patrickjeb schreef:
Onthafloorx schreef:
Titan staat gelukkig niet tegelijk met JOS en B-front.
Verder wordt dit vast een mooi feestje, zin innn.
Dan moet je wel een half uur Frontliner missen en bijna de hele set van The Prophet vs The Anarchist..
Je zal wel sarcastisch zijn maar ik denk dat The Prophet vs The Anarchist nog best leuk kan worden, mits ze zich aan die afspraak houden dat ze oudere nummers gaan draaien, zo niet wordt het zwaar kut.
Prima timetable in ieder geval

Festuca wat ben jij een beetje van plan om te draaien? Ik zit nou niet echt op Frontliner te wachten.