het niet hoor ;) Zelf denk ik niks te nemen en te gaan drinken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 22:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk het ja, Het word mijn eerste keer, dit lijkt me niet een feest waar je (o.o) wil zijn,
en dat baseer ik op het thema, niet geheel onlogisch, toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2013 22:34 
 

Rolofss schreef:
Ik denk dat er veel mensen op deze avond hun drugs thuis laten.....

waarom zouden ze dat in godsnaam doen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 00:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hee Swoosh anders gaan wij ook keihard aan de cola (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 08:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rolofss schreef:
Ik denk dat er veel mensen op deze avond hun drugs thuis laten.....


met zo'n line up kan je dat wel vergeten. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

Afhaker in de groep maakt aanbod/1-x-x-qlusive-holland-ticket-t39113.html :$

Ik heb er zin in overigens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:11 
 

Goede timetable.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:13 
 
Hardtraxx Elite

Titan staat gelukkig niet tegelijk met JOS en B-front. :drool:
Verder wordt dit vast een mooi feestje, zin innn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Titan staat gelukkig niet tegelijk met JOS en B-front. :drool:
Verder wordt dit vast een mooi feestje, zin innn.

Dan moet je wel een half uur Frontliner missen en bijna de hele set van The Prophet vs The Anarchist..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 15:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Onthafloorx schreef:
Titan staat gelukkig niet tegelijk met JOS en B-front. :drool:
Verder wordt dit vast een mooi feestje, zin innn.

Dan moet je wel een half uur Frontliner missen en bijna de hele set van The Prophet vs The Anarchist..

Je zal wel sarcastisch zijn maar ik denk dat The Prophet vs The Anarchist nog best leuk kan worden, mits ze zich aan die afspraak houden dat ze oudere nummers gaan draaien, zo niet wordt het zwaar kut.

Prima timetable in ieder geval :thumbsup:

Festuca wat ben jij een beetje van plan om te draaien? Ik zit nou niet echt op Frontliner te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Audiotricz op de main zetten en Titan in zaal 2 laten draaien :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Audiotricz op de main zetten en Titan in zaal 2 laten draaien :')

Scantraxx invloeden ;-)
Vorig jaar stond Atmozfears op elk groot feest, dat jaar daarvoor Arkaine. Dit jaar is blijkbaar Audiotricz aan de beurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het wel heel vet voor JoS dat hij hier mag draaien. Nice ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 18:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Festuca wat ben jij een beetje van plan om te draaien? Ik zit nou niet echt op Frontliner te wachten.

Ga wel een opbouwende set doen naar het hardere werk, zo mooi achter Neilio aan, en zodat Titan lekker door kan beuken, dus history is a lie zal niet ontbreken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2013 19:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

aanbod/3-x-xqlusive-holland-ticket-t39128.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2013 09:49 
 

:yay: Nog nooit Xqlusive dus, ben echt heel erg benieuwd. Zwaar veel zin in, verwachtingen muzikaal niet te hoog, maar toch kan dit niet anders dan vet worden.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten